פירמת הייעוץ דלויט רוכשת את OpTeamizer ומרחיבה את המענה בתחום ה-AI
פירמת הייעוץ דלויט (Deloitte) הודיעה היום על רכישת פעילות OpTeamizer - חברת AI ו-Accelerated Computing, המתמחה בפיתוח ובהטמעת פתרונות AI המבוססים על טכנולוגיות מחשוב מואץ, לרבות HPC, ו-Edge AI.
דלויט מלווה חברות ביישום והטמעה של טכנולוגיות בינה מלאכותית, ורכישת OpTeamizer צפויה לחזק את הצעת הערך שלה ללקוחות בעולמות הדאטה, ה-AI, Gen AI ו-Edge AI באופן שיאפשר להם לשפר אוטומציות, לייעל תהליכים עסקיים ולבסס יתרון תחרותי. בנוסף, המהלך מאפשר לדלויט לחזק את השותפות האסטרטגית עם NVIDIA, שנחשבת המובילה בעולם לפתרונות מחשוב AI.
לדברי החברה, עסקה זו ממשיכה את יישום האסטרטגיה שלה, שמתמקדת בהתרחבות ובהעמקת היכולות הטכנולוגיות, מתוך מטרה ליצור מענה שלם לצרכים של לקוחותיה. כל זאת, תוך בניית שיתופי פעולה אסטרטגיים ברמה הגלובלית עם מובילים טכנולוגיים.
עוד נמסר מדלויט כי OpTeamizer מספקת מגוון של שירותי פיתוח והדרכה, לצד שירותי ייעוץ למרכזי מו"פ (מרכז ופיתוח) וספקי טכנולוגיה, לרבות חברות רב-לאומיות הפועלות בישראל. היא מוגדרת על ידי NVIDIA כ-Preferred Partner שלה בישראל, ולפיכך היאבעלת ניסיון רב בעבודה עם המערכות, הטכנולוגיות והשירותים שלה, בהם: HPC – High Performance Computing, פלטפורמת הרובוטיקה על בסיס רכיבי Jetson, פיתוח על בסיס CUDA, וכן ביצוע הסמכות מעשיות (Workshops) .
OpTeamizer הוקמה ב-2015 על ידי המייסד תומר גל. הוא משמש מרצה במסגרת מכון הלמידה העמוקה NVIDIA Deep Learning Institute בעולמות ה-AI ובתחומי האצת ביצועים באמצעות GPU (שפת CUDA). גל הוא גם חבר סגל במחלקה להנדסת תוכנה במכללה האקדמית להנדסה בראודה, מרצה בתחום בינה מלאכותית לראייה ממוחשבת ומרצה בתחום בינה מלאכותית לעיבוד שפה טבעית.
צוותי העבודה של OpTeamizer השתלבו בפרקטיקת הדאטה וה-AI של Deloitte כחלק מהרכישה. הפרקטיקה כוללת את כל הרכיבים הנדרשים לייצור פתרונות מקצה-לקצה (End2End) בעולמות ה-AI – החל מאלגוריתמיקה, עבור בשכבת הדאטה וכלה בחיבור לתשתית המחשובית. גל יצטרף לדלויט כ-Managing Director ויוביל בה את תחום פתרונות ה-Accelerated Computing וה-Deep Learning.
יו"ר ומנהל עסקים ראשי של דלויט ישראל, אילן בירנפלד, מסר כי, "OpTeamizer צפויה לחזק את פעילותנו בתחומי ה-AI בארץ ובעולם במגוון מגזרים ותעשיות, תוך הרחבת שיתוף הפעולה עם שותפינו הטכנולוגיים ולתחומי בינה מלאכותית מבוססת Devices and sensing".
גל הוסיף כי, "ביחד נרתום ונמנף את יכולות המחקר ופיתוח של OpTeamizer בפתרון אתגרים, לצד כניסה למגזרים חדשים בישראל. הצטרפותנו לדלויט תאפשר לנו להרחיב ולהעצים את הערך שאנו מספקים ללקוחותיה ברמה הגלובלית".
- 1.מבין 31/01/2024 12:36הגב לתגובה זוצריך לסגור את המשרדיםצהאלו.כל הביקורות שלהם לא שוות כלום.
