פרסומת אגוזים
צילום: צילום מסך
TV

שיא של טמטום? כנראה הדרך הכי הזויה (וסקסית) לפרסם חדר כושר; צפו בסרטון

סרטון חדש, כנראה מרוסיה וטרם ידוע אם שודר באופן סדיר מגדיר מחדש את המושג קריאייטיב מאולץ. אז איפה משיגים את שרירי הישבן הכי חזקים?
משה בנימין | (12)

בחורה יפה נכנסת לחדר, לגופה חזייה וחוטיני בלבד. אתם כבר במתח, לא? כל המרכיבים של פרסומת פרובוקטיבית כבר שם ואז מגיע הטוויסט (עם האגוז!) שהופך את הסרטון לאחד הדברים הכי הזויים, מצחיקים, תלושים ולא צפויים שראיתם.

הפרסומת לפניכם, שככל הנראה מגיעה מרוסיה וטרם ידוע אם עלתה לאוויר באופן סדיר היא ללא ספק ההגדרה החדשה למונח 'קריאייטיב מאולץ'. עד השוט האחרון (ואולי גם אחריו) אין שום סיכוי שתבינו ששרירי הישבן המוצקים של הגברת החייכנית נועדו לקדם חדר כושר.

הייתם אוכלים את האגוז הזה?

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    לובה 22/02/2012 00:45
    הגב לתגובה זו
    אני לא מכירה דרך אחרת
  • 10.
    מה "מאולץ" - מבריק! (ל"ת)
    ותיק 21/02/2012 18:10
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אורן 21/02/2012 16:01
    הגב לתגובה זו
    טוב שנזכרתם...
  • 8.
    הייתי אוכל את האגוז ואת מה שפתח אותו גם.. (ל"ת)
    גואל רצון 21/02/2012 14:59
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מיכאל 21/02/2012 14:39
    הגב לתגובה זו
    עליו היום. זה סרטון מהתקופה בה לויראלי היה כוח ואת הסרטון המטומטם הזה [שהייתי מאוד שמח להיות חתום עליו] עשו בדיוק לשם כך.
  • 6.
    איכס, היא אוכל מהתחת. (ל"ת)
    גיל 21/02/2012 12:52
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יש לה פרצוף תחת (ל"ת)
    דן 21/02/2012 12:34
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עדיין פרסומת חבלז (ל"ת)
    ירון 21/02/2012 12:30
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    זאב 21/02/2012 12:20
    הגב לתגובה זו
    http://www.youtube.com/watch?v=6deNaTPDFDU
  • 2.
    סרטון ישן נושן (ל"ת)
    דובי 21/02/2012 12:17
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חדש? זה סרטון בן שנה או שנתיים לפחות (ל"ת)
    יעל 21/02/2012 12:15
    הגב לתגובה זו
  • אתה רוסי? (ל"ת)
    שרון 21/02/2012 12:34
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.