שיא של טמטום? כנראה הדרך הכי הזויה (וסקסית) לפרסם חדר כושר; צפו בסרטון
בחורה יפה נכנסת לחדר, לגופה חזייה וחוטיני בלבד. אתם כבר במתח, לא? כל המרכיבים של פרסומת פרובוקטיבית כבר שם ואז מגיע הטוויסט (עם האגוז!) שהופך את הסרטון לאחד הדברים הכי הזויים, מצחיקים, תלושים ולא צפויים שראיתם.
הפרסומת לפניכם, שככל הנראה מגיעה מרוסיה וטרם ידוע אם עלתה לאוויר באופן סדיר היא ללא ספק ההגדרה החדשה למונח 'קריאייטיב מאולץ'. עד השוט האחרון (ואולי גם אחריו) אין שום סיכוי שתבינו ששרירי הישבן המוצקים של הגברת החייכנית נועדו לקדם חדר כושר.
הייתם אוכלים את האגוז הזה?
- 11.לובה 22/02/2012 00:45הגב לתגובה זואני לא מכירה דרך אחרת
- 10.מה "מאולץ" - מבריק! (ל"ת)ותיק 21/02/2012 18:10הגב לתגובה זו
- 9.אורן 21/02/2012 16:01הגב לתגובה זוטוב שנזכרתם...
- 8.הייתי אוכל את האגוז ואת מה שפתח אותו גם.. (ל"ת)גואל רצון 21/02/2012 14:59הגב לתגובה זו
- 7.מיכאל 21/02/2012 14:39הגב לתגובה זועליו היום. זה סרטון מהתקופה בה לויראלי היה כוח ואת הסרטון המטומטם הזה [שהייתי מאוד שמח להיות חתום עליו] עשו בדיוק לשם כך.
- 6.איכס, היא אוכל מהתחת. (ל"ת)גיל 21/02/2012 12:52הגב לתגובה זו
- 5.יש לה פרצוף תחת (ל"ת)דן 21/02/2012 12:34הגב לתגובה זו
- 4.עדיין פרסומת חבלז (ל"ת)ירון 21/02/2012 12:30הגב לתגובה זו
- 3.זאב 21/02/2012 12:20הגב לתגובה זוhttp://www.youtube.com/watch?v=6deNaTPDFDU
- 2.סרטון ישן נושן (ל"ת)דובי 21/02/2012 12:17הגב לתגובה זו
- 1.חדש? זה סרטון בן שנה או שנתיים לפחות (ל"ת)יעל 21/02/2012 12:15הגב לתגובה זו
- אתה רוסי? (ל"ת)שרון 21/02/2012 12:34הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.