משקפי גוגל; קרדיט: יוטיובחוזרת לשוק: משקפי ה-AI החדשים של גוגל מכוונים גבוה
ענקית הטכנולוגיה מציגה חזון מחודש למשקפיים חכמים, שנים אחרי כישלון Google Glass. החברה מפתחת שתי קטגוריות של משקפי AI, בשיתוף עם שורת יצרניות משקפיים וטכנולוגיה, ומתכננת להיכנס לשוק תחרותי במיוחד מול מטא, סנאפ ואפל. הדגמות שנערכו בניו יורק מציגות מוצר
בשל בהרבה, שמחבר עיצוב יומיומי עם יכולות מציאות רבודה, עוזר חכם וממשק תוכנה רחב
במשך שנים גוגל נזהרה מלחזור לעולם המשקפיים החכמים, לאחר ש-Google Glass זכורים עד היום כאחת ההשקות המהוססות והבעייתיות בתולדות החברה. כעת היא שבה לזירה עם גישה מתונה ומדויקת הרבה יותר: שתי קטגוריות של משקפי AI, שמיועדות להגיע לשוק ב-2026: האחת עם תצוגה מלאה על העדשות, והאחרת מבוססת על אודיו בלבד. מדובר בניסיון להתמודד עם היתרון שצברה מטא, שהצליחה למכור מאות אלפי זוגות תחת המותגים ריי-באן ואוקלי, וכן להיערך למוצרים המתקרבים מצד אפל וסנאפ.
לדברי החברה, הדגמים החדשים מפותחים בשיתוף כמה שחקנים מוכרים: סמסונג, Warby Parker ו-Gentle Monster. אף שעדיין לא נחשפו עיצובים סופיים, גוגל מציינת כי מדובר בשיתוף פעולה הדוק שאמור לאפשר שילוב בין טכנולוגיה מתקדמת למראה יומיומי, כזה שאינו מסגיר את הכוח החישובי שמסתתר בתוכו. בחלק מהמקרים המשקפיים יסתמכו על הטלפון לצורך עיבוד, מה שמאפשר לשמור על משקל קל ועיצוב דק, בדומה לקו המצליח של מטא.
במהלך הדגמה שנערכה במשרדיה של גוגל בניו יורק, הוצגו זוגות שונים של משקפיים ניסיוניים, ובהם גם דגם מפותח יותר בשם Project Aura - פרויקט שמפותח ביחד עם Xreal. הוא פועל עצמאית על מערכת אנדרואיד XR, בדומה ל-גלקסי XR של סמסונג, אך נראה קרוב הרבה יותר למוצר לביש רגיל מאשר לאוזנייה מגושמת. Aura מספק שדה ראייה של 70 מעלות וכולל ממשק מוכר המבוסס על מעקב ידיים, אם כי עם מספר קטן יותר של מצלמות. כמו מערכות דומות, הוא דורש חיבור קבוע לסוללה חיצונית.
גוגל הציגה גם שני סוגי משקפיים עם תצוגה מובנית: דגם מונוקולרי, שבו מסך אחד מוטמע בעדשה הימנית, ודגם בינוקולרי שבו שתי עדשות מציגות מידע. שניהם תומכים בשכבות מציאות רבודה, כמו ניווט בגוגל מפות או השתתפות ב-Google Meet, אך הדגם הבינוקולרי מספק תצוגה רחבה בהרבה. בהדגמות אפשר היה לעבור בין תרגום סימולטני שמופיע על המסך לבין האזנה בלבד דרך הרמקולים הזעירים, ולבחור בכל רגע את רמת ה"נוכחות הדיגיטלית" הרצויה.
- כל המתחרות של אנבידיה: תמונת מצב בשוק החם ביותר ואיך זה ישפיע על השווקים?
- צים עולה 4.5%, טאואר יורדת 3%, המדדים במגמה מעורבת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השימוש בגוגל מפות היה אחד המקרים שבהם המסך שינה את חוויית השימוש לחלוטין. מעבר לחצים המתנופפים מעל הכביש, ניתן היה להנמיך את המבט ולקבל מפה מלאה של האזור, עם ציון מדויק של כיוון התנועה. גם צילום התמונות נהפך למעניין: לאחר צילום, ניתן היה לבקש מהמערכת לעבד את התמונה בעזרת מודל ה-Gemini Nano Banana Pro, ולהתבונן בגרסה המשופרת ישירות דרך העדשה, בלי לשלוף את הטלפון.
