התקשורת בצרפת צוחקת על נתניהו שנתקע מחוץ לאוטובוס - צפו בקטע

 | 
(85)
בנימין נתניהו, צילום: חיים צח; לע"מ
מנהיגי העולם הגיעו השבוע לפריז לקחת חלק בעצרת ההזדהות הגדולה עם תושבי צרפת על רקע אירועי הטרור הנוראיים שהתרחשו במדינה. אבל לפי התקשורת בצרפת, את אחד הרגעים ההזויים יותר סיפק לא אחר מאשר ראש הממשלה הישראלי - שהפגין סימני עצבנות רבים כאשר הבין שנתקע מחוץ לאוטובוס של המנהיגים בדרך לעצרת הגדולה.

נתניהו שפספס את אוטובוס המנהיגים הראשון שיצא, המתין לעלות ברכב אחר כאשר מצלמת ערוץ הטלוויזיה הצרפתי BFMTV עוקבת אחרי כל תזוזה שלו כאשר באתר הערוץ גם דיווחו שנתניהו "עקף בתור". לכתבה באתר הצרפתי - לחץ כאן

הנה הקטע:


וכאן לא הסתיימו הקטעים המצחיקים בהשתתפות נתניהו. לא הרבה אחרי שהתייבש בהמתנה להסעה, כאשר צעדו המנהיגים בראש העצרת, נצפה נתניהו כאשר הוא בשורה השניה אחרי מנהיגים כגון מרקל והולנד, ואז פתאום הוא הגיח לשורה הראשונה, שלא להגיד נדחף. העיתונאי יגאל סרנה הביא את התמונות - לחץ כאן

תגובות לכתבה(85):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 63.
    חמוד השנאה החולנית שלכם לנתניהו .ועוד באתר ציבורי
    כל האמת ישר לפנים 16/01/2015 21:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אה כן ואתם ממש אובייקטיבים ויגאל השונא הראשי של נתניהו הביא את החומר . יגאל סרנה הבדיחמין לשבת כבר מזמן נחשב לכתב החצר של מרצ
    סגור
  • 62.
    הצרפתים חשבו שהם חיים בגן עדן ולא אהבו שמגלים להם שדי
    אלי 15/01/2015 13:55
    הגב לתגובה זו
    5 2
    דראק שם ובעיקר ליהודים. פרסומי הקריקטורות על האסלם יעלמו לאט לאט והכעס על שהפסידו לאיסלם יופנה כלפינו. שנאת היהודים והישראלים אינה מפלה בין השמאל לימין הישראלי.
    סגור
  • 61.
    שונאי נתניהו מחפשים אותו. זוהיר בעלול מייצג אותם כנראה (ל"ת)
    דורון 15/01/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 60.
    לא יעזור כלום לשדים האנטישמים ,צרפת תהיה מוסלמית . (ל"ת)
    בא 14/01/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 59.
    אנטישמים מחפסים את ביבי היהודי ,וכשמחפסים תמיד מוצאים,
    בא 14/01/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מה ביבי לא עשה בסדר ,הוא חסוף בפריז ,ויש סכנה אמיתית לשלומו .
    סגור
  • 58.
    חסרי גאווה לאומית
    גדעון 14/01/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
    11 1
    ראש ממשלה זה סמל של מדינה, אתם בחרתם בו והוא הפרצוף שלכם, אז תסתכלו על עצמיכם במראה ותלעגו, בושה וכלימה, אני גאה בכול מה שישראלי בכול מקום בעולם אפילו שחקן כדורגל שזה תחום שלא מעניין אותי, המנהיגים שעלו לפניו לא שווים את ציפורן רגלו, הוא צריך להיות קדימה ולתובנתכם צריך להיות גם היחיד כי כולם צבועים צמאי דם, לאף אחד מהם לא אכפת מדם יהודי, גם לא מדם מוסלמי, העם היחיד בראשות נתניהו אשר מטפל בפצועים מסוריה שכולם שם שונאי ישראל , שמושיט יד לכול בן אנוש שבמצוקה , תתביישו לכם ,אין עם כמונו ונתניהו בראשו בגאווה גדולה, היהלום שבכתר, בושה לכם,
    סגור
  • 57.
