מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: פסטיבל הסרטים הקנדי Whistler, אאודי, STAPLES, וולקסוואגן וקוקה קולה.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן UNEXPECTED
פסטיבל הסרטים הקנדי Whistler, פסטיבל של סרטי איכות ייחודיים, יוצא בקמפיין לקראת הפתיחה עם סדרת סרטים קצרים תחת מסר המעטפת "תצפו למשהו בלתי צפוי". הקמפיין מתחבר לתפיסה הצרכנית ש-"כל הסרטים הם אותו דבר, סתם עוד שכפולים של נוסחאות עייפות" ומראה לכולנו שהקולנוע ההוליוודי מלא הקלישאות שכולנו מכירים הוא הדבר הכי רחוק ממה שיש לפסטיבל להציע!.
PASSION
AUDI יוצאים עם סרט ויראלי לקראת הסופר-קלאסיקו כדי לחזק את הערך של תשוקה, אחד מערכי הליבה שלהם למותג, זאת על ידי רתימת התשוקה של אנשים למשחק וליריבות הגדולה למותג הרכב שלהם.
Rehears
STAPLES בקמפיין חדש לקראת החגים, מדבר על החוויה של לקבל מתנה. הקמפיין יושב על תובנה פשוטה, שכולנו קצת מפנטזים על מה נקבל לקראת החגים, ומה נעשה ואיך נרגיש עם המתנות ברגע שנקבלן...
SIGN UP
Volkswagen בסרט HARDSALE חכם, שמרמז על כך שהמחירים כל כך זולים שלמעשה הרכב הוא כבר של הלקוח מהרגע שנכנס אליו לטובת מבחן הנהיגה בסוכנות של היבואן.
WHITE?
קוקה קולה השיקו לפני מספר שבועות פחיות קולה בצבע לבן, מהלך שת"פ עם WWF , מהלך שנועד להגביר את המודעות לחשיבות של הגנה על ביתם של דובי הקוטב. החלטת קוקה קולה לפני מספר ימים להסיר את הקולה הלבנה מהמדפים, בשל טענת צרכנים על פגיעה בטעם של המשקה האהוב, מלמדת את כולנו שוב לקח שיווקי קריטי, שחווית המותג היא חוויה הוליסטית שמתחילה כבר באריזת המוצר, ואצל קוקה קולה הכול מתחיל בצבע האדום המוכר, שמייצר על הצרכן השפעה גם על החוויה הסנסורית של הטעם. רגע לפני שהמהלך ייכנס לספרי הלימוד בבתי הספר לשיווק חשבנו להביא את הסרט שהשיק את כל המהומה
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן