רידיפיין
צילום: בן יצחקי

חברת רידיפיין גייסה 8.5 מיליון דולר לגיוס כוח אדם והאצת תהליכי הפיתוח

דור עצמון |

חברת רידיפיין (Redefine.dev) נחשפת היום עם פלטפורמה מבוססת AI לייעול תהליכי פיתוח. החברה גייסה 8.5 מליון דולר בהובלת גלילות קפיטל כאשר בסבב הגיוס השתתפו שורה של משקיעים פרטיים בהם ניצן שפירא ורן רבנזפט מייסדי אפסגון; אפרת רפופורט, מנהלת סיילספורס ישראל; אסף עזרא מייסד גרנולייט, סיימון פרימן, לשעבר סמנכ"ל פיתוח של Twich; ופרהאן טוואר, סמנכ"ל פיתוח של Shopify.

רידיפיין מפתחת כלי מבוסס בינה מלאכותית (AI) שנועד לייעל את תהליכי ה-CI/CD באמצעות קיצור של זמני הבדיקות האוטומטיות והוזלה ניכרת בעלויות ענן. כל זאת בלחיצת כפתור וללא צורך בשינויי קוד או במעורבות אנושית. הטכנולוגיה של החברה נועדה לאפשר לארגוני הפיתוח לזהות אילו בדיקות רלוונטיות עבור כל שינוי קוד חדש, תוך שילוב של ניתוח קוד סטטי עם AI כדי ללמוד דפוסי קידוד ולזהות תלות בקוד. הפתרון של רידיפיין מתחבר לסביבת ה-CI הקיימת של הארגון ומצמצם את זמן הפידבק למפתחים ושבירת שינויים בלמעלה מ-90%. החברה פועלת במודל SAAS ובשיתוף פעולה עם חברות טכנולוגיה כמו: Intel, Claroty, salesforce, PAGAYA, ועוד.

ארגוני פיתוח נתונים בלחצים אדירים לספק מוצר יציב בלוחות זמנים קצרים. בכדי לעמוד בדרישות אלה צוותי הפיתוח משתמשים בתהליכים ובכלי אוטומציה. כדי לתמוך בדרישות אלה בעשור האחרון עולם הפיתוח עבר שינוי דרמטי, בכך שעבר מ QA ידני לשיטת פיתוח חדשה מבוססת CI/CD, עם תמיכה של מוצרי אוטומציה דוגמת Jenkins ו- GitHub Actions. עד היום, המחשבה היתה להשקיע יותר משאבים במכונות חזקות יותר ובהגדלת כמות המכונות הפועלות במקביל על מנת לקצר את זמן ה-CI ולהימנע מעיכוב עבודת המפתחים. אך הפתרון של הוספת מכונות או השקעה מרובה במהירות הפך במרוצת הזמן לבלתי סביר, מסורבל יותר, ולרוב גם ללא שיפור משמעותי באיכות החוויה של המפתחים. רידיפיין מגיעה עם גישה שונה המבוססת על בינה מלאכותית ולמידת מכונה ובכוונתה לשנות את אופן ההסתכלות על התהליך, באמצעות בחירה סלקטיבית רק של הבדיקות הרלוונטיות לכל הרצה.

רידיפיין מעסיקה כ-25 עובדים במרכז הפיתוח בתל אביב ותשתמש בכספי הגיוס לגיוס כוח אדם והאצת תהליכי הפיתוח.

ליאור נוימן, מנכ"ל רידיפיין: "אנחנו רואים היום מגמה משמעותית של אימוץ פתרונות המבוססים AI, זה בלתי נמנע שגם בתהליכי פיתוח ואוטומציות מתקדמות יתבססו על מודלים שמאפשרים לייעל תהליכים, לקצר זמני ריצה, לשמור על התשתיות לאורך זמן ובכך לחסוך עלויות של מכונות. ארגונים טכנולוגיים מחפשים כל הזמן דרכים לייעל את תהליכי הפיתוח תוך שימת דגש רב על שיפור החוויה של המפתחים. כמפתחים בעצמנו, אנחנו גאים לתת מענה מדויק גם לצורך הזה".