משקפי גוגל; קרדיט: יוטיובחוזרת לשוק: משקפי ה-AI החדשים של גוגל מכוונים גבוה
ענקית הטכנולוגיה מציגה חזון מחודש למשקפיים חכמים, שנים אחרי כישלון Google Glass. החברה מפתחת שתי קטגוריות של משקפי AI, בשיתוף עם שורת יצרניות משקפיים וטכנולוגיה, ומתכננת להיכנס לשוק תחרותי במיוחד מול מטא, סנאפ ואפל. הדגמות שנערכו בניו יורק מציגות מוצר
בשל בהרבה, שמחבר עיצוב יומיומי עם יכולות מציאות רבודה, עוזר חכם וממשק תוכנה רחב
במשך שנים גוגל נזהרה מלחזור לעולם המשקפיים החכמים, לאחר ש-Google Glass זכורים עד היום כאחת ההשקות המהוססות והבעייתיות בתולדות החברה. כעת היא שבה לזירה עם גישה מתונה ומדויקת הרבה יותר: שתי קטגוריות של משקפי AI, שמיועדות להגיע לשוק ב-2026: האחת עם תצוגה מלאה על העדשות, והאחרת מבוססת על אודיו בלבד. מדובר בניסיון להתמודד עם היתרון שצברה מטא, שהצליחה למכור מאות אלפי זוגות תחת המותגים ריי-באן ואוקלי, וכן להיערך למוצרים המתקרבים מצד אפל וסנאפ.
לדברי החברה, הדגמים החדשים מפותחים בשיתוף כמה שחקנים מוכרים: סמסונג, Warby Parker ו-Gentle Monster. אף שעדיין לא נחשפו עיצובים סופיים, גוגל מציינת כי מדובר בשיתוף פעולה הדוק שאמור לאפשר שילוב בין טכנולוגיה מתקדמת למראה יומיומי, כזה שאינו מסגיר את הכוח החישובי שמסתתר בתוכו. בחלק מהמקרים המשקפיים יסתמכו על הטלפון לצורך עיבוד, מה שמאפשר לשמור על משקל קל ועיצוב דק, בדומה לקו המצליח של מטא.
במהלך הדגמה שנערכה במשרדיה של גוגל בניו יורק, הוצגו זוגות שונים של משקפיים ניסיוניים, ובהם גם דגם מפותח יותר בשם Project Aura - פרויקט שמפותח ביחד עם Xreal. הוא פועל עצמאית על מערכת אנדרואיד XR, בדומה ל-גלקסי XR של סמסונג, אך נראה קרוב הרבה יותר למוצר לביש רגיל מאשר לאוזנייה מגושמת. Aura מספק שדה ראייה של 70 מעלות וכולל ממשק מוכר המבוסס על מעקב ידיים, אם כי עם מספר קטן יותר של מצלמות. כמו מערכות דומות, הוא דורש חיבור קבוע לסוללה חיצונית.
גוגל הציגה גם שני סוגי משקפיים עם תצוגה מובנית: דגם מונוקולרי, שבו מסך אחד מוטמע בעדשה הימנית, ודגם בינוקולרי שבו שתי עדשות מציגות מידע. שניהם תומכים בשכבות מציאות רבודה, כמו ניווט בגוגל מפות או השתתפות ב-Google Meet, אך הדגם הבינוקולרי מספק תצוגה רחבה בהרבה. בהדגמות אפשר היה לעבור בין תרגום סימולטני שמופיע על המסך לבין האזנה בלבד דרך הרמקולים הזעירים, ולבחור בכל רגע את רמת ה"נוכחות הדיגיטלית" הרצויה.
- כל המתחרות של אנבידיה: תמונת מצב בשוק החם ביותר ואיך זה ישפיע על השווקים?
- צים עולה 4.5%, טאואר יורדת 3%, המדדים במגמה מעורבת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השימוש בגוגל מפות היה אחד המקרים שבהם המסך שינה את חוויית השימוש לחלוטין. מעבר לחצים המתנופפים מעל הכביש, ניתן היה להנמיך את המבט ולקבל מפה מלאה של האזור, עם ציון מדויק של כיוון התנועה. גם צילום התמונות נהפך למעניין: לאחר צילום, ניתן היה לבקש מהמערכת לעבד את התמונה בעזרת מודל ה-Gemini Nano Banana Pro, ולהתבונן בגרסה המשופרת ישירות דרך העדשה, בלי לשלוף את הטלפון.
