האנטרס הישראלית גייסה 68 מיליון דולר
סטארטאפ הסייבר האנטרס (Hunters) השלים גיוס של 68 מיליון דולר בסבב C, כחמישה חודשים בלבד לאחר שגייס את סבב ה-B בחודש אוגוסט האחרון, גיוס שמביא את סך ההשקעה הכללי בחברה ל-118 מיליון דולר.
האנטרס, אשר הוקמה בשנת 2018 על ידי אורי מאי (מנכ"ל) ותומר קזז, מפתחת פלטפורמה למרכזי אבטחת מידע (SOC), המאפשרת לצוותי סקיוריטי בארגונים לזהות באופן אוטומטי תקיפות ואירועי אבטחה משמעותיים ולהגיב להם במהירות וביעילות. הפלטפורמה אוספת, מעבדת ומנתחת מידע מכלל כלי האבטחה בארגון, והופכת אותו לאמצעי התמודדות עם מתקפות סייבר, תוך טיפול באתגרי המגוון, הנפחים ועלויות האחסון של דאטה, אשר צמחו באופן מעריכי עם הגידול בשימוש בטכנולוגיות ענן.
הפלטפורמה מזהה איומים חשודים, מצליבה נתונים ומבצעת חקירה אוטומטית, ובכך מסייעת לצוותי האבטחה להתמודד עם המורכבות הגבוהה של האיומים ולהפחית מקרים של טעויות בזיהוי.
את סבב ה-C הובילה קרן Stripes בהשתתפות DTCP כמשקיע חדש, ובנוסף הצטרפו לסבב הגיוס Cisco Investments, ו- Databricks כמשקיעים אסטרטגיים חדשים. כמו כן, השתתפו בסבב המשקיעים הנוכחיים YL Ventures, Bessemer Venture Partners, Blumberg Capital, Microsoft M12, U.S. Venture Partners, ו- Snowflake Ventures.
- גילת מגייסת 100 מיליון דולר לרכישות נוספות; המניה יורדת
- קוואנטום ארט מגייסת 100 מיליון דולר - הסבב הגדול בתולדות הקוואנטום הישראלי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בין לקוחות החברה נמנות חברות Fortune 500 מובילות, וחברות הייטק, מוצרי צריכה וקמעונאות בינלאומיות, ביניהן פלטפורמת התיירות Booking.com, חברת הדאטה Snowflake, ענקית מוצרי התקשורת Netgear, וחברת מוצרי הדפוס Cimpress, בעלת חברת VistaPrint. הפלטפורמה של Hunters מהווה תחליף מודרני מבוסס ענן למערכות ה-SIEM (Security Information and Event Management) הותיקות. היא מוטמעת כ"מערכת העצבים המרכזית" של ארגון אבטחת המידע, אשר אוסף את כל הנתונים, מעבד אותם ומאפשר לזהות תקיפות סייבר בצורה יעילה ומהירה. החברה מעסיקה כיום 110 עובדים במרכז הפיתוח הישראלי ובארה"ב ובכוונתה להכפיל את מספר העובדים בשנה הקרובה.
״שוק ה-SIEM מוערך כיום בשווי של 4.3 מיליארד דולר, והכלים הקיימים בו אינם נותנים הגנה מספקת ללקוחות,״ אמר אורי מאי, מנכ״ל ומייסד-שותף בהאנטרס. ״המוצרים הקיימים מתמקדים בקליטה ואחסון לוגים של דאטה, ומשאירים בידי הלקוח את הצורך לפתח בעצמם יכולות של זיהוי וחקירת איומים על בסיס הדאטה המאוחסן. זוהי משימה שנועדה לכשלון לאור המחסור הכרוני בכוח אדם מיומן בתחום הסקיוריטי, במיוחד ב-SOC".
בינה מלאכותית ארצות הבריתקוקטיילים על יאכטות וחרדה בחדרים הסגורים: מה באמת חושבים המומחים שבונים את ה-AI?
המרוץ לסופר-בינה
"קוד אדום" וחשש מריגול זר
השפעת הכסף הגדול ניכרת גם בשינוי פני כוח האדם. חוקרים באוניברסיטאות מתלוננים שהעולם העסקי "בלע" את האקדמיה. חברות מסחר בוול סטריט הפכו לנותנות חסות מרכזיות בכנסים, במטרה לצוד מוחות שיעניקו להן יתרון בשוק ההון. חוקרים צעירים ומבריקים עומדים בפני פיתויים של חבילות שכר דמיוניות, מה שמעלה את השאלה: האם בעתיד יישאר מחקר מדעי שאינו מונע רק משיקולי רווח מהירים?
אופטימיות בצל סימני שאלה
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנניה בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
