שיא של טמטום? כנראה הדרך הכי הזויה (וסקסית) לפרסם חדר כושר; צפו בסרטון
בחורה יפה נכנסת לחדר, לגופה חזייה וחוטיני בלבד. אתם כבר במתח, לא? כל המרכיבים של פרסומת פרובוקטיבית כבר שם ואז מגיע הטוויסט (עם האגוז!) שהופך את הסרטון לאחד הדברים הכי הזויים, מצחיקים, תלושים ולא צפויים שראיתם.
הפרסומת לפניכם, שככל הנראה מגיעה מרוסיה וטרם ידוע אם עלתה לאוויר באופן סדיר היא ללא ספק ההגדרה החדשה למונח 'קריאייטיב מאולץ'. עד השוט האחרון (ואולי גם אחריו) אין שום סיכוי שתבינו ששרירי הישבן המוצקים של הגברת החייכנית נועדו לקדם חדר כושר.
הייתם אוכלים את האגוז הזה?
- 11.לובה 22/02/2012 00:45הגב לתגובה זואני לא מכירה דרך אחרת
- 10.מה "מאולץ" - מבריק! (ל"ת)ותיק 21/02/2012 18:10הגב לתגובה זו
- 9.אורן 21/02/2012 16:01הגב לתגובה זוטוב שנזכרתם...
- 8.הייתי אוכל את האגוז ואת מה שפתח אותו גם.. (ל"ת)גואל רצון 21/02/2012 14:59הגב לתגובה זו
- 7.מיכאל 21/02/2012 14:39הגב לתגובה זועליו היום. זה סרטון מהתקופה בה לויראלי היה כוח ואת הסרטון המטומטם הזה [שהייתי מאוד שמח להיות חתום עליו] עשו בדיוק לשם כך.
- 6.איכס, היא אוכל מהתחת. (ל"ת)גיל 21/02/2012 12:52הגב לתגובה זו
- 5.יש לה פרצוף תחת (ל"ת)דן 21/02/2012 12:34הגב לתגובה זו
- 4.עדיין פרסומת חבלז (ל"ת)ירון 21/02/2012 12:30הגב לתגובה זו
- 3.זאב 21/02/2012 12:20הגב לתגובה זוhttp://www.youtube.com/watch?v=6deNaTPDFDU
- 2.סרטון ישן נושן (ל"ת)דובי 21/02/2012 12:17הגב לתגובה זו
- 1.חדש? זה סרטון בן שנה או שנתיים לפחות (ל"ת)יעל 21/02/2012 12:15הגב לתגובה זו
- אתה רוסי? (ל"ת)שרון 21/02/2012 12:34הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
