תשובת ההאקר הישראלי: "חניבעל" חשף פרטים של 100 אלף חשבונות פייסבוק ערבים

האקר מזהיר כי ברשותו פרטים של עוד מיליוני אזרחים ערבים שבכוונתו לפרסם בקרוב במקרה הצורך, כך דווח בחדשות ערוץ 2
רקפת גלילי | (1)

ההאקרים הישראלים החליטו להשיב מלחמה ובמסגרת זו פרסם האקר ישראלי בשם "חניבעל" את פרטי חשבונות הפייסבוק כולל סיסמאות של 100 אלף ערבים, כך על פי חדשות ערוץ 2.

"קיבלתי אלפי הודעות דואר אלקטרוני מערבים שהתחננו שאפסיק לפרסם את פרטיהם ולפגוע בהם", אומר "חניבעל" ומזהיר "אעביר פקודות חדשות במקרה הצורך אם ההאקרים הערבים יופיעו בשנית". ההאקר הישראלי מבטיח: "אבוא שוב להציל את ישראל. ביטחו בי, אני תמיד אהיה בסביבה". עם זאת הכריז על "הפסקת אש" זמנית.

המהלך נעשה בתגובה לחשיפת כרטיסי האשראי ומלחמת הסייבר כנגד ישראל. "לא נשתוק על מעשיכם בפלסטין. אתם תגורשו ממנה, ואנחנו נגן על מסגד אל-אקצה ועל המוסלמים. נמשיך להגיב נגדכם באתרי האינטרנט של הממשלה שלכם, של משרדיה, של מוסדותיה, של אתרי עיתונות וכן באתרים אסטרטגיים - שהאחרון שבהם היה אתר האינטרנט של דני אילון", כתבו ההאקרים שתקפו יעדים ישראלים ברשת.

נזכיר כי אתרים פיננסיים ואתר אלעל נפרצו בשבוע שעבר וגררו תגובה של האקרים ישראלים שקוראים לעצמם קבוצת IDF. ההאקרים הישראלים החלו במתקפת נגד על אתרים בעולם המוסלמי עוד בשוע שעבר: הקבוצה הישראלית פגעה באתר הבורסה הסעודית וכן באתר הבורסה של איחוד האמירויות.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    המבקר 22/01/2012 11:53
    הגב לתגובה זו
    מה, הוא עושה צחוק? נראה לי שאם היה לו משהו יותר רציני אז הוא היה מפרסם חלק מזה... נראה לי הבלוף שלו נחשף

ישראל כץ מגיב לנתניהו בנושא 'אובר' ונוקב בפיצוי האדיר שיקבלו נהגי המוניות

גיא ארז |
נושאים בכתבה ישראל כץ

יום לאחר הוויכוח בין ישראל כץ לבנימין נתניהו בנושא אישור השימוש באפליקציית 'אובר', שר התחבורה נאם היום (ב') בוועדת הכלכלה והתייחס לנושא: "מי שרוצה להכניס את 'אובר' שיכין 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות".   שר התחבורה ישראל כץ הגיע הבוקר לדיון ברפורמה בענף הרכב. יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, הזכיר לשר שהוועדה הייתה אמורה לעסוק בנושא אובר ובסוף תצטרך לדון גם בכך.   השר כץ התייחס לכך ולעימות שהתפתח אתמול בישיבת הממשלה בנושא ואמר: "אני לא יודע מאיפה המיתולוגיה על כוחם של נהגי המוניות, זה לא ציבור חזק. זה לא יבואני הרכב. זה ציבור עובד שמתמודד עם מציאות והתפקיד שלי זה לאפשר להם התמודדות בתנאים שווים. מי שמשלם עבור רישיון מונית לא יכול שמישהו יבוא עם הרכב הפרטי ויתמודד מולו. אם המדינה רוצה להכניס את זה שתחליט ותכין 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות. אני לא מושפע מלחצים". אתמול בעימות בין ראש הממשלה לשר התחבורה, עקץ האחרון את נתניהו באומרו "אני לא דואג לבעלי הון מחו"ל " - כשרבים קישרו משפט זה ליחסי נתניהו-שלדון אדלסון. אפליקציית 'אובר' אמנם פועלת בישראל מזה תקופה - אך במתכונת של הזמנת מוניות רגילה (בפועל, כמו 'גט-טקסי'). הרעיון החדשני באפליקצייה, שפועלת בערים רבות בעולם, הוא 'שידוך' נהגים פרטיים עם נוסעים המגיעים לאותו יעד - באופן שיחסוך כסף לנוסע, ויוריד את העלויות למסיע. הציבור ככלל אמנם ירוויח מנסיעות זולות יותר, אך הראשונים להפגע מהפעלת שירות זה יהיו כמובן נהיג המוניות בישראל - ועל כך פרץ הוויכוח עם נתניהו. עם זאת, חשוב לציין כי בישראל - בשל המצב הבטחוני, אפשור השימוש בשירות זה אינו מובן מאליו, בשל חשש לחטיפות על רקע בטחוני.