סייבר
צילום: techmonster.co.il

Guardz גייסה 56 מיליון דולר

הגיוס נעשה בסבב B. את הסבב הובילה קרן ClearSky בהשתתפות חברת הביטוח הפניקס והמשקיעים הקיימים, בהםGlilot Capital Partners, SentinelOne, Hanaco Ventures, iAngels, GKFF Ventures, Lumir ואחרים. בכך מגיע סך ההשקעות בחברה ל-84 מיליון דולר בתוך פחות משנתיים

עוזי גרסטמן |


Guardz, חברת סייבר המפתחת פלפורמה מאוחדת להגנת סייבר לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות ספקי שירות מנוהלים (MSP), מודיעה היום על גיוס של 56 מיליון דולר בסבב B. את הסבב הובילה קרן ClearSky בהשתתפות חברת הביטוח הפניקס והמשקיעים הקיימים:Glilot Capital Partners, SentinelOne, Hanaco Ventures, iAngels, GKFF Ventures, Lumir ואחרים. עם הגיוס הנוכחי, מגיע סך ההשקעות בחברה ל-84 מיליון דולר בתוך פחות משנתיים. הגיוס מתרחש על רקע עלייה בכמות המתקפות על עסקים קטנים ובינוניים, לדברי החברה..


עוד לפי החברה, 77% מספקי השירות מחשוב המנוהל (MSP) , מדווחים שהם נאבקים בניהול הגנת סייבר של פתרונות נקודתיים - מה שמוביל לעומס תפעולי, זמני תגובה ארוכים ועלויות גבוהות. Guardz מציעה אלטרנטיבה מקיפה: פלטפורמה מבוססת AI שמרכזת את כל שכבות ההגנה הנדרשות עם יכולת זיהוי ותגובה אוטומטיים עבור זהויות, דוא״ל, תחנות קצה, ענן ונתונים תחת מנוע אחד, ומחליפה התראות גנריות בתובנות פעולה ממוקדות.


בליבת המערכת של Guardz פועל מנוע זיהוי ותגובה שמחבר את הכוח של AI עם צוותי מחקר סייבר. המוצר מתחבר למערך ה IT של העסק ישירות ל-Microsoft 365 ול-Google Workspace מנטר הרשאות ופעילות חריגה, ואמור לעצור התקפות סייבר בזמן אמת.. Guardz מאפשרת הגנה אקטיבית, כולל הרחבה אופציונלית של ביטוח סייבר. כך יכולים ספקי שירות MSP להציע בחבילה אחת הגנה, זיהוי, תגובה, ביטוח ולייצר תזרים הכנסות ללא צורך בגיוס מומחים.


מאז הקמת החברה ,הצטרפו אליה מאות MSP והיא מאבטחת אלפי עסקים גלובליים. על-פי נתוני החברה, ב-2024 היא רשמה צמיחה של 500% בקצב ההכנסות ושילשה את מצבת העובדים. ההון שגויס יופנה להרחבת השוק בארה״ב, לגיוס מהנדסים במרכזי הפיתוח בישראל ובפלורידה, ולהעמקת יכולות ה AI המתקדמות בזיהוי ותגובה אוטומטיים.


מנכ״ל ומייסד-שותף Guardz, דור אייזנר, מסר כי, “הסבב הזה מקרב אותנו למטרה: לאפשר לעסקים הקטנים רמת אבטחת סייבר של ארגוני-ענק, בלי העומס של התראות והמורכבות של הפתרונות.”



אלכס וייס, שותף מנהל ב-ClearSky, הוסיף כי, “גישת AI וההתמקדות באקוסיסטם של ה-MSP מציבות את Guardz בעמדה ייחודית להוביל את שוק הסייבר לארגונים קטנים ובינוניים.. אנו שמחים להצטרף למסע ולהאיץ את ההרחבה בשוק האמריקאי..”. ClearSky היא קרן הון-סיכון וצמיחה המשקיעה בטכנולוגיות סייבר הקרן מנהלת יותר ממיליארד דולר, ותומכת בחברות חדשניות מרגע הקמתן ועד שלב הצמיחה.


הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד

יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטייואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטי
סטארטאפ להכיר

אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם

שיחה עם יואב  שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של  Apptor.ai



הדס ברטל |

ספר בקצרה על עצמך:

אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.

ספר על החברה ומניין בא הרעיון?

אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.

אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.

מתי הוקמה וכמה עובדים?

קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.

מי המשקיעים?

זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד