הפועל תל אביב סירבה לעלות לדרבי בכדורסל. כמה זה יעלה לה?
יום שחור לכדורסל הישראלי. הפועל תל אביב בחרה, בצעד חריג, לא לעלות למשחק חצי גמר גביע ווינר. היא צפויה להיענש בחומרה. הסיבה: במועדון האדום הביעו כעס כנגד התנהלות המשטרה בכניסה להיכל שלמה לקראת המשחק וכשעתיים לפני המשחק הודיע המועדון האדום כי שחקניו אינם מתכוונים לעלות למשחק.
אין משחק בלי קהל. אוהדי הפועל תל אביב (צילום: טוויטר הפועל תל אביב)
כשלוש שעות לפני המשחק הגיעו אוהדי הפועל לאולם אך נתקלו בדלתות סגורות, ללא מאבטחים. לאחר מספר דקות הגיעו המאבטחים ובאופן מפתיע דרשו מכל אוהד להציג תעודת זהות. אוהד שהגיע ללא תעודה, לא הורשה להיכנס. ראשי הפועל תל אביב ניסו לשוחח עם נציגי המשטרה לגבי ההתנהלות וכשלא נענו אז החליטו שהמשחק לא יתקיים. מי שקיבל את ההחלטה הסופית היה הבעלים החדש, עופר ינאי.
במנהלת הכדורסל ניסו למצוא מתווה כדי לאפשר את קיום המשחק אבל לקראת השעה 22:00 יצאו שחקני הפועל תל אביב מהמתחם בלבוש אזרחי ומנגד - שחקני מכבי תל אביב ערכו אימון קל.
- היורוליג והיורוקאפ חוזרות לישראל: הישראליות יארחו בבית החל מה-1 בדצמבר
- 18 מיליון דולר ל-3 שנים, ואסיליה מיצ’יץ’ חתם בהפועל ת"א
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בהפועל תל אביב הוציאו הודעה חריגה: "אוהדי ספורט - לא עבריינים! החל משעות הבוקר התחלנו לקבל מסרים מהם הבנו שמשטרת ישראל מתייחסת למשחק הערב כאל אירוע מלחמה בו כלל האוהדים, מגיל שמונה ועד שמונים, נשים, ילדים - כולם עבריינים בפוטנציה. לאור היחס בו התייחסו לקהל בכניסה לאולם, החלטנו שאין טעם לעלות לשחק הערב. הספורט שייך לאוהדים!".
ינאי עצמו הגיב בטוויטר: "אני קיבלתי את ההחלטה ואני לא פוחד מאיש. מה שאי אפשר לשאת זה גוף ציבורי שמקבל תשלום כדי לשמור על הסדר ובמקום זה גורם לחשש לחיי אדם. תעיף מבט בסרטון ותגיד לי למה ילד בן חמש שבא עם עם אבא שלו לראות משחק צריך לחוות משהו כזה?".
כעת תצטרך הפועל תל אביב להתמודד עם העונש אותו תספוג מבית הדין של איגוד הכדורסל. מעבר להפסד טכני במשחק חצי הגמר שישלח את מכבי תל אביב למשחק הגמר מול הפועל ירושלים הפועל תל אביב עשויה לספוג קנס שיגיע ככל הנראה ל-400 אלף שקל. מעבר לכך, הקבוצה תתמודד עם הוצאות האבטחה, הוצאות שיפוט והוצאות נסיעה של מכבי תל אביב כקבוצת חוץ. באיגוד הכדורסל מעריכים כי הסכום הכולל עשוי להגיע לכ-850 אלף שקל.
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
- ריאל מדריד: מהלך כלכלי היסטורי של מועדון הפאר הספרדי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On...
- 6.אבנר 01/10/2023 11:23הגב לתגובה זולא הוגן
- 5.שאול 30/09/2023 21:38הגב לתגובה זומותר ולפעמים רצוי גם עונשים קולקטיביים אם זה יעזור לנטרל את האלימות .
- 4.משה 30/09/2023 01:10הגב לתגובה זואז היו מורידים ליגה, מדיחים מאירופה, מורידים 10 נקודות בעונה הבאה, 10 משחקי רדיוס, 2 מיליון שקל קנס, אי החתמת שחקנים והפסד טכני קבוע מול הפועל תל אביב למשך 10 שנים.רק אומר
- 3.יהווית 29/09/2023 12:05הגב לתגובה זוממתיצריך להציג תעודת זהות כשנכנסים לבית כנסת?
- 2.שאול 29/09/2023 11:11הגב לתגובה זוההסתה וההשנאה של ממשלת ביבי לוין ושות' באה לידי ביטוי במגרשים . זו יריית הפתיחה של מלחמת האזרחים .
- 1.דרור 29/09/2023 09:15הגב לתגובה זוהספורט הפך לשדה קרב ודי נמאס מהם . לא מספיק שיש לנו פוליטיקה מסריחה ומקוממת שהורסת את העם והחברה לרסיסים .?
- עוםרי 29/09/2023 10:35הגב לתגובה זוזאת תגובה של מי שלא היה במגרש. כל אוהדי הספורט יודעים שהטענות הן בעיקר למשטרה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
