שלמה קרמר קייטו נטוורקס
צילום: יחצ

חברת Cato Networks הגיעה ל-100 מיליון דולר הכנסות שנתיות קבועות

דור עצמון |
נושאים בכתבה סייבר

חברת הסייבר Cato Networks (קייטו נטוורקס) שמספקת פלטפורמה המשלבת רשתות ואבטחת רשתות והופכת אותם לשירות ענן גלובלי (SASE), מכריזה כי חצתה את קצב ההכנסות השנתי של 100 מיליון דולר בתוך חמש שנים מהיום בו ציינה מכירות בהיקף של מיליון דולר. החברה מדגישה כי מדובר בקצב מהיר יותר מהביצועים העסקיים של מותגי B2C כמו: Twilio, Wix, Zapier, Canva ו-Shopify.

חברת Cato Networks, שהוקמה על ידי שלמה קרמר (ממייסדי צ'ק פוינט) וגור שץ, גייסה 532 מיליון דולר מקרנות הון שונות בהערכת שווי של 2.5 מיליארד דולר.

Cato Networks פועלת באותו שוק יחד עם ספקיות תקשורת ותיקות דוגמת AT&T ו- Verizon, וענקיות אבטחה כמו Cisco, VMware ו-Palo Alto. הפלטפורמה שפיתחה קייטו נטוורקס שואפת להקל את הניהול והשימוש בפתרונות הטכנולוגיים של אותן חברות הענק.

החברה מספקת באמצעות שירות ענן אחד גם את תשתית התקשורת וגם את מעטפת האבטחה, ומשבשת את שוק התקשורת ואבטחת המידע, שהיקפו מוערך בכ-30 מיליארד דולר.

שלמה קרמר, מנכ"ל ומייסד משותף של קייטו נטוורקס: "קייטו מובילה את המהפכה הגדולה ביותר בשוקי תשתית התקשורת ואבטחת הרשתות מאז השקת הדור החדש של הפיירוולים לפני 17 שנה. הפשטות, הגמישות, הנראות והבקרה שמציע ענן ה-SASE של קייטו מציעים אבטחת סייבר ברמה בינלאומית וביצועי רשת אופטימליים לעסקים בכל גודל. בהובלת מומחי אבטחה ותשתית תקשורת, לקייטו יש את ה-DNA המתאים בתחומי השירות והטכנולוגיה שיהפוך אותה לפלטפורמה הקריטית של הארגון הדיגיטלי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".