נופר עמיקם, שותפה כללית בקרן גלילות קפיטל: "המתח בין איכות הקוד למהירות היציאה שלו לפרודקשן הוא אחד האתגרים הקריטיים ביותר בארגונים כיום. רידיפיין הצליחה למעשה לאחוז בשני קצוות החבל ולפצח את הבעיה ע"י אופטימיזציה מדויקת של תהליכי ה-CI שחוסכת לארגון שעות רבות ויקרות של עבודת מפתח ועלויות של מכונות, מבלי להתפשר על איכות הקוד. השילוב בין פתרון חדשני שעונה על צורך קריטי וצוות יזמים חזק בעל יכולות ביצוע גבוהות זה שילוב מנצח".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קלטורה
צילום: יחצ

קלטורה רוכשת את הסטארטאפ הישראלי eSelf.ai ב-27 מיליון דולר

eSelf.ai, המפתח טכנולוגיות ומודלים של בינה מלאכותית ליצירת אווטרים ריאליסטיים לאינטראקציה בזמן אמת 

רן קידר |
נושאים בכתבה קלטורה

חברת קלטורה, המפתחת טכנולוגיות וידאו על ענן עבור ארגונים, חתמה על הסכם לרכישת הסטארטאפ הישראלי eSelf.ai, המפתח טכנולוגיות ומודלים של בינה מלאכותית ליצירת אווטרים ריאליסטיים לאינטראקציה בזמן אמת. 

 

חברת eSelf מציעה פלטפורמה לארגונים להטמעה מהירה של סוכנים וירטואליים ויזואליים, מציאותיים ואינטראקטיביים. הסוכנים תומכים בשיחות בלמעלה מ-30 שפות ובצורה מותאמת למידע ולז׳רגון הארגוני. השיחות יכולות לסייע לחברות, לדוגמא, בשיווק, מכירות, תמיכה והדרכת לקוחות, גיוס והדרכת עובדים, ותקשורת פנים ארגונית. מוסדות חינוך יכולים להשתמש בסוכנים כעוזרי הוראה ומתרגלים אישיים; חברות מדיה - להגשת שידורים והמלצות תוכן אישיות; ומוסדות פיננסיים ורפואיים - לייעוץ ותמיכה אישית.

 

eSelf הוקמה על ידי ד״ר אלן בקר, מנכ״ל החברה, ואילון שושן, סמנכ״ל הטכנולוגיה. החברה, שהחלה לפתח בשנת 2023, ביצעה עד היום גיוס סיד אחד של כ-4 מיליון דולר. צוות החברה כולל למעלה מ-15 מומחי בינה מלאכותית בתחומי ראייה ממוחשבת, עיבוד שפה טבעית (NLP) וטכנולוגיות קול.  ד״ר בקר מחזיק דוקטורט בלמידת מכונה ובינה מלאכותית, עם התמחות במנועים של קול, שפה וראייה ממוחשבת. לפני שהקים את eSelf, ייסד בקר את Voca.ai הישראלית, מהחברות החלוצות בתחום סוכני קול למוקדי שירות, שנרכשה על ידי Snap (סנאפצ'אט), שם הוביל בהמשך את פיתוח הבינה המלאכותית השיחתית. שושן הוא בוגר תוכנית "פסגות" היוקרתית של צה"ל, בעל תואר שני מהטכניון עם התמחות בלמידת מכונה, ויוצא יחידת 8200, שם זכה גם בפרס ביטחון ישראל.

 

eSelf חוברת לקלטורה על מנת להאיץ את מסחור המוצר והתאמתו להטמעה בארגונים גדולים, תחומים בהם קלטורה מנוסה מאוד בהיותה ספקית מוצרי וידאו מובילה לארגונים גדולים, לרבות ענקיות טכנולוגיה כגון אמאזון, אנבידיה, אורקל, סיילספורס, ואדובי; חמשת הבנקים הגדולים בארה"ב; ארבעת משרדי רואי החשבון הגדולים בעולם; מאות מהאוניברסיטאות המובילות בארה"ב; חברות תקשורת גדולות כגון Vodafone; וארגונים ממשלתיים וללא מטרות רווח גדולים כגון האו"ם. קלטורה השיקה בשנה האחרונה משפחת סוכנים חכמים מבוססי AI בשם Genie המנגישים בזמן אמת תכני מולטימדיה רלוונטיים ומותאמים אישית לעובדים, סטודנטים, וצופי טלוויזיה. הטכנולוגיה זכתה להוקרה ולפרסים על יכולתה פורצת הדרך. eSelf מתוכננת להעניק לסוכני הGenie החכמים של קלטורה גם יכולות שיחתיות בזמן אמת, לרבות ממשק אווטרי חזותי וקולי, ויכולת שיתוף מסך. שילוב שתי הטכנולוגיות מייצר סוכנים שיחתיים ייחודיים ועוצמתיים שגם בנויים מווידאו, בהיותם אווטרים, וגם מנגישים למשתמשים בזמן אמת תכני וידאו ומולטימדיה מותאמים אישית. בנוסף מתכננת קלטורה להשיק בעזרת הטכנולוגיה של eSelf יכולות ליצירת קבצי וידאו מוקלטים הכוללים אווטרים, תחום חם נוסף בשוק. המוצרים והיכולות החדשים מיועדים לאפשר לארגונים אינטראקציה מוצלחת ויותר עם לקוחות ועובדים, ייעול גדול יותר של תהליכים, הפחתת עלויות, והגדלת הכנסות. 

