רותם חטואל
צילום: צילום: הפועל באר שבע

לא מפסיק להבקיע: כמה שערים כבש חטואל מאז החזרה וכמה הוא שווה באמת?

החלוץ המוכשר כיכב אמש בניצחון של קבוצתו על הפועל חיפה. כמה שערים הבקיע מאז החזרה מהפגרה ומה שוויו?
יובל כרמל | (1)

חוזר לככב: הפועל באר שבע ניצחה אתמול (שלישי) 4:0 גדול את הפועל חיפה, שממוקמת מעליה בטבלה, במקום השלישי, במשחק שרשום בעיקר על איש אחד - רותם חטואל, שסיים עם צמד. השחקן שפתח את העונה עם פציעה חזר לכר הדשא מעט לפני תחילת המלחמה ולפני כאחד עשר ימים חזר לכבוש אחרי 315 ימי בצורת, בניצחון של קבוצתו על מכבי פתח תקווה.

מאז החלוץ בן ה-25 פשוט לא מפסיק להבקיע, כשעשה זאת שוב במחזור הקודם נגד בית"ר ירושלים וכעת מצא את הרשת פעמיים. בארבעת המשחקים האחרונים כבש חטואל 4 שערים והוסיף בישול.

רותם חטואל (צילום) הפועל באר שבע)

הפועל באר שבע פתחה את העונה בצורה חלשה, אך החזרה של חטואל עשתה לה רק טוב, כשזהו המשחק השני ברציפות בה היא כובשת רביעייה, והשלישי סך הכל בארבעת המשחקים האחרונים. חניכיו של ברדה ממוקמים במקום השישי בטבלה, כשהם רחוקים 13 נקודות ממכבי תל אביב שלה שני משחקים חסרים, כך שדיבורים על כניסה למאבק האליפות עוד רחוקים.

לאחר העדכון של שווי השחקנים חטואל כעת עומד בפסגה בסגל של הקבוצה מבירת הנגב, כששוויו מוערך בכמיליון אירו, שווי שחלק עם מראינו בריירו ואנדרה פוקו, שכעת שווים 800 אלף ו-700 אלף אירו בהתאמה.

בעונה שעברה חטואל נחשב לחלוץ המוביל של הפועל ב"ש. האס של ברדה מהספסל, שנודע בקטלניות שלו מול השער; עד הפציעה לקראת סוף העונה כבש 11 שערים והוסיף 2 בישולים, כשרבים מהאוהדים האדומים הכתירו אותו לשחקן העונה שלהם, אך בצורת שערים ולבסוף הפציעה בשרירי הבטן מנעה ממנו לקבל את התואר.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    פפה 27/12/2023 17:47
    הגב לתגובה זו
    באר שבע מקבלים 2 באשדוד קובצה חלשה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.