תקציב 2012 יכלול מחויבויות תוכן: רשות השידור תפעל בנתיים עם תקציב חירום

ברשות משנים את התקציב כדי שיעמוד בתנאי החוק שמחייבים השקעה של 36% בהפקות תוכן חיצוניות. תקציב החירום יעמיד לרשות 72 מיליון ש' בחודש
אלכסנדר כץ | (5)

הוועד המנהל של רשות השידור הנחה את ההנהלה להכין תקציב חירום לחודשיים הקרובים שיתבסס על עקרון אחד חלקי 12 מתקציב השנה שעברה. תקציב שנת 2011 עמד על 870 מיליון שקלים, כ-72.5 מיליון שקלים לחודש.

ברשות השידור הכינו תקציב לשנת 2012, שלא כלל את המחויבויות להפקות תוכן חיצוניות שעומדות על 36% מתקציב ערוץ 1 שעמד ב-2011 על 490 מיליון שקל. בשנת 2011 השקיעה רשות השידור 25 מיליון שקלים בהפקות תוכן חיצוניות, במקום כ-180 מיליון.

כעת, במקביל להפחתה של האגרה, שתחתוך השנה את תקציב הרשות בכ-60 מיליון שקלים, תאלץ רשות השידור להשקיע לפחות עוד 150 מיליון שקלים בתוכן, וברשות בוחנים מהיכן לחתוך תקציב זה. יש לציין כי ביטול מחויבות התוכן עליה הצביעה הממשלה רק לפני פחות משבועיים, התייחסה לתקציב 2011, ואילו השנה הרשות צריכה לעמוד במחויבות החוק.

גורם ברשות השידור, אמר לאייס כי המצב החדש עשוי להיות בעל "משמעות קטלנית לרשות. עכשיו צריך לקחת כסף במקום אחד ולשים אותו בתוכן, ומדובר במאות מיליונים".

תקציב החירום יובא בשבוע הבא לדיון בוועד המנהל ולאחר מכן לוועדת הכספים של רשות השידור. התקציב הסופי של 2012, אותו יכינו אנשי הכספים והנהלת הרשות, יובא בשבועות הקרובים לאישור ועדת הכספים של מליאת הרשות, ובמידה וזו תאשר זאת, יועבר לאישור הוועד המנהל, ולאחר מכן למשרד האוצר.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    לא יזיק להפיק יותר תכניות בערוץ 1 ע"ח החדשות (ל"ת)
    מוזס 09/01/2012 15:36
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מבין ענין 09/01/2012 15:31
    הגב לתגובה זו
    זה חסר כל הגיון להוציא סכום כל כך גדול להפקות חיצוניות.מי שהחליט על כך היה משולל כל הגיון.התקציב של רשות השידור כולל 2 ערוצי טלוויזיה ו-8 תחנות רדיו המחויבות לשדר לפי חוק רשות השידור תרבות מורשת שידורים לילדים ונוער וכו'תפסיקו להשוות את זה לתקציב של המסחריים שעד כה התעשרו מהפרסומות ללא גבול.
  • 3.
    הבודקת 08/01/2012 15:46
    הגב לתגובה זו
    חשבנו ששקלאר היה הבעיה?
  • 2.
    מקצצים במקומות הלא נכונים כרגיל (ל"ת)
    יוני 08/01/2012 13:38
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איתי 08/01/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
    פתאום עוד 150 מיליון שקל יופנו להפקות מקור בבתי הפקות חיצוניים. השוק יתעורר אני מקווה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״