פרסומת אגוזים
צילום: צילום מסך
TV

שיא של טמטום? כנראה הדרך הכי הזויה (וסקסית) לפרסם חדר כושר; צפו בסרטון

סרטון חדש, כנראה מרוסיה וטרם ידוע אם שודר באופן סדיר מגדיר מחדש את המושג קריאייטיב מאולץ. אז איפה משיגים את שרירי הישבן הכי חזקים?
משה בנימין | (12)

בחורה יפה נכנסת לחדר, לגופה חזייה וחוטיני בלבד. אתם כבר במתח, לא? כל המרכיבים של פרסומת פרובוקטיבית כבר שם ואז מגיע הטוויסט (עם האגוז!) שהופך את הסרטון לאחד הדברים הכי הזויים, מצחיקים, תלושים ולא צפויים שראיתם.

הפרסומת לפניכם, שככל הנראה מגיעה מרוסיה וטרם ידוע אם עלתה לאוויר באופן סדיר היא ללא ספק ההגדרה החדשה למונח 'קריאייטיב מאולץ'. עד השוט האחרון (ואולי גם אחריו) אין שום סיכוי שתבינו ששרירי הישבן המוצקים של הגברת החייכנית נועדו לקדם חדר כושר.

הייתם אוכלים את האגוז הזה?

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    לובה 22/02/2012 00:45
    הגב לתגובה זו
    אני לא מכירה דרך אחרת
  • 10.
    מה "מאולץ" - מבריק! (ל"ת)
    ותיק 21/02/2012 18:10
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אורן 21/02/2012 16:01
    הגב לתגובה זו
    טוב שנזכרתם...
  • 8.
    הייתי אוכל את האגוז ואת מה שפתח אותו גם.. (ל"ת)
    גואל רצון 21/02/2012 14:59
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מיכאל 21/02/2012 14:39
    הגב לתגובה זו
    עליו היום. זה סרטון מהתקופה בה לויראלי היה כוח ואת הסרטון המטומטם הזה [שהייתי מאוד שמח להיות חתום עליו] עשו בדיוק לשם כך.
  • 6.
    איכס, היא אוכל מהתחת. (ל"ת)
    גיל 21/02/2012 12:52
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יש לה פרצוף תחת (ל"ת)
    דן 21/02/2012 12:34
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עדיין פרסומת חבלז (ל"ת)
    ירון 21/02/2012 12:30
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    זאב 21/02/2012 12:20
    הגב לתגובה זו
    http://www.youtube.com/watch?v=6deNaTPDFDU
  • 2.
    סרטון ישן נושן (ל"ת)
    דובי 21/02/2012 12:17
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חדש? זה סרטון בן שנה או שנתיים לפחות (ל"ת)
    יעל 21/02/2012 12:15
    הגב לתגובה זו
  • אתה רוסי? (ל"ת)
    שרון 21/02/2012 12:34
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.