חשבונית מס
צילום: Pixabay

ביקורת מס: משרד המטפל בהחזרי מס שלא רושם הכנסות

במבצע ביקורת של מס הכנסה ברחובות נמצא משרד המטפל בהחזרי מס שלא רשם הכנסות והצהיר שהוא רושם הכנסות אחת לחודש
גיא עיני | (1)

רשות המיסים הודיעה היום כי בביקורת שנערכה במשרד המטפל בהחזרי מס נמצא שלא נרשמו הכנסות בסכום של 7,400 שקל שהתקבלו באמצעות העברות לחשבון הבנק של בעל העסק וכן באמצעות כרטיסי אשראי. "אני רושמת פעם בחודש!" טענה בעלת המשרד.

בנוסף, מבקרי רשות המיסים בצעו קניית ביקורת מקדימה וכן תצפית על הקניות שלא תועדו בספרי העסק. בעל העסק טען: "בגלל הלחץ כל כמה זמן אני עושה איזון בקופה". בביקורת אחרת שנערכה בסופרמרקט בראשון לציון נמצא צ'ק שלא נרשם בקופה הרושמת, תגובת הבעלים למבקרים הייתה: "זו לקוחה ששילמה לנו עבור קניות, ולא הפקדנו את הצ'ק בגלל שהיה דחוי ולכן גם לא רשמנו."

מקרים אלו ונוספים הינם חלק מ-76 ביקורות שנערכו על ידי עובדי משרד פקיד שומה רחובות, כחלק ממבצע ביקורת של מס הכנסה בבתי עסק בערים רחובות, נס ציונה, יבנה, ראשון לציון וגן יבנה. ממצאי המבצע העלו כי 12% מהעסקים שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לרון 24/06/2019 17:37
    הגב לתגובה זו
    הדג מסריח מהראש!אני ממלא דו"ח מס שנתי עם מנהל חשבונות,תכפו על כולם להגיש דוחות ולא לבד!
בועז לוי מנכל התעשייה האווירית
צילום: התעשייה האווירית

התעשייה האווירית תספק לצה"ל רכבים קרביים אוטונומיים

המדובר ברכבים סגורים שהמערכות המותקנות עליהם מצמצמות את הצורך בעיניים אנושיות של חיילים - ועל כן את מספרם ברכב, תוך הפחתת הסיכון. שני חיילים יפקחו ברכב על הנעשה ויבחרו מבין המלצות שונות לתקיפה שתציג המערכת
איתי פת-יה |

התעשייה האווירית תספק לצה"ל באמצעות חטיבת אלתא שלה רכבים קרביים משוריינים (רק"מ) בעלי יישומים אוטונומיים מבוססי בינה מלאכותית. משרד הביטחון בחר במוצר שלה במכרז "הכרמל" לפיתוח מערכות עבור הכח המתמרן ביבשה, זאת לאחר שהיו מרוצים מהדגמת הטכנולוגיה שלה. אם כיום רכבים אלה פתוחים בחלקם, כדי שהחיילים יוכלו לקלוט ולנתח באופן מלא את סביבת הלחימה, אזי שהרכבים של התעשייה האווירית הם סגורים, כך שיספקו מוגנות גבוהה יותר, כשהמערכות שמותקנות על הרכבים יהיו אלה שיאתרו את הסביבה - במקום זוג עיניים אנושיות. בין היישומים האוטונומיים גם הנהיגה עצמה בשטח, מה שחוסך עוד תפקיד ברכב, והוא הנהג. בתעשייה האווירית אומרים כי מדובר בשלב אחד לפני אוטונומיה מלאה, שכן ברכב כאמור עדיין נמצאים שני חיילים - הם גם אמורים לפקח על הנעשה, וגם לבחור מבין ההמלצות שתעלה להם המערכת של התעשייה האווירית - שתאתר מטרות ותציג תרחישי התקפה שונים. "יכולות אלו מאפשרות לצוות להגדיר, לפקח ולהתערב אך ורק במקומות בהם יידרש או ימצא לנכון, ובכך להשפיע על  מרחב גדול יותר תוך מתן מענה  אפקטיבי לאתגרים המורכבים בפניהם ניצב הכוח המתמרן. המערכת בעלת יכולת לאתר ולהשמיד מטרות בעלות חתימה נמוכה וזמן חיות קצר, על ידי רכישה מהירה וסגירת מעגלי אש אפקטיביים, זאת תוך צמצום מרבי של סיכון חיי אדם במערכה הקרקעית, צמצום נזק אגבי ולחימה יעילה יותר", מסבירים בתעשייה האווירית. "הטכנולוגיות המרכזיות שמפתחת התעשייה האווירית לכוח המתמרן ביבשה כוללות כמה מערכות", מפרט על הפיתוח מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי, "מערכת הפיקוד - המוח, אחראית על תכנון וניהול משימות צוות הקרב בצורה אוטונומית; מערכת המודעות המצבית - המשלבת יכולות מתקדמות בתחומי המכ"ם, הסיגינט והאלקטרואופטיקה, מאתרת בו זמנית את האיומים, על הקרקע, באוויר ובמרחב העניין של צוות הקרב, מסווגת אותם בזמן אמת ויודעת להבדיל בין כוחותינו לכוחות אויב בצורה מהירה ומדויקת; "מערכת הקטלניות - אחראית לשיפור משמעותי בתהליך הרכשת המטרות בזמן אמת, על-ידי הקצאת האמצעי הקטלני המתאים ביותר לכל מטרה מכלל האמצעים העומדים לרשות צוות הקרב; מערכת הניידות – אחראית לתכנון קווי ההתקדמות המיטביים בשטח עבור כל אחד מהכלים בצוות הקרב, כך שיוכל לבצע את משימתו. מערכת התפעול– אנשי הצוות יוכלו לצפות בשדה הקרב בכמה ממדים, וכך להבין טוב יותר את תמונת מצב הקרב. ממשק משתמש חדשני יאפשר ללוחמים לקבל החלטות מיטביות לכשיידרשו לכך".