שוב עיצומים ברכבת: כל עבודות הפיתוח יופסקו ממחר אך תנועת הרכבות תתקיים כסדרה

עובדי הרכבת מוחים על החלטת דירקטריון החברה אמש לאשר את תוכניתו החד צדדית של השר ישראל כץ. יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "בשלב זה בחרנו לערוך עיצומים באופן מידתי ובצורה שאינה פוגעת בציבור הנוסעים"
רקפת גלילי | (4)

ההסתדרות וועד עובדי רכבת ישראל שוב פותחים בעיצומים כשהפעם הוחלט להקפיא את כל עבודות הפיתוח החל ממחר. בתוך כך לא יסגרו קווים לטובת עבודות פיתוח.

עובדי הרכבת מוחים על החלטת דירקטריון החברה אמש לאשר את תוכניתו החד צדדית של השר ישראל כץ ופועלים בהתאם להנחיית יו"ר ההסתדרות עופר עיני לעובדים שלא לשתף פעולה עם הרפורמה. עם זאת נציין כי תנועת הרכבות לנוסעים תתקיים כסדרה.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "בשלב זה בחרנו לערוך עיצומים באופן מידתי ובצורה שאינה פוגעת בציבור הנוסעים. אנחנו קוראים לשר התחבורה ולהנהלת הרכבת להפסיק להסלים את המצב ולחזור מידית לשולחן המו"מ, זאת כדי שלא נצטרך לנקוט בצעדים נוספים".

יו"ר ההסתדרות, עופר עיני: "דירקטוריון הרכבת ממשיך לנקוט בצעדים חד-צדדיים תוך הסלמת יחסי העבודה. עובדי הרכבת לא ישתפו פעולה עם הרפורמה, המשמעות היא שלא תהיה רפורמה".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יגאל 09/03/2012 01:07
    הגב לתגובה זו
    איזו רכבת אומללה,כולנו מפסידים
  • 3.
    פייר נמאס מהרכבת (ל"ת)
    חבל שיש רק 1 בישראל 08/03/2012 14:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נוסע מתמיד 08/03/2012 14:18
    הגב לתגובה זו
    מגילה ומאבי(אדרי) ומעופר מכל הבלגן שהם עושים למה אי-אפשר להסכים על מספר עובדי מיקור חוץ .אפילו בים המלח הגדול יש 90 משרות כאלה ועובדי העבודה המאורגנת לא נפגעים מזה.
  • 1.
    אלי 08/03/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
    לסגור ומהר את החוליגנים ולעשות רה אורגניזציה. לזרוק את אוכלי החינם ולהשאיר את מי שרוצה לעבוד

דנקנר: "אפעל להגן על כספי בעלי החוב, מאמין ששותפים ראויים יצטרפו בקרוב"

התוצאות העגומות של הדו"חות הרבעוניים של IDB, גרמו לבעלי התאגיד לשלוח מכתב לעובדים. "צריך לזכור שלקבוצת IDB פורטפוליו של נכסים איכותיים המהווים אבני יסוד בכלכלה הישראלית ובעלי פוטנציאל השבחה משמעותי"
יואב כהן |

עונת הדו"חות הגיעה אתמול לסיומה (ו') עם פרסום הדוחו"ת לרבעון השני של קונצרן IDB. התוצאות העגומות, שכללו הפסד של IDB אחזקות בשווי של 1.27 מיליארד שקל, והערה של עסק חי, גרמו לבעלי התאגיד, נוחי דנקנר לשלוח מכתב לעובדים בו מנסה לשמור על אופטימיות בנוגע לעתיד. "אני מאמין ובטוח שנצא מהמצב המשברי מחוזקים כשפנינו קדימה. ל-IDB אחזקות יתרות מזומנים המספיקות לתשלום חוב לתקופה של קרוב לשנה. האתגר שבפנינו הינו להמשיך ולהגדיל את היתרות הנזילות של IDB אחזקות באופן משמעותי. בתקופה האחרונה אנו פועלים בדבקות להשגת מטרה זו, ואני בוטח ביכולתנו לעמוד בה". דנקנר הוסיף וכתב שהוא מתכוון להמשיך לפעול ולנקוט בכל דרך אפשרית על מנת להגן על כספו של כל מי שהשקיע בחברות הקבוצה ולשמור על זכויותיהם של כל בעלי החוב ושל כל בעלי המניות. "על כך אני נאבק ואמשיך להיאבק עד להתייצבות. נמשיך בצעדי התייעלות וקיצוצים בהוצאות - נעשה כל מה שיידרש". לטענת דנקנר, ביצוע מהלכים כמו המיזוג של מכתשים אגן עם כמצ'יינה, מכירת פאנדטק, המ-לט ומקסימה, כמו גם גיוס הון ב-IDB אחזקות ומכירת חלק מנכסי כלל ביטוח שאינם בישראל ומכירת השליטה בכלל תעשיות, הגדילו את הנזילות הכספית של IDB אחזקות. "אני משוכנע שהמהלכים להגדלת הנזילות של IDB אחזקות, לצד מהלכי התייעלות וחסכון נרחבים וביחד עם החזרת החברות התפעוליות של הקבוצה לתנופת צמיחה, עשייה והתחדשות, כל אלו יובילו אותנו לעתיד טוב. צריך לזכור שלקבוצת IDB פורטפוליו של נכסים איכותיים המהווים אבני יסוד בכלכלה הישראלית ובעלי פוטנציאל השבחה משמעותי".