    הזילזול והפגיעה בראש הממשלה מהשמאל ועיתוניהם
    אלי 14/01/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    8 0
    נקלט גם בחו"ל. רק כשיהיה ראש ממשלה מהשמאל יתיחסו אליו בכבוד הראוי ונותר רק לקוות שלא נצטרך לעבור את מסע החינוך מחדש ע"י ממשלת שמאל. ליתר ביטחון תוציאו מהבויידם את הפנקס האדום ותכינו פתקים.
    סגור
  • 56.
    רדיפה שיטתית ממומנת ע"י מפלגת העבודה
    אביב 14/01/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שוב אנו עדים לרדיפה חסרת צדק אחרי ביבי במימון מפלגת העבודה. היום מתברר שכן היה צריך להיות בשורה הראשונה וכל השקרים שאמרו כאילו נדחף לשורה הראשונה היו מגמתיים. לא חשבתי להצביע לביבי אבל אחרי הרדיפה והסילופים הוא יקבל כנראה את קולי.
    סגור
  • 55.
    זה לא לעג לנתניהו, זה לעג לישראל שיגמר בקרוב
    דור 13/01/2015 21:26
    הגב לתגובה זו
    11 2
    הרבה זמן הצרפתים ובכלל האירופאים ניסו לשים את עצמם בקטגוריה אחרת מאשר ישראל ויהודים וכביכול להיות נגד ישראל ויהודים בודד אותם מלהיות מטרה לטרור איסלמי. הסיפור הזה יגמר בהרבה דם אירופאי ואולי יפתחו להם העינים.
    סגור
  • 54.
    מה הם אומרים בצרפתית? למה אין תרגום? (ל"ת)
    la republic banana 13/01/2015 21:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 53.
    צרפתים מסריחים, גם בגלל זה אצביע מחל-נתניהו !!! (ל"ת)
    רון 13/01/2015 20:51
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 52.
    צוחק מי שצוחק אחרון. נראה שתצחקו כשתהיו מדינת דעאש (ל"ת)
    אני 13/01/2015 19:58
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 51.
    זה המקסימום שהצליחו למצוא נגד ביבי ?
    זה מה שהצלחתם להביא? 13/01/2015 19:57
    הגב לתגובה זו
    12 2
    על אנשים בלי תפקיד, בלי שונאים ובלי כסף, מוצאים חומר צהוב יותר כנראה שהוא 100אחוז רק שקשה לפרגן לו אף פעם לא מאוחר להגיד לבן אדם - תודה.
    סגור
  • 50.
    תודה רבה לנתניהו על כל יום שהוא מוכן להיות רה"מ!!
    תקשורת שמאלנית!! 13/01/2015 18:58
    הגב לתגובה זו
    12 3
    הוא ממלא תפקיד כפוי טובה ואני מאד מקווה ששטיפת המוח השמאלנית של ידיעות, הארץ וערוץ 2 לא תצליח. מעולם לא ראיתי מילה אחת טובה שנרשמה ע"י נחום ברנע וסימה קדמון מידיעות אחרונות ולכן גם פסקתי מלעיין ברשימותיהם.
    סגור
  • 49.
    ביבי העלה את קרנם של יהודי צרפת כל הכבוד (ל"ת)
    א.ד 13/01/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    17 6
    סגור
  • 48.
    נתניהו
    כ.מ 12/01/2015 23:26
    הגב לתגובה זו
    18 3
    תקשורת ישראלית ללא טיפת כבוד והערכה לראש ממשלה . כל הזדמנות לנגח ולהעליב ולפגוע . הפרשנות של הכתבים הישראלים מלגלגת ופוגעת ללא שום קשר לסיטואציה . הכתב הצרפתי הציג את נושא הביטחון ואיך שראש הממשלה ממתין , לא הוצגה שוםפרשנות שלילית כפי שהתקשורת שלנו מנסה לצייר . תקשורת שמאלנית ומכוערת - תתביישו לכם
    סגור
  • טען עוד
  • מעט כבוד!!!!
    רחל 19/01/2015 00:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם כל אכזבתנו ממדיניות ראש הממשלה כלפי אזרחי המדינה אין סיבה או הצדקה ללעג ולכתבות המבישות...תנו את הכבוד הראוי. בבואכם ביום הבחירות לקלפי שם הביעו את מחאתכם ולא נשוב לבחור בו ובשכמותו.
    סגור
  • 47.
    מה יש לצפות מכתב של ידיעות אחרונות? עיתונאי זבל...