 

סוכני הGenie החדשים מתוכננים להימכר כמוצרים עצמאיים וגם להיטמע בתוך מוצרי קלטורה הקיימים, הכוללים פלטפורמה לניהול תוכן ארגוני וטלוויזיוני, פורטלי וידאו, אפליקציות וידאו למערכות LMS ו-CMS, פתרון וידאו לאירועים וכנסים וירטואליים, כיתות לימוד וירטואליות ואפליקציות סטרימינג לטלוויזיה. לקוחות היעד של המוצרים הללו הם גם תאגידים גדולים, השוק בו התמקדה קלטורה עד היום, וגם עסקים קטנים ובינוניים.

 

עובדי חברת Tenzai. קרדיט: אלעד מלכהעובדי חברת Tenzai. קרדיט: אלעד מלכה

חברת הסייבר הישראלית Tenzai מגייסת 75 מיליון דולר

חברת הסייבר החדשה של מייסדי Guardicore גייסה את סבב הסיד הגדול ביותר בתחום הסייבר, בהובלת Battery Ventures, Greylock ו-Lux Capital; הפלטפורמה של החברה מדמה האקר אמיתי שתוקף ומאתר חולשות אבטחה בארגונים באופן רציף ; ההון שגויס ישמש להתרחבות לצפון אמריקה ואירופה ולחיזוק היכולות ההתקפיות של המערכת

רן קידר |
נושאים בכתבה סייבר

חברת הסייבר Tenzai, שהוקמה רק במאי השנה, מודיעה היום על גיוס עתק של 75 מיליון דולר בסבב סיד, הסבב הראשוני הגדול ביותר שנרשם עד כה בתחום הסייבר. את ההשקעה הובילו קרנות Battery Ventures, Greylock Partners ו־Lux Capital, בהשתתפות Swish Ventures, Jibe Ventures ומשקיעים נוספים.

החברה מפתחת פלטפורמת בינה מלאכותית המדמה האקר אמיתי, מערכת התקפית-אוטונומית שתוקפת, מזהה ומתקנת חולשות אבטחה במערכות תוכנה ארגוניות, עוד לפני שתוקפים אמיתיים מספיקים לנצל אותן. הפלטפורמה פועלת ברציפות, מאתרת חורי אבטחה מורכבים וקשים לגילוי, ומאפשרת לארגונים לפעול בקצב הפיתוח המהיר של עידן ה-AI.

לדברי החברה, השימוש בבינה מלאכותית בשלב פיתוח התוכנה שינה את חוקי המשחק: כיום יותר מ-30% מהקוד הארגוני נכתב בעזרת כלים מבוססי AI, אך בדיקות האבטחה נותרו איטיות ומבוססות עבודה אנושית ידנית. המשמעות היא שתוקפים אמיתיים הם לעיתים הראשונים שמגלים את החולשות, מה שמותיר “שטחים מתים” מסוכנים בארגונים.

Tenzai פועלת בתחום ה-penetration testing (בדיקות חדירה יזומות למערכות), שוק עולמי שמוערך בכ-8 מיליארד דולר בשנה. כיום רובו מתבצע על ידי מומחים אנושיים שמועסקים לתקופות מוגבלות. הפתרון של Tenzai משנה את התמונה: הוא מאפשר לארגונים לבצע בדיקות עומק מתמשכות בכל רגע נתון, בלי מגבלות זמינות כוח אדם ועם רמת דיוק גבוהה משמעותית.

פבל גורביץ', מנכ״ל ושותף מייסד של Tenzai: ״בדיקות האבטחה כמעט לא השתנו בעשרים וחמש השנים האחרונות- מאז שאני בעצמי עבדתי כ-penetration tester. עד כה הן בוצעו ידנית ובאופן נקודתי, והיום ניתן להשתמש בבינה מלאכותית כדי להפוך אותן לתהליך רציף ומדויק שמזהה ומתקן חולשות במהירות בארגונים עם מאות מערכות שמתעדכנות מדי יום, רק מערכות אוטונומיות מסוגלות לספק ביטחון אמיתי בזמן אמת. את Tenzai הקמנו כדי לעזור לארגונים לעבוד מהר ובטוח, עם אבטחה שמתאימה לקצב הפיתוח של היום.״