מיקי ואן דה ון
צילום: טוטנהאם טוויטר רשמי

לא תאמינו: כמה שווה חברו הפצוע של מנור סולומון?

מיקי ואן דה ון מצטרף לרשימת הפצועים של טוטנהאם הנהדרת ונכנס כעת לתקופת שיקום. מתי צפוי לחזור וכמה הוא מרוויח אחרי שחזינו בכישרון נדיר מתחילת העונה?
יובל כרמל | (2)

יום שני האחרון לא היה מהימים המוצלחים של טוטנהאם לאחרונה. לאחר פתיחת העונה הנהדרת, התרנגולים שהיו אז במקום הראשון נרמסו 4-1 על ידי צ'לסי המדשדשת, וחוו הפסד ליגה ראשון העונה. חניכיו של אנג' פוסטקוגלו סיימו את המשחק עם לא פחות משני כרטיסים אדומים (רומרו ואודוג'י), אך המכה הקשה ביותר הייתה פציעתו של הבלם הצעיר מיקי ואן דה ון, שהתגלה כאחד מהבלמים האיכותיים בליגה מאז מחזור הפתיחה באוגוסט.

ההולנדי בן ה-22 קיבל את חולצת ההרכב בכל 12 המשחקים של התרנגולים מתחילת העונה, כשהוא משלים לא פחות מ-1035 דקות מ-1080 אפשריות. הצבתו בהרכב לצד רומרו עושה חיים קשים לכל שחקני ההתקפה של היריבות, אך הפציעה שלו טרפה את הקלפים. הבלם הצעיר גדל במחלקת הנוער של וולנדם ההולנדית וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת ב-2019, כשהיה בן 18 בלבד. שנתיים לאחר מכן רכשה אותו וולפסברג מהבונדסליגה עבור 10.5 מיליון אירו, ובקיץ האחרון הגיע לצפון לונדון כשנרכש על ידי טוטנהאם בסכום של כ-40 מיליון אירו, שזהו גם שווי השוק שלו כיום - קפיצה משמעותית מנובמבר של שנה שעברה, שבה היה שווה "רק" 8 מיליון אירו. המשכורת שלו לא פחות מרשימה ועומדת על כ-60 אלף אירו לשבוע.

ואן דה ון מצטרף לרשימה "מכובדת" של פצועים, הכוללת גם את איבן פרישיץ' שקרע את הרצועה הצולבת ויחזור לשחק בעונה הבאה, וכמובן מנור סולומון שנפצע באימון בתחילת אוקטובר וכעת נמצא בשיקום לאחר שנותח. החזרה המשוערת של סולומון צפויה להיות באיזור ינואר, כשזהו גם המועד המוקדם ביותר לחזרתו של ההולנדי הצעיר למגרשים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מנור שווה יותר (ל"ת)
    אחד שיודע 10/11/2023 09:10
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כתבה נהדרת תודה (ל"ת)
    יואל 10/11/2023 09:09
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.