טאלון סייבר סקיוריטי הישראלית גייסה 100 מיליון דולר
חברת Talon Cyber Security, המפתחת דפדפן מאובטח לארגונים, השלימה סבב גיוס של 100 מיליון דולר מסדרה A. הסבב הובל על ידי Evolution Equity Partners, בהשתתפות Ballistic Ventures, CrowdStrike's Falcon Fund, Merlin Ventures, SYN, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים ג'ורג' קורץ, מייסד ומנכ"ל CrowdStrike, Lightspeed Venture Partners, Sorenson Ventures ו- Team8 Capital.
הסבב מביא את הסכום הכולל שגייסה טאלון מאז הקמתה ל-126 מיליון דולר. כספי הגיוס ישמשו להמשך פיתוח ושיפור המוצר והאצת היציאה לשוק על מנת לענות לביקוש הגלובלי הגובר.
טאלון סייבר סקיוריטי הוקמה ב-2021 על ידי עופר בן-נון, לשעבר מייסד ארגוס אבטחת סייבר, המשמש מנכ"ל, ואוהד בוברוב, (CTO), מייסד לשעבר של לקון מובייל סקיוריטי. בטאלון מועסקים כיום 75 עובדים, מרביתם במרכז הפיתוח בישראל וצוות נוסף בארה״ב.
החברה השיקה בשנה שעברה את הדפדפן המאובטח TalonWork, המבוסס על פרויקט הקוד הפתוח כרומיום, ומאפשר לחברות להגן על כוח עבודה מבוזר, מבלי להתפשר על רמת אבטחת המידע ועל חווית העובד. הדפדפן של טאלון יוצר בועה מבודדת המגנה על המשאבים הארגוניים בהם משתמש העובד וזאת ללא תלות בסוג המכשיר, במיקום או ברשת ממנה הוא מתחבר.
- פיטנגו גייסה 300 מיליון דולר לקרנות טכנולוגיה ובריאות המשקיעות בשלבים מוקדמים
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עופר בן-נון, מנכ"ל טאלון סייבר סקיוריטי: "החברות המובילות בעולם עוברות לניהול המערכות שלהן מרחוק באמצעות האינטרנט ויוצרות דרישה עצומה ומיידית לפלטפורמה שתאפשר לעובדים גישה מאובטחת מבלי לשנות את הדרך בה אנשים עובדים. הקמנו את הצוות ואת הטכנולוגיה הייחודיים שיאפשרו לטאלון לקבוע סטנדרט חדש של אבטחה עבור עולם העבודה המודרני. הפתרון שפיתחנו המבוסס על האפליקציה הפופולרית ביותר בארגונים - הדפדפן. סבב הגיוס החדש יאפשר לנו להמשיך ולהראות מדוע הרכיב המבוקש ביותר הוא הדפדפן הארגוני המאובטח של טאלון."
- 1.גיורא 09/08/2022 14:57הגב לתגובה זולמיטב הבנתי המתחרים שלהם ISLAND מפתחים מוצר מתקדם ומגוון יותר. בהצלחה לכולם
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