    ישראלי 12/01/2015 22:59
    הגב לתגובה זו
    24 8
    בושה לידיעות אחרונות. בושה ליגאל סרנה. יהודים נרצחים - ובמה ידיעות אחרונות מתעסק? אוי לאותה בושה..
    סגור
  • צודק. ידיעות אחרונות הפך להיות עיתון "צהוב" ממש זבל.
    יהורם 13/01/2015 01:38
    הגב לתגובה זו
    24 7
    במקום שהעתון הזה יביא את נאומיו של נתניהו כראש ממשלת ישראל, הכתב יגאל סרנה מבית ידיעות אחרונות מתעסק בשטויות. אני שואל. זה רמה של עיתון? זה רמה של כתב? לדעתי, מדובר בחבורה של חולי נפש, בעלי משטמה ושנאה לעם היהודי ולמדינת ישראל. אין דיאגנוזה אחרת. נקודה.
    סגור
  • 46.
    נתניהו התנהג למופת
    שדה 12/01/2015 22:58
    הגב לתגובה זו
    23 5
    לא ברור לי מה התקשורת רוצה
    סגור
  • 45.
    הראשון שזיהה
    י&צ 12/01/2015 22:27
    הגב לתגובה זו
    17 0
    מה ציפי ובוז'י יעמדו מול האוטובוס ? חחחחחה , מה הם יצליחו להידחף לשורה הראשונה ? חחחחה
    סגור
  • 44.
    כותרת הזויה
    מוטי 12/01/2015 21:37
    הגב לתגובה זו
    20 3
    הסרט פורסם בלי תרגום. במתכוון. השדרים לא צחקו על נתניהו אלא הראו את מצוקתו ואת מצוקת אנשי הבטחון על כך שהיה חשוף ברחוב כל כך הרבה זמן.
    סגור
  • 43.
    תת רמה, אני מתבייש! זיגזג עקב מה? (ל"ת)
    אה? דעעה!!! 12/01/2015 21:19
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור
  • 42.
    לא מובן מה מצחיק פה?!
    מאיר 12/01/2015 20:17
    הגב לתגובה זו
    24 7
    תקשורת רדודה שמנסה לייצר כותרות ומתעסקת בשטויות
    סגור
  • 41.
    ילד כאפות מנהל ת'מדינה וככה זה נראה (ל"ת)
    אוי לנו 12/01/2015 19:12
    הגב לתגובה זו
    6 22
    סגור
  • 40.
    סרנה ״עיתונאי״ ???
    מיכאל 12/01/2015 18:12
    הגב לתגובה זו
    16 2
    הצחקתם, סרנה שונא את נתניהו שנאה תהומית על גבול האובססיה. הקשר בין מה שיכתוב על נתניהו ועיתונות , אפילו לא קלוש. אתם משפילים את ביזפורטל אם אלו המקורות שלכם
    סגור
  • 39.
    הצרפתים אשמים, לא יודעים לאחרח ראשי מדינות! (ל"ת)
    תמיר 12/01/2015 17:58
    הגב לתגובה זו
    13 3
    סגור
  • 38.
    2 סמרטוטים עשו בית ספר לצרפתים..
    המאמין 12/01/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    17 3
    והם מתעסקים בביבי שלנו...עוד כמה פגעוים כאלה הם ישבו במקלטים
    סגור
  • 37.
    תקשורת נאצית ואנטישמית..
    הרצל 12/01/2015 17:51
    הגב לתגובה זו
    24 4
    בגלל התקשורת אני יצביע לביבי....
    סגור
  • מסכים איתך. גם אני עם נתניהו. ושכל השמאל יתפוצצו...
    יוני 13/01/2015 01:44
    הגב לתגובה זו
    19 5
    כבוד לראש ממשלת ישראל. כבוד לנתניהו. העם איתו למורת רוחם של כל השמאל.
    סגור
  • 36.
    תקשורת ביוב..איכסה נמאסתם
    שלמה 12/01/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    19 2
    רק ביבי אני יצביע...
    סגור
  • 35.
    אירופה מתחילה להבין מה שביבי הזהיר מזמן
    הליכוד 12/01/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    15 2
    רק הליכוד...
    סגור
  • 34.
    עד שהשמאל לא יעבור עוד שואה הוא לא התפכח
    יורם 12/01/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    19 2
    שמאל מכוער בגלמותו...
    סגור
  • כותבים:"בהתגלמותו". אבל בתור ימני - זה לא רע (ל"ת)
    היית די קרוב 12/01/2015 21:18
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 33.
    רב המרצחים אבו מאזן בשורה הראשונה
    תתבישו שמאל מכוער 12/01/2015 17:40
    הגב לתגובה זו
    15 1
    העם עם נתניהו..העם לא טיפש...שמאלנים פחדנים
    סגור
  • 32.
    לאיזה רמות התקשורת השמאלנית יורדת..
    ציון 12/01/2015 17:38
    הגב לתגובה זו
    20 2
    רק הליכוד...
    סגור
  • 31.
    ביבי הזהיר את אירופה מחיות האדם המוסלמים
    רק ביבי 12/01/2015 17:37
    הגב לתגובה זו
    12 1
    ביבי האדם המתאים בזמן הנכון ובמקום הנכון...
    סגור
  • 30.
    כמה שהשמאל מגעיל ויכול לרדת נמוך..איכס
    יעקב 12/01/2015 17:35
    הגב לתגובה זו
    18 2
    רק ביבי לראשות הממשלה..
    סגור
  • 29.
    תמיד אמרתי שהצרפתים אנטישמים..
    מצביע ביבי.. 12/01/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
    14 1
    כל הכבוד לביבי....
    סגור
  • 28.
    איזה עם חסר הערכה עצמית
    עידן 12/01/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    16 1
    במקום לגנות את התקשורת הצרפתית על ההגחכה המיותרת והמוגזמת הזאת, אנחנו מצטרפים וצוחקים על עצמנו.
    סגור
  • זה רק השמאל ואנשי ידיעות אחרונות. הם רק קומץ.
    יוני 13/01/2015 01:48
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לצערנו, מזמן ידיעות אחרונות הצטרף לאויבנו. אי אפשר לקרא יותר את העיתון הזה. הייתי מנוי ובטלתי. התחלתי לנשום לרווחה. אין לי יותר את ה"זבל" הזה כל בוקר בפתח הדלת.
    סגור
  • והקטע הוא,שהם עוד מנסים לסכל את העיתון היחיד
    דוד 13/01/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שיש היום במדינה ,את ישראל היום ,שמאלנים עלובים ,נמאסתם!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 27.
    נראה כמו כל חייל שמנסה לעלות לאוטובוס בימי ראשון/חמישי (ל"ת)
    פטריוט 12/01/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 26.
    אלה שדים אנטישמים ,יושבים עליו עם המצלמה עד שתופסים
    בא 12/01/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    12 4
    את מה שרוצים בדיוק ,אני מכיר את הראש שלהם .
    סגור
  • עזוב אותך משדים, המצלמה לא משקרת. (ל"ת)
    אוי לבושה 12/01/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    3 11
    סגור
  • 25.
    but pushing in lines is very israeli
    like the ppl 12/01/2015 16:30
    הגב לתגובה זו
    2 5
    uncultured country
    סגור
  • fuck you bitch
    proud Jew 15/01/2015 23:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    we don't need you in Israel Israel is only for Jews
    סגור
  • you very much invite to live in
    דוד 13/01/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    cultured islamic europe by by
    סגור
  • 24.
    כל המגיבים בזעם על "צחוק" מנתניהו, תגידו לי
    תיכנסו בבקשה 12/01/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    8 4
    אילו כל העניין הזה היה עם בוז'י הרצוג, כמה הייתם צוחקים? האאאאאאא?
    סגור
  • לא, ואני דווקא צוחק עליו הרבה ,כי הוא מזמין את זה
    דוד 13/01/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבל אם הוא היה ראש ממשלת ישראל (חס וחלילה) והיה מוצג בצורה נלעגת בחו"ל !!!, בצדק או שלא ,אז בתור אזרח שבוז'י למעשה מייצג אותי (לצערי כמובן) ,הדבר היה פוגע בי ,כי בין אם אני אוהב את זה או לא ,הוא מייצג אותי, נקודה. אבל אתם השמאלנים עם מזוכיזם עמוק של שנאה עצמית ,כמובן שזה לא מפריע לכם שאנטישמים צוחקים עליכם. היבנת?????!!!. ואגב ,לא שמחתי כאשר הבריטים רצו לעצור את ציפי ליבני על פשעי מלחמה ,וזה דווקה מאוד הרגיז אותי.
    סגור
  • הרבה יותר !!!!אבל מה ההשוואה ?
    אבנר 12/01/2015 19:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    .
    סגור
  • 23.
    הלו הלו! רק לנו מותר לצחוק עליו!! (ל"ת)
    ציוני 12/01/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 22.
    איכס על התקשורת שלנו ושל הצרפתית.
    אריה רחובות 12/01/2015 16:07
    הגב לתגובה זו
    17 1
    התקשורת הצרפתית כמו גם התקשורת הישראלית תדרוך על המתים כדי לספק את היצר המפלצתי שלהם.
    סגור
  • 21.
    נתניהו
    שמואל 12/01/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כמה שנאה וחוסר כבוד למי שמיצג את מדינת ישראל אין גבול לחיפוש דרכים לזילות וללעג של המדיה המגוייסת ללכלך וללעוג לראש ממשלת ישראל מענין מה המענק שמקבל הכתב ו/הצלם שהופך את עיתונכם לצהובון שבתחתית הביוב התקשורתי
    סגור
  • 20.
    זה כבר לא חופש הביטוי אלא חופש ההפקרות.אתם פוגעים בראש
    דני 12/01/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    18 2
    ממשלה ואזרחים רבים.מה ההבדל ביניכם ובין העיתון הצרפתי שלועג לכולם.
    סגור
  • ראש הממשלה הזה לא ראוי לשום כבוד (ל"ת)
    יניב 12/01/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    2 14
    סגור
  • 19.
    צוחקים אה בינתיים סגרו את פריז שבוע ולא את תל אביב
    שרון 12/01/2015 15:15
    הגב לתגובה זו
    17 1
    שיצחקו על עצמם מדינה שסגרה את העיר הגדולה שלה שבוע לוזרים זוג מחבלים ברח להם 4 ימים זה מצחיק ולא ביבי
    סגור
  • 18.
    בוגר הסיירת המהוללת-ביבי הראשון שזיהה אוטובוס קרבי (ל"ת)
    סיירת מתכל 12/01/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 17.
    אדם פשוט רגוע נינוח לא מבין מה הבעיה ? (ל"ת)
    אשקלוני 12/01/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 16.
    לא מחמיצים הזדמנות לפגוע בו.תמיד אמרתי התקשורת שמאלנית.
    משה 12/01/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    21 2
    מצבים כאלה תמצאו גם אצל בוג'י וציפורה. בכלל אני לא רואה דבר משונה שם.אם קרה,ודאי זה קרה גם למנהיגים אחרים.יתכן שהשהיה נמשכה מספר שניות ומישהו האריך באופן מלאכותי את הסרט.מצד שני ככל שתרגיזו יותר את הימין הם יתנקמו בכם בבחירות.
    סגור
  • מוכר וידוע
    רחמנות עליך 12/01/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
    1 6
    ימני תמיד יצביע לימין. המוח לא עובד. אם זה כי הימין טוב ואם זה ע"מ לדפוק את השמאל. תמיד - ימין. אין שכל אין דאגות
    סגור
  • מי נולד עם פתק אדום ביד??? (ל"ת)
    מפא"י מפאי מפאי 16/01/2015 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה טועה. בשמאל אין שכל ולכן אין דאגות. מוסרים הכל... (ל"ת)
    יוני 13/01/2015 01:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 15.
    בכלל לא מגוחך ולא מצחיק. הבן אדם מחכה. ביג דיל. (ל"ת)
    סתם 12/01/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 14.
    תקשורת שצוחקת כש 17 גופות מונחות לפניה לא ראויה
    בזיון התקשורת הצרפתי 12/01/2015 14:37
    הגב לתגובה זו
    20 2
    להתייחסות כאל תקשורת. זה מזכיר את הכתבים הישראליים שגם להם אין כבוד לנפגעים אלא למי היה בשלטון באותו זמן.
    סגור
  • 13.
    אוי שמאל אומלל
    אברום 12/01/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    16 3
    גם על המתנה לתור אתם עושים עניין בושה ביבי הוכיח שמה שהוא אמראתמול קורה היום והעולם הוציא את חמאס מהטרור וקיבלו את אשף לאום חחחחחח וקיבלו גל טרור
    סגור
  • 12.
    דוגמא להתנהגות מראש ממשלת ישראל - מגלומן בגרוש.
    לא חשבנו אחרת !!! 12/01/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    7 12
    ברור שהוא לא נסע לפריז לאות הזדהות אמיתית. הוא בא כדי להראות, הייתה לו הזדמות להראות את הקלבסה שלו ביחד עם מנהיגים נורמליים.
    סגור
  • 11.
    איזה צחוק...
    מאיר 12/01/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    17 2
    ארגון צרפתי וראש ממשלה ממתין בחוסר נוחות מוצדקת. די, תעלו קצת את הרמה!
    סגור
  • 10.
    זה מה שקורה ששרה לא בשטח (ל"ת)
    ליכודניק 12/01/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 9.
    הישראלי המכוער והטיפש. (ל"ת)
    פיפי 12/01/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    6 7
    סגור
  • 8.
    לפחות הוא לא שפוט של אף מנהיג בעולם .הוא גאווה בתחום
    בא 12/01/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    23 6
    הזה ,המדיני .
    סגור
  • 7.
    נתניהו מלך. למרות ההסתה והלעג נגדו.
    יוסי 12/01/2015 13:55
    הגב לתגובה זו
    18 7
    בוזציפ היו עושים בושות
    סגור
  • 6.
    הישראלי המכוער (ל"ת)
    ביבי 12/01/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • 5.
    no order
    Jerry 12/01/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    6 0
    in France
    סגור
  • 4.
    הוא אמר שהוא לא נוסע אז למה אף פעם הוא לא עומד
    אבא עושה בושות 12/01/2015 13:29
    הגב לתגובה זו
    5 13
    במילה שלו? שם עושים ממנו צחוק ופה הוא עושה מאיתנו צחוק
    סגור
  • 3.
    ליצן עוד חודשים הא גם לא יהיה בשורה השניה הוא ילך הביתה
    אזרח 12/01/2015 13:27
    הגב לתגובה זו
    10 23
    האיש נכשל בגדול
    סגור
  • יאללה ביבי !!!
    רובי 12/01/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ראש הממשלה הבא שלנו !!! תאכל את הלב ...
    סגור
  • אין כמו ביבי
    צביקה 12/01/2015 13:31
    הגב לתגובה זו
    25 9
    תמשיך לאכול את הלב חריין
    סגור
  • אמת. אין כמו ביבי וזו בדיוק הבעיה..... (ל"ת)
    אחד 12/01/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    6 11
    סגור
  • 2.
    מנהיג חזק לעם חזק. אמנם לא רצוי, אבל לא סחבק.
    דוד 12/01/2015 13:27
    הגב לתגובה זו
    6 11
    חבל רק שהוא מעודד את היהודים של צרפת להיכנע מייד לטרור ולעזוב את הבית
    סגור
  • 1.
    מישהו יכול להסביר לי מה בדיוק הזוי בזה? (ל"ת)
    אחד מהעם 12/01/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    27 2
    סגור
  • אני אסביר לך
    יהודי שלא נרדף 12/01/2015 14:07
    הגב לתגובה זו
    10 26
    הביבי מתנהג כמו תינוק מגודל ללא משמעת עצמית בסיסית של להמתין 2-3 דקות כמו כל אדם נורמלי. הביבי התנהג כמו פרחח שמתפלח ונדחק ללא המתנה לתורו לבוא.......זה מה מצחיק !!!!! אבל עבור מעריץ שכמותך: גם אם הביבי יחרבן על ראשך - תגיד שזה לא מסריח ואף מבורך.....
    סגור
  • אני אסביר לך
    יהודי נרדף 12/01/2015 13:29
    הגב לתגובה זו
    28 5
    ההזוי הוא שאחרי הכל האירופאים ממשיכים לשנוא יהודים ללא שום סיבה מוצדקת ולכן חגגו על הרגע הזה, מה שנקרא בלשון החבר'ה, הסתלבטו עליו, ההזוי הוא שהם מסתלבטים על היהודי למעשה בסוג של הלוויה ועוד שרצחו יהודים.
    סגור
  • לדעתי, היו בצרפת שני דברים הזויים
    אחד מהעם 12/01/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אחד - זה שהתקשורת שלהם בכלל עוסקת בביבי, במקום לעסוק בבעיות האמיתיות שלהם. מענין מה היה הערוץ הזה משדר אם ביבי בכלל לא היה מגיע אליהם. הדבר ההזוי השני הוא שבשורה הראשונה של המנהיגים בהפגנה הגדולה נגד הטרור, הלך לו אבו מאזן שהוא כידוע ממש לוחם אמיץ כנגד הטרור האיסלמי!
    סגור
  • they are just more polite and dont push in lines
    when will you learn 12/01/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    not evrything is anti semi
    סגור