TAGADO
צילום: אינה חזנוב

חברת Tagado גייסה 4 מיליון דולר לפי שווי שמוערך בכ-15 מיליון דולר

Tagado שפיתחה טכנולוגיה האוספת ומארגנת מידע ותגובות על חברות לכדי תובנות עסקיות השלימה גיוס סיד מהקרנות בלאמברג קפיטל ובלינג קפיטל
מערכת ביזפורטל |
נושאים בכתבה TAGADO גיוס סיד

חברת Tagado העוסקת באיסוף פידבקים והפיכתם לתובנות עסקיות גייסה 4 מיליון דולר. המערכת שפיתחה החברה אוספת תגובות ממקורות שונים ובאמצעות טכנולוגיית NLP מספקת תובנות עסקיות עבורן. על פי ההערכות הגיוס הוא לפי כ-15 מיליון דולר. 

 

חברת Tagado שפיתחה טכנולוגיה האוספת ומארגנת מידע ותגובות על חברות לכדי תובנות עסקיות גייסה 4 מיליון דולר בגיוס סיד. החברה תשתמש בכסף במטרה לגייס עובדים נוספים ולהרחיב את המוצר במטרה לגייס עובדים ולהרחיב את שיווק המוצר לשוק האמריקאי.

 

בסבב גיוס הכספים השתתפו הקרנות בלאמברג קפיטל ובלינג קפיטל. בלאמברג הנמצאת בארה״ב משקיעה בחברות בשלבים מוקדמים ובין השקעותיה ניתן למצוא את Yotpo, IntSights, Medigate, ובנוסף DoubleVerify ו-Braze שהונפקו. Bling Capital היא קרן השקעות אמריקאית המשקיעה בטכנולוגיות בתחומי הצרכנות המבוססות דאטה ופינטק.

 

כיום לכל חברה מקורות שונים לקבלת פידבק מלקוחותיה. חברות משקיעות זמן ומשאבי כוח אדם כדי לדייק בהבנה וניתוח של מצבור הפידבקים ולא תמיד מצליחות לייצר תובנות ברורות. כמות הדאטה רק הולכת וגדלה וללא כלים מתאימים יהיה מאוד קשה לספק בצורה טובה את ציפיות הלקוחות. Tagado פותרת את הבעיה הזאת, מאפשרת גישה נוחה לכל הדאטה, סינון חכם לפי נושאים, תתי נושאים או מילות חיפוש ספציפיות. 

 

המערכת שפיתחה החברה מאפשרת לחברות לארגן את הפידבקים של הלקוחות שלהם ממגוון רחב של ערוצים ולהפיק תובנות עסקיות בצורה אוטומטית. המערכת אוספת מידע ממקורות ציבוריים ופנימיים כמו אתרי ביקורות, פייסבוק, טוויטר, טיקטים לתמיכה, CRM ועוד, ועושה שימושים במודלים של עיבוד שפה טבעית ולמידת מכונה (ML-NLP) על מנת לזהות מגמות ומיקרו-מגמות, הזדמנויות וסיכונים ולהציף אותם בפני הלקוח.

 

הטכנולוגיה של Tagado מבוססת על NLP שביסודה לימוד המחשב להבין את את התוכן כמו בן אדם, כלומר, המחשב לומד להבין את המילים וגם את הקונטקסט בניהם ולעשות קיטלוג וזיהוי של תובנות שונות בתחומים שונים של חווית הלקוח. לכן טאגדו יכולה לשרת מספר רב של מחלקות בכל אירגון, כמו מחלקת לקוחות, חווית לקוח, תפעול עסקי, מוצר, ועוד.

 

החברה פועלת בתחום חווית הלקוח (Customer Experience). בעבר התחום התמקד בעיקר בהבנת התפיסה של המותג בעיני הלקוחות, בעוד שכיום התפתחויות טכנולוגיות בתחום עיבוד השפה מאפשרים להבין לעומק את המשמעות מאחורי תגובות המשתמשים, מה שמפריע להם במוצר, הבנת היכולות שלו באופן מדויק על ידי המשתמים ואילו תוספות היו רוצים שהחברה תוסיף לשיפור החוויה.

 

Tagado הוקמה בשנת 2021 על ידי אוהד צדוק המשמש כמנכ״ל, אלי לפקיפקר המשמש כ-CTO, ודור שטרן – VP R&D. הנהלת החברה מרקע יזמי וטכנולוגי עשיר בתעשייה כאשר צדוק שימש כ-VP PRODUCT בחברת בריזומיטר שנמכרה לאחרונה לגוגל במשך 5 שנים והקים את אתר הטכנולוגיה הישראלי גאדג'טי. אלי לפקיפקר שימש בתפקידו האחרון כ-VP NLP & DATA SCIENCE  בחברת סיטי בנק, ודור שטרן שימש כראש צוות פיתוח בחברת Bidalgo (אשר נרכשה ע״י IronSource). החברה מעסיקה כעשרה עובדים ומשרדה נמצא בתל אביב. בין לקוחות החברה נמנים חברת בריזומיטר, מיליו וקיורלייף.

 

אוהד צדוק, מנכ״ל Tagado: ״הטכנולוגיה שפיתחנו עוזרת לעסקים ולמנהלים לקבל החלטות מושכלות על הצעדים הבאים שלהם. התובנות שהטכנולוגיה שלנו יודעת לספק מכוונות את החברות בשאלות קריטיות דוגמת היכן כדאי למקד את המשאבים בכדי להביא לשיפור הביצועים של העסק, מה המסרים השיווקיים החסרים ואילו פיצ'רים חדשים יביאו הכי הרבה אימפקט. היתרון החשוב שלנו הוא שנאפשר ללקוחותינו לקבל החלטות עסקיות חכמות יותר המגובות במידע אמיתי המגיע מהאנשים החשובים ביותר - הלקוחות שלהם.״

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".