Noname נמכרת תמורת מחצית משוויה לאקמאי - 450 מיליון דולר
אקמאי טכנולוגיות, חברת התוכנה והענן האמריקאית, הכריזה היום שחתמה על הסכם סופי לרכישת החברה לאבטחת ממשקי תכנות יישומים Noname Security, שהיא אחת מספקיות האבטחה העיקריות בשוק של API, לפי שווי נמוך - כמחצית משוויה. אקמאי צשלם עבור Noname כ-450 מיליון דולר. לדברי החברה האמריקאית, הרכישה צפויה לשפר את הפתרון הקיים של אקמאי לאבטחת API ותגביר את יכולתה לעמוד בביקוש הגובר של הלקוחות ובדרישות השוק, ככל שהשימוש בממשקי API ממשיך להתרחב. אקמאי גם מצפה להגדיל את היקף המכירות בעזרת משאבי המכירות והשיווק הנוספים של Noname, ומערכות יחסים מבוססות ערוצי מכירה ובריתות.
Noname גייסה עד היום כ-230 מיליון דולר. הגיוס האחרון, לפני כשנתיים וחצי, היה בהיקף של 130 מיליון דולר, לפי שווי של מיליארד דולר. זה שווי שביטא את מחירי הבועה אחרי משבר הקורונה. Noname הוקמה בתחילת 2020 על ידי עוז גולן המנכ"ל ושי לוי, ששירתו יחד ב-8200. הם הצליחו לגייס כסף מקרנות השקעה בולטות, בהן Lightspeed, Insight Partners, Cyberstarts, Next47, Forgepoint ו-The Syndicate Group.
מנכ"ל אקמאי, טום לייטון צילום: אקמאי
"יישומים מפעילים את העולם שלנו, אבל ככל שיישומים ומשתמשים מתרבים במהירות, כך גם סיכוני האבטחה," אמר מאני סאנדרם, סגן נשיא ביצועי ומנכ"ל אקמאי. לדבריו, "החברה ראתה צורך הולך וגדל בהגנה על API, כשהנתונים שלנו מצביעים על עלייה של 109% משנה לשנה במתקפות API. עם הוספת Noname, אקמאי סבורה שייפתח בפניה מגוון רחב של אפשרויות אינטגרציה ופרישה, הדרושות כדי לספק הגנת API מקיפה ללקוחות בכל הסביבות".
כתוצאה מהרכישה, אקמאי עתידה להציע חבילת אבטחת API מלאה, שתאפשר ללקוחות לגלות טוב יותר ממשקי APIs Shadow ולזהות נקודות תורפה ומתקפות. ההצעה המשופרת של אקמאי צפויה לכלול אפשרויות פרישה רבות יותר ללקוחות וגישה להיצע רחב של אינטגרציות טכנולוגיות. לטענתה, אקמאי גם מתכננת לשלב את Noname במערכותיה ולאפשר ללקוחות פלטפורמת היישומים וה-API של אקמאי גישה אליה ושימוש בה זמן קצר לאחר השלמת הרכישה.
"פיתוח API ממשיך לגדול, כשלקוחות מתעדפים את ההשקעות שלהם למודרניזציה של יישומים וליוזמות טרנספורמציה דיגיטלית", אמר עוז גולן, מנהל בכיר ומייסד שותף, ב-Noname.
לפי תנאי ההסכם, אקמאי הסכימה לרכוש את כל מניות Noname שהונפקו תמורת כ-450 מיליון דולר, לאחר התאמות מקובלות למחיר הרכישה. סגירת העסקה, שכפופה לתנאי הסגירה הנהוגים, צפויה להתרחש ברבעון השני של 2024.
לשנת הכספים 2024, הרכישה צפויה לספק הכנסות של כ-20 מיליון דולר, לגרום לדילול של המרווח התפעולי שאינו מבוסס על עקרונות חשבונאיים מקובלים (GAAP) ב-0.50% בקירוב, ולגרום לדילול של הכנסה נטו למניה מדוללת שאינו GAAP ב-0.1 דולרים בקירוב. בשיחת המשקיעים הרבעונית הקרובה שלה, שנקבעה ל-9 במאי 2024, מתכננת אקמאי להציג את התוצאות הפיננסיות של הרבעון הראשון והרבעון השני, וכן תחזית פיננסית לגבי כל 2024, לרבות ההשפעה הצפויה של עסקת Noname, אם בכלל.
- 2.חברה כושלת עם הון אנושי גרוע חבל על הכסף 07/05/2024 19:12הגב לתגובה זוחברה כושלת עם הון אנושי גרוע חבל על הכסף
- 1.חברה כושלת עם הכנסות פיקטיביות מעסקאות סיבוביות מו 07/05/2024 19:11הגב לתגובה זוחברה כושלת עם הכנסות פיקטיביות מעסקאות סיבוביות מול סטארטאפים אחרים.הון אנושי גרוע טכנולוגיה כושלת בקיצור לא שווה דולר
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
