שלמה קרעי הליכוד
צילום: באדיבות חדשות 13

תשתיות חדשות ביהודה ושומרון: אושרו הזוכים להקמת 22 אתרי סלולר חדשים

הודעה משותפת לשר התקשורת ד"ר שלמה קרעי ובצלאל סמוטריץ׳ לפיה אושרו הזוכים להקמת 22 אתרי סלולר חדשים שיוקמו תוך 8 חודשים ביהודה ושומרון; מדובר בהתקדמות תשתיתית משמעותית, שכן באיזורים זה מתגוררים כחצי מיליון אזרחים ישראלים

חיים בן הקון | (4)

וועדת המכרזים פרסמה היום את רשימת החברות הזוכות במכרז להקמת 22 אתרי סלולר חדשים ברחבי יהודה ושומרון. האתרים החדשים יוקמו תוך 8 חודשים ויפרשו על פני אזורים מרכזיים, בהם: כביש 90 בבקעה, כביש 1 היורד לים המלח, אזור גוש עציון, הר חברון, בנימין ובשומרון.


מדובר בפעימה ראשונה של מכרז בעלת חשיבות ביטחונית וכלכלית, אשר עתיד לשפר באופן משמעותי את איכות החיים של תושבי האזור. עשרות מיקומים נוספים יאושרו בקרוב בתיאום עם ראשי הרשויות וייצאו לביצוע במסגרת פעימה נוספת.


המכרז פורסם בדצמבר 2024 אחרי עבודת מטה מאומצת שארכה שנה וחצי וכללה דיונים מקצועיים ופעילות משותפת של שר האוצר והשר במשרד הביטחון, בצלאל סמוטריץ עם שר התקשורת, ד״ר שלמה קרעי, אנשי מינהלת ההתיישבות והמינהל האזרחי, קמ״ט תקשורת ומשרד התקשורת, להבטחת מענה מקצועי וטכנולוגי לפריסת תשתית סלולרית מתקדמת ולמציאת פתרונות תקציביים.


אנטנה סלולרית
אנטנה סלולרית - קרדיט: Steve Halama


החשיבות הבטחונית של אנטנות אזרחיות

לאנטנות סלולאריות מהסוג שיותקן נודעת גם חשיבות ביטחונית לתושביה הישראלים של שטחי יהודה ושומרון. בעזרת אנטנות סלולאריות ניתן לאתר את מיקומם של מחבלים המשתמשים בטלפונים סלולאריים בעזרת כרטיסי סים ישראלים. ככל שיש יותר מוקדים עם תורן סלולארית כך ניתן להעריך במידה מדייקת היכן נמצא המחבל. 


מעבר לחשיבות הביטונית שבהצבת אנטות סלולאריות, ישנה חשיבות לעליה באיכות החיים שהן יביאו לתושביה הישראליים של יהודה ושומרון. המצב כיום הוא שבין יישובים אין רקליטה סלולארית, לא טלפון ולא אינטרנט. נהגים הנוסעים באיזרים אלה לא יכולים להשתמש ביישומי ניווט, מה שמסכן אותם לעיתים, ומסמן איכות חיים ירודה.


קרעי: "צורך ביטחוני ואזרחי ראשון במעלה"


שר התקשורת, ד''ר שלמה קרעי: ״בשעה טובה ומוצלחת - יהודה והשומרון מתחברים – ריבונות בשטח! 22 תרנים חדשים יוצאים לדרך – בתוך שמונה חודשים בעז״ה: רמת ביטחון גבוהה ואיכות חיים טובה יותר. אחרי שנתיים וחצי של עבודה מאומצת ושל הקמת תורן ועוד תורן – עכשיו מגיע השטף הגדול. כמו שהבטחנו: כפטריות אחר הגשם. המכרז הבא לעשרות תרנים נוספים כבר בהכנה. ראש הממשלה הגדיר: צורך בטחוני מהמעלה הראשונה – וכולם התגייסו! תודה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ ולצוותו על שיתוף הפעולה. העמקת ההתיישבות. חיזוק הריבונות. שמירת החיים".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"


שר האוצר והשר במשרד הביטחון  בצלאל סמוטריץ': “הקמת עשרות אתרי סלולר חדשים ברחבי יהודה ושומרון היא עוד חוליה בשרשרת של חיזוק ההתיישבות והעמקת הריבונות בשטח. שיפור התקשורת הוא לא רק צורך אזרחי בסיסי, אלא בראש ובראשונה צורך ביטחוני – הצלת חיים הלכה למעשה. אני מודה לכל השותפים למהלך הזה - שר התקשורת שלמה קרעי, מנהלת ההתיישבות והמינהל האזרחי.אנחנו ממשיכים לפעול בנחישות כדי להביא את השירותים, הבטחון והאיכות שמגיעים לכל אזרח ישראלי – לכל יישוב ולכל תושב, בכל חלקי הארץ.”

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אנונימי 01/05/2025 18:52
    הגב לתגובה זו
    יאללה לשדוד את כספי החילונים עד השקל האחרון
  • 3.
    אריה 28/04/2025 22:10
    הגב לתגובה זו
    לא נוכל לממן מכיסנו את כל הפרזיטים המתועבים עם הכיפות.
  • 2.
    בא 28/04/2025 16:47
    הגב לתגובה זו
    של 45 קילומטר בין הים לירדן....ומי שחושב אחרת הוא מטורףאו פשוט לא רוצה הגירה פלסטינית למדינתו.
  • 1.
    סטרוק 28/04/2025 15:56
    הגב לתגובה זו
    המתנחלים עולים לנו כל יום עוד כמה מיליונים מיליארדים. ובלי שאהיה אנטי ציוני להיפך חשבתם גם על יותר ממליון וחצי ערבים שחיים שם בתשתיות שאתם דואגים לאנשי שלומכם
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״