אסף פלד, מייסד ומנכ"ל Minute Media. קרדיט: minutemediaאסף פלד, מייסד ומנכ"ל Minute Media. קרדיט: minutemedia

מינט מדיה מוסיפה יכולות AI ברכישה הגדולה בתולדותיה

החברה הישראלית המתמחה בתוכן ספורט גלובלי מרחיבה את פעילותה עם רכישת Magnifi, פלטפורמה מבוססת AI ליצירה והפצה של תוכן ספורט בזמן אמת

רן קידר |
נושאים בכתבה AI

מינט מדיה, המתמחה בתוכן ספורט גלובלי, מודיעה היום על רכישת VideoVerse. המוצר המרכזי של וידאוורס נקרא Magnifi, והוא פלטפורמת SaaS מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת לבעלי זכויות ותוכן לזהות באופן אוטומטי רגעי שיא בספורט, ליצור תקצירים בזמן אמת ולהפיץ תוכן וידאו קצר ואטרקטיבי בצורה יעילה ומהירה. 

הרכישה היא הגדולה ביותר של החברה בשנים האחרונות. במרץ 2024 מינט מדיה רכשה את הזיכיון להפצת התכנים של ספורטס אילוסטרייטד, אחד ממותגי הספורט הוותיקים והנחשקים בעולם. הרכישה הפכה את החברה לשחקן מוביל בארה"ב, עם מאות מיליונים של משתמשים בפלטפורמות שלה בכל חודש. מספר חודשים לפני כן, רכשה החברה את STN Video , מה שהעניק לה את זכויות הפצת תוכן של כל הליגות הגדולות בארה"בֿ ובניהן : NBA, NFL, MLB, NASCAR, פורמולה 1 ועוד. 

בזכות הרכישות האסטרטגיות של החברה, התוכן של מינט מדיה מופץ בפלטפורמת הוידאו אונליין של STN ומגיע לעשרות מיליוני משתמשים ייחודיים. כל אלו מעניקים לחברה עומק הטכנולוגי, יכולות הפצת תוכן וספריית תוכן ייחודית ומגוונת עבור האקוסיסטם שבנתה הכולל מפרסמים, שותפים ומפיצים. כל מותגי התוכן של החברה (SI,The Players' Tribune, FanSided, 90min), מעניקים לאוהדי הספורט תוכן מגוון על תעשיית הספורט שכולל רגעי שיא , תקצירי משחקים, תוכן אישי של סופרסטארים בעולם הספורט, תוכן של אוהדים ועוד.


הוספת VideoVerse לפורטפוליו של מינט מדיה תאפשר לחברה להעניק ערך חסר תקדים לאקוסיסטם של תוכן הספורט. עם השלמת העסקה, החברה מתכננת להשיק פתרון משולב מלא ליצירה, הפצה ומוניטיזציה של תוכן, ולהעמיק את שיתופי הפעולה האסטרטגיים עם קבוצות, ליגות והתאחדויות ספורט ברחבי העולם. בנוסף, לקוחות Magnifi יוכלו ליהנות מפתרונות ההפצה והמוניטיזציה המובילים של Minute Media, לשיפור החזר ההשקעה על נכסי הווידאו שלהם. בעולם הספורט הדינמי, Magnifi של VideoVerse מאפשרת לשותפים לספק לאוהדים את הרגעים הגדולים בזמן אמת ובדיוק מרבי. פלטפורמת ה-AI עושה שימוש בראייה ממוחשבת, עיבוד שפה טבעית ולמידת מכונה כדי לנתח רמזים חזותיים וקוליים, לזהות רגעי שיא ולהעשיר את התוכן עבור האוהדים. המוצר משלב תכונות GenAI מתקדמות, כולל כתוביות בשפות שונות, יצירת תמונות ממוזערות באופן אוטומטי, הפקת מטא-דאטה ומנוע דינמי לאוטומציה של כל תהליך העריכה, מה שהופך אותו לכלי עבודה מקצה לקצה המעצים את צוותי התוכן.

אסף פלד, מייסד ומנכ"ל Minute Media: “יכולות הוידאו AI של Magnifi מהוות נקודת מפנה ביצירת תכנים והפצה שלהם. עם הרכישה הנוכחית החברה תהפוך לחברת ה- SportTech, המובילה בעולם. הרכישה לוקחת את היכולות שלנו לשלב הבא ביכולות לעבוד עם הליגות הגדולות בעולם ולהרחיב את שיתופי הפעולה האסטרטגיים בתחום. בשונה מחברות אחרות שצריכות לסגל יכולות AI, אנחנו רוכשים היום חברה שנבנתה מראשיתה כחברת AI - זה נותן לנו דריסת סגל לצוות גדול של מפתחי AI בשוק אסטרטגי כהודו, מה שירחיב את היכולות הטכנולוגיות הגלובאליות של החברה". 

ויניאק שריבסטאב, מייסד שותף ומנכ"ל VideoVerse, הוסיף: “זהו רגע מכונן במסע של VideoVerse. האמונה שלנו היא שבינה מלאכותית צריכה להעניק כוח לבעלי זכויות המדיה הספורטיבית, ולאפשר להם למצות את הפוטנציאל של התוכן שלהם. השותפות עם Minute Media לא רק מאיצה את החזון שלנו, אלא גם מרחיבה את היכולת שלנו לשרת בעלי זכויות ומוציאים לאור ברחבי העולם, תוך שינוי הדרך שבה תוכן קצר נוצר, מופץ ומשודר בזמן אמת עבור אוהדים בכל מקום. יחד ניצור סינרגיה עוצמתית- מיצירה מבוססת AI ועד הפצה ומוניטיזציה.”

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אייפון 17 (רשתות)אייפון 17 (רשתות)

אייפון 17 - מצלמה ברמה גבוהה, טעינה משופרת; ומה המחיר

לקראת ההשקה מחר של אייפון 17 - איך אמור להיראות המכשיר ועל השקות נוספות שיהיו מחר

עמית בר |
נושאים בכתבה אייפון 17 אפל

ערב ההשקה הרשמית, דליפות ממקורות מהימנים מציגות כיצד תיראה סדרת iPhone 17. השינוי הבולט: אפל מפסיקה להבדיל בין דגמים בסיסיים לדגמי Pro בכל הקשור לתצוגות. כל הסדרה, כולל הדגם הבסיסי, תגיע עם מסכי OLED בקצב רענון של 120Hz – טכנולוגיית ProMotion שהייתה עד כה מוגבלת לדגמי הפרימיום.


הדגמים הזולים לא יקבלו את טכנולוגיית LTPO המאפשרת שינוי דינמי של קצב הרענון מ־1Hz עד 120Hz לחיסכון בסוללה – יתרון שיישאר לדגמי Pro. עם זאת, המעבר מ־60Hz ל־120Hz קבועים צפוי לשפר את חוויית השימוש היומיומית.


גדלי המסכים משתנים: 6.1 אינץ' בבסיסי, 6.3 אינץ' ב־Pro (במקום 6.1), 6.6–6.7 אינץ' ב־Air החדש, ו־6.9 אינץ' ב־Pro Max. בנוסף, אפל מציגה ציפוי אנטי־רפלקטיבי שמיועד לשפר את הראות בשמש ישירה ולהפחית טביעות אצבעות, לצד עמידות מוגברת לשריטות. בנוסף,  הסדרה תושק במבחר צבעים: סגול כהה, ירוק יער, כחול מטאלי כהה, וכן ורוד, תכלת וצהוב בהיר. הצבעים פותחו בטכנולוגיה שמיועדת לצמצם דהייה בחשיפה לאור השמש.


המהלך מגיע לאחר ירידה במכירות הדגמים הבסיסיים. לפי IDC, בזמן שהשוק צמח ב־6%, מכירות האייפונים הזולים ירדו. סמסונג וגוגל כבר מציעות קצבי רענון גבוהים במכשיריהן, ואפל מתאימה את עצמה לשוק.


iPhone 17 Air – במקום Plus

בעקבות חוסר הצלחה של דגמי Plus (פחות מ־5% מהמכירות), אפל מחליפה את הקו ומציגה את iPhone 17 Air – מכשיר דק במיוחד בעובי של 5.5–6 מ"מ ובמשקל 145 גרם. לשם השוואה, iPhone 14 Pro Max שוקל 240 גרם. מדובר במהלך המזכיר את ה־MacBook Air, כאשר ההעדפה היא לניידות על פני תכונות נוספות.


אייפון 17 אייראייפון 17 אייר

אירוע ההשקה של אפל: חשפה את האייפון 17 אייר

אפל עורכת את אירוע ההשקה השנתי בקופרטינו והציגה את סדרת iPhone 17, הכוללת דגם Air דק וקל לצד גרסת Pro משופרת; בנוסף הכריזה על אוזניות AirPods Pro עם חיישן דופק מובנה וסדרת Apple Watch חדשה
אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה אפל

ענקית הטכנולוגיה אפל Apple -1.48%  תחשוף היום את דור המכשירים החדש שלה באירוע השנתי של ספטמבר, בו היא נוהגת להציג את מוצרי הדגל המעודכנים – ממחשבי מקבוק ואייפד ועד לשעוני אפל ווטש. עם זאת, עיני הלקוחות והמשקיעים נשואות בעיקר אל האייפון, שממשיך להיות מקור ההכנסה המרכזי של החברה. בשנה שעברה דיווחה אפל על הכנסות של 391 מיליארד דולר, מתוכן יותר מ-200 מיליארד הגיעו ממכירות האייפון בלבד.

הציפיות הפעם גבוהות במיוחד, עם הערכות כי החברה תציג ארבעה דגמים חדשים בסדרת iPhone 17 – בהם גרסת אייר (Air) דקה וקלה יותר, שתתווסף ל-iPhone 17, iPhone 17 Pro ו-iPhone 17 Pro Max. אם אכן תושק, זו עשויה להיות התוספת המרעננת שמבקרים ומשקיעים טוענים שנחוצה אחרי כמה מחזורי עדכון שבהם השינויים היו מתונים יחסית.



הצטרפו להשקה:




האייפונים החדשים

אפל הציגה את סדרת ה-iPhone 17 באירוע ההשקה השנתי שהתקיים בקופרטינו, תחת הכותרת "awe dropping". לצד השעונים החכמים החדשים וגרסה מעודכנת של אוזניות AirPods Pro, בלטה במיוחד חשיפת דגם חדש – iPhone 17 Air – שמוסיף קו עיצוב דק וקל במיוחד, בהשראת מותגי ה-Air של החברה.


הדגם החדש מתהדר בעובי של 5.6 מילימטרים בלבד, קל משקל, ומצופה מגן קרמי משני הצדדים לשיפור העמידות. בכך הוא מקדים במעט את מתחרהו הישיר של סמסונג, ה-Galaxy S25 Edge, שעוביו 5.8 מילימטרים. ה-Air מצויד גם בשבב קישוריות שפותח על ידי אפל עבור Wi-Fi ו-Bluetooth, לצד גרסה מהירה יותר של מודם החברה שהופיע לראשונה בדגם iPhone 16e.