TOP5

מי יותר מהיר - ריאל מדריד או בארסה? אאודי מצטרפת לטירוף הסופר קלאסיקו

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. עוד במדור: פסטיבל הסרטים הקנדי הוא הדבר הכי רחוק מקלישאות הוליווד
משה בנימין | (4)

מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: פסטיבל הסרטים הקנדי Whistler, אאודי, STAPLES, וולקסוואגן וקוקה קולה.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

UNEXPECTED פסטיבל הסרטים הקנדי Whistler, פסטיבל של סרטי איכות ייחודיים, יוצא בקמפיין לקראת הפתיחה עם סדרת סרטים קצרים תחת מסר המעטפת "תצפו למשהו בלתי צפוי". הקמפיין מתחבר לתפיסה הצרכנית ש-"כל הסרטים הם אותו דבר, סתם עוד שכפולים של נוסחאות עייפות" ומראה לכולנו שהקולנוע ההוליוודי מלא הקלישאות שכולנו מכירים הוא הדבר הכי רחוק ממה שיש לפסטיבל להציע!.

PASSION AUDI יוצאים עם סרט ויראלי לקראת הסופר-קלאסיקו כדי לחזק את הערך של תשוקה, אחד מערכי הליבה שלהם למותג, זאת על ידי רתימת התשוקה של אנשים למשחק וליריבות הגדולה למותג הרכב שלהם.

Rehears STAPLES בקמפיין חדש לקראת החגים, מדבר על החוויה של לקבל מתנה. הקמפיין יושב על תובנה פשוטה, שכולנו קצת מפנטזים על מה נקבל לקראת החגים, ומה נעשה ואיך נרגיש עם המתנות ברגע שנקבלן...

SIGN UP Volkswagen בסרט HARDSALE חכם, שמרמז על כך שהמחירים כל כך זולים שלמעשה הרכב הוא כבר של הלקוח מהרגע שנכנס אליו לטובת מבחן הנהיגה בסוכנות של היבואן.

WHITE? קוקה קולה השיקו לפני מספר שבועות פחיות קולה בצבע לבן, מהלך שת"פ עם WWF , מהלך שנועד להגביר את המודעות לחשיבות של הגנה על ביתם של דובי הקוטב. החלטת קוקה קולה לפני מספר ימים להסיר את הקולה הלבנה מהמדפים, בשל טענת צרכנים על פגיעה בטעם של המשקה האהוב, מלמדת את כולנו שוב לקח שיווקי קריטי, שחווית המותג היא חוויה הוליסטית שמתחילה כבר באריזת המוצר, ואצל קוקה קולה הכול מתחיל בצבע האדום המוכר, שמייצר על הצרכן השפעה גם על החוויה הסנסורית של הטעם. רגע לפני שהמהלך ייכנס לספרי הלימוד בבתי הספר לשיווק חשבנו להביא את הסרט שהשיק את כל המהומה

ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שאול 08/12/2011 19:20
    הגב לתגובה זו
    מצחיק שראובני, המשרד הכי לא קריאיטיבי בארץ מביא לנו את "הבשורה".
  • 3.
    השמן 08/12/2011 15:57
    הגב לתגובה זו
    סחתיין על המקבץ, ויאללה ברצלונה !
  • 2.
    שולה שלא שילמו לה 08/12/2011 15:21
    הגב לתגובה זו
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  • 1.
    אז למה ראובני עושים מזרחי טפחות בהמי? (ל"ת)
    אפקטיבי מיי... 08/12/2011 14:27
    הגב לתגובה זו