אנקדוטס הישראלית הרחיבה את סבב הגיוס ב-30 מיליון דולר
החברה שפיתחה פלטפורמה הפונה לשוק ה-GRC (הממשל, ניהול סיכונים וציות), השלימה הרחבה לסבב הגיוס (B), כך שבסך הכל היא גייסה סכום של 55 מיליון דולר
חברת אנקדוטס (Anecdotes), שפיתחה פלטפורמה הפונה לשוק ה-GRC (הממשל, ניהול סיכונים וציות), השלימה הרחבה לסבב הגיוס (B), בהיקף של 30 מיליון דולר, כך בסך הכל היא גייסה סכום של 55 מיליון דולר. את ההרחבה הובילה קרן ההשקעות DTCP אחרי שאת החלק הראשון של הגיוס ,הובילה גלילות, בהשתתפות Vertex, Red Dot.
אנקדוטס פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית עבור תחום ה-GRC. הפלטפורמה של החברה מבצעת איסוף אוטומטי של ראיות, תובנות מבוססות בינה מלאכותית, ואוטומציה של תהליכי עבודה, ובכך מאפשרת לארגונים לזהות סיכונים, לנטר דרישות קומפליינס באופן רציף ולהרחיב את תוכנות ה-GRC שלהם. החברה תשתמש בהון שגויס כדי להאיץ את פיתוח פתרונות האוטומציה מבוססי AI ל-GRC, להרחיב את אסטרטגיית הצמיחה הגלובלית שלה, ולחזק שותפויות אסטרטגיות עם מובילי התעשייה, כולל ארבע פירמות היעוץ הגדולות (Big Four firms)Coalfire, Schellman, Google Cloud ו- ServiceNow. המימון יתמוך גם בהרחבת תוכנית ספקי השירות המנוהלים (Managed Service Providers) של Anecdotes, מה שיגביר את נגישות פתרונות ה- GRC החדשניים שלה עבור עסקים ברחבי העולם.
"ראינו ממקור ראשון כיצד Anecdotes משנה את ה-GRC בארגונים גדולים, ולכן אנו נרגשים להגדיל את היקף ההשקעה שלנו בצורה משמעותית" אמר דין שחר, דירקטור מנהל וראש הפעילות של DTCP בישראל. "בחזית התעשייה, Anecdotes לא רק ממנפת בינה מלאכותית לשיפור אוטומציית הקומפליינס, אלא היא גם מסייעת לארגונים לנווט בסביבה המתפתחת של רגולציות ה-AI. הגישה מבוססת הנתונים של החברה, הופכת תהליך נוקשה ומסורתי ליתרון דינמי ואסטרטגי עבור ארגונים. עם חדשנות יוצאת דופן, צמיחה בבסיס הלקוחות של ארגונים גדולים, ומומנטום חזק בשוק, Anecdotes נמצאת בעמדה ייחודית להוביל את העידן החדש של ה-GRC הארגוני".
"ההשקעה הזאת מחזקת את המחויבות שלנו לשינוי ה-GRC הארגוני – במסגרתו נתונים מובנים ואמינים יחד עם אוטומציה מתקדמת מבוססת AI מאפשרים לארגונים לנהל סיכונים ולעמוד ברגולציות בביטחון", אמר יאיר קוזניצוב, מייסד משותף ומנכ"ל Anecdotes. "בעזרת כספי הגיוס, נמשיך לפרוץ את גבולות האפשר בתחום ה-GRC הארגוני, ולספק ללקוחותינו חדשנות וערך חסרי תקדים."

מנכ"ל גוגל: "האינטרנט כמו שאנחנו מכירים אותו עומד להשתנות"
סונדאר פיצ'אי על העתיד - אינטרנט, משקפיים חכמים, בינה מלאכותית והחזון
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל סבור שהבינה המלאכותית תחולל מהפכה הגדולה יותר מזו של האינטרנט. הוא מזכיר שכאשר האינטרנט החל את דרכו, גוגל כלל לא הייתה קיימת, ובאותו אופן הוא צופה שבעתיד הקרוב ייווצרו חברות, מוצרים וקטגוריות שכיום איננו יכולים אפילו לדמיין. פיצ'אי אומר את משנתו בתקשורת האמריקאית, ראיונות ופודקאסטים, אספנו את עיקרי הדברים מהזמן האחרון
משקפיים חכמים: מיליונים ינסו את המוצר בשנה הקרובה
גוגל חתמה על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מותגי האופנה הבינלאומיים Gentle Monster ו-Warby Parker, ומתכננת להשיק גרסאות למפתחים עוד השנה. לדברי פיצ'אי, המוצרים שיגיעו למפתחים יהיו קרובים מאוד לגרסאות הסופיות שיגיעו לשוק הרחב.
הוא צופה שמיליוני אנשים ינסו את הטכנולוגיה. עם זאת, עדיין לא מדובר במוצר שיהפוך למיינסטרים ברמה של האייפון. האתגר המרכזי, לדבריו, הוא לשכנע אנשים לענוד מכשיר על הפנים שלהם לאורך זמן - רף שגבוה משמעותית מאשר להחזיק טלפון בכיס.
פיצ'אי מתמודד עם ביקורת חריפה מצד מפרסמים ובעלי אתרים, שבעצם מאשימים את גוגל בגניבת תוכן ובשימוש בו ללא תמורה כלכלית. הוא טוען שגוגל היא החברה היחידה שעדיין מתעדפת שליחת תעבורה לאתרי אינטרנט, בעוד שמתחרים חדשים מצהירים בגלוי שאינם מתכוונים לעשות זאת. הוא מציג מידע כי דפי האינטרנט הזמינים לסריקה של גוגל גדל ב-45% בשנתיים האחרונות בלבד - נתון שלדבריו סותר את הטענות על "מות האינטרנט". כשנשאל אם הגידול נובע מתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית, הוא מסביר שלחברה יש מגוון טכניקות לזיהוי תוכן שנוצר על ידי מכונות, וזה לא מסביר את המגמה הכללית.
- גוגל משנה כיוון: האם הבינה המלאכותית שלה בדרך לשימושים צבאיים?
- גוגל מזנקת אחרי פריצת דרך בתחום המחשוב הקוונטי; מה ההשפעות?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הוא משוכנע שכמו בכל המעברים הטכנולוגיים של 25 השנים האחרונות, גם הפעם התוצאה הסופית תהיה חיובית עבור בעלי האתרים.
האם עידן החיפוש המסורתי מגיע לקיצו?
לראשונה מזה 22 שנה נרשמה ירידה בחיפושים בדפדפן Safari של אפל, מה שהוביל לירידה זמנית במחיר המניה של גוגל. פיצ'אי דוחה את החששות ומתעקש שהחברה רואה צמיחה כוללת בשאילתות חיפוש, כולל במכשירי אפל.