ממשרד המשפטים אל עולם היחצ"נים

גליה שחר, לשעבר סגנית דובר משרד המשפטים, הצטרפה לאחרונה למחלקת התקשורת המשפטית במשרד היח"צ Come &Sense תקשורת ואסטרטגיה
אלה ברייר | (5)

גליה שחר, סגנית דובר משרד המשפטים לשעבר ועד לאחרונה מנהלת הדסק המשפטי במשרד יחסי הציבור הירושלמי אתי אשד, הצטרפה למחלקת התקשורת המשפטית של משרד יחסי הציבור COM&SENSE תקשורת ואסטרטגיה, בבעלות יועצי התקשורת מוטי דנוס ומעין נוה.

שחר, מחזיקה בתואר ראשון ושני בתקשורת ועיתונות ובתואר ראשון נוסף ביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית. שחר שימשה במשך שמונה שנים כסגנית דובר משרד המשפטים.

מחלקת התקשורת המשפטית של COM&SENSE מטפלת בכ-15 לקוחות בתחומי המשפט בפן המסחרי, האקדמי והבינלאומי ביניהם: משרדי עורכי דין, הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה, מגזין 'הפרקליטים' של ועד מחוז תל אביב והמרכז בלשכת עורכי הדין בישראל.

מוטי דנוס: "