תומר חמד בדרך למכבי חיפה - כמה היה שווה בשיאו?
עונה של קאמבקים: החלוץ הוותיק תומר חמד (36) שוחרר מהפועל באר שבע, ובדרך לתחנה שככל הנראה תהיה האחרונה בקריירה המרשימה שלו - מכבי חיפה, אצלה גדל. חמד רשם 49 הופעות בקבוצה הבוגרת של הירוקים, בהן כבש 17 שערים ושיתף פעולה עם ליגיונר בכיר נוסף - ליאור רפאלוב, שעשה את הקאמבק המיוחל לכרמל בקיץ האחרון.
אך בעוד שרפאלוב מככב העונה במדי חיפה עם 7 שערים ו-6 בישולים ב-16 הופעות ליגה, חמד כמעט ולא קיבל דקות מאליניב ברדה, כשרשם 2 הופעות בהן שיחק 33 דקות בלבד העונה, למרות היותו בכשירות מלאה.
ליאו רפאלוב (מכבי חיפה האתר הרשמי)
החלוץ חזר בקיץ 2022 לארץ, כשהצטרף לקבוצה מבירת הנגב. בעונה החולפת רשם השחקן 24 הופעות ליגה, בהן הבקיע 6 שערים והוסיף בישול. בחו"ל שיחק חמד עבור מיורקה, אלמריה, ברייטון, ק.פ.ר וצ'רלטון את'לטיק, כשטרם החזרה לארץ שיחק החלוץ באוסטרליה כ-3 עונות.
- בדיקה: למרות רכש במיליונים, הקבוצות הגדולות הרוויחו בשל מכירת שחקנים
- נחשף: כמה מרוויחים הזרים החדשים במכבי ת"א, חיפה, בית"ר ובאר שבע?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בעונתו האחרונה מעבר לים כבש חמד 6 שערים, כשבנבחרת רשם עד היום 38 הופעות, בהן הבקיע 17 שערים. עוד בקיץ חמד היה מועמד לעזוב את באר שבע, כשהתבקש למצוא קבוצה, אך השחקן לא מצא לנכון להצטרף לאחד המועדונים הקטנים בארץ והאמין ביכולת שלו להמשיך לשחק ברמות הגבוהות.
כעת חמד, שהפך לשחקן חופשי, צפוי לעזור להוביל את התקפת הירוקים, איתם זכה בעבר בשתי אליפויות, כשמסאי דגו ישמח לצרף חלוץ נוסף לחוד בעקבות פציעתו של אריק שוראנוב.
- 1.ירוק 17/01/2024 18:50הגב לתגובה זויכול ,אולי, לשחק מחצית סבירה.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
