מייסדי קרן סייברסטארטס
צילום: יוסי זלינגר

סייברסטארטס מגייסת 60 מיליון דולר לקרן סיד חדשה

הקרן הראשונה של סייברסטארטס הציגה תשואה שנתית משוקללת של 300% וחברות הפורטפוליו גייסו 2 מיליארד דולר ב-2021, עם שווי כולל של 20 מיליארד דולר

דור עצמון |

סייברסטארטס (Cyberstarts), קרן הון סיכון המתמקדת בבניית הדור הבא של חברות הסייבר, מודיעה היום על סגירת קרן חדשה של 60 מיליון דולר, שתשקיע בחברות סייבר בשלבי SEED (שלב הגיוס הראשוני). קרן Cyberstarts Seed III מגויסת חודשים ספורים בלבד לאחר גיוס 200 מיליון דולר לקרן הזדמנויות חדשה, מה שמביא את סך הנכסים המנוהלים על ידי סייברסטארטס ל-374 מיליון דולר.

סייברסטארטס המתמקדת בהשקעה ובתמיכה ביזמים ובחברות בשלבים מוקדמים בתחום אבטחת סייבר. מודל הקרן מגובה בקהילה של יזמים כאשר המשקיעים מעניקים ייעוץ אסטרטגי והכוונה  לחברות הפורטפוליו וליזמים, החל ממפת הדרכים של המוצר עד לגיוס כוח אדם וכל מה שביניהם.

הקרן הראשונה של סייברסטארטס הציגה תשואה שנתית משוקללת של 300% וחברות הפורטפוליו שלה גייסו סך של 2 מיליארד דולר ב-2021, עם שווי כולל של 20 מיליארד דולר. בין המשקיעים בחברות הפורטפוליו של סייברסטארטס ניתן למנות את סקויה, גריילוק, לייטספיד, אינדקס, אינסייט פרטנרס, אקסל, ג'נרל אטלנטיק ועוד.

ליאור סיימון, שותפה בסייברסטארטס: ״כדי לבנות את חברות הגנת הסייבר הטובות בעולם צריך יותר מ-הון  בלבד - יש לגבש מודל השקעה מוכלל כבר מהיום הראשון, לזהות ולהשקיע בכשרונות הנכונים ולהעניק להם מעטפת תמיכה לכל הנדבכים העסקיים. אנחנו מלווים את חברות הפורטפוליו שלנו בגישה ייחודית דרך תהליך שנקרא Sunrise - וכעת גם משלימים אותו בתוכנית ה- Sunpeak״.

 

גילי רענן, מייסד סייברסטארטס: "רוב המיזמים איתם שיתפנו פעולה גדלים והופכים לעסקים משמעותיים בפרק זמן קצר. כעת, אני שמח שדאג מריט מצטרף לצוות שלנו כיו"ר תוכנית ה-Sunpeak. דאג יעזור ביצירת 'מדריך' לאסטרטגיית החדירה לשוק בתחום הסייבר, ויקים קהילה תומכת של מנהלים בכירים בתחום. התוספת של הקהילה החדשה היא הצעד הטבעי הבא במסע של חברות הפורטפוליו שלנו להיות חברות הסייבר החשובות בעולם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".