משחק ליד גבול איראן ובמדינה מוסלמית: מה עושה עומר אצילי באל עין?
עושה לנו כבוד: לאחר שכבש ליד גבול איראן, עומר אצילי, אולי הכוכב הגדול ביותר בליגה המקומית בשנים האחרונות, מספק יכולת מרשימה במדי אל עין האמירתית, שנמצאת במקום השלישי בליגה. אצילי הוא הכדורגלן היהודי הראשון שמשחק במדינה מוסלמית, כשנקנה על ידי אל עין ממכבי חיפה בקיץ האחרון עבור 2 מיליון אירו.
במדי האימון. אצילי (אל עין טוויטר)
ביום שלישי האחרון ערך הקיצוני בן ה-30 את הופעת הבכורה שלו בליגת האלופות של אסיה על אדמת טורקמניסטן, ואף כבש שער במשחק שנגמר בניצחון 2-1 לקבוצה מאיחוד האמירויות. זה היה המשחק הראשון שאצילי פתח בהרכב המאמן החדש, לאחר שמיעט לקבל קרדיט אצל מאמן הקבוצה לשעבר, אלפרד סחרודר. כעת מאמן את אל עין הרנן קרספו, ששיחק בקבוצות כמו מילאן וצ'לסי ורכש ניסיון בליגה האמירתית.
אצילי כאמור מספק מספרים יפים, כשבליגה טרם הבקיע שער בכורה אך בישל 4 שערים (הכי הרבה בקבוצה ביחד עם השחקן אריק), והבקיע עוד 2 שערים במסגרת גביע הליגה. סך הכל כבש השחקן 3 שערים והוסיף 4 בישולים ב-10 משחקים בכל המסגרות.
- אביטל כהן עושה זאת שוב - עוד עסקת ענק באיחוד האמירויות
- לא רק סעודיה: הוסכם על שיתוף פעולה בשווי מיליארדים בין האמירויות ודרום קוריאה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בעניין השכר, אצילי מרוויח כ-2 מיליון אירו לעונה, שכר שצפוי להשתדרג בשנה הבאה ולהגיע עד ל-3 מיליון אירו - שדרוג משמעותי מה-500 אלף אירו שהרוויח לעונה בכרמל. הקיצוני חתום באיל עין עד 2025 ושוויו עומד על 2.5 מיליון אירו.
בעונה הקודמת העמיד אצילי מספרים מרשימים במדי הירוקים, עם 25 שערים ו-14 בישולים ב-52 משחקים בכל המסגרות. הישראלי עורר עניין בלא מעט קבוצות שרצו להפעיל את סעיף השחרור שלו, ולבסוף בחר באל עין, שסיימה במקום השני בליגה בעונה החולפת, מאחורי שבאב אל אהלי שבשורותיה משחק מונאס דאבור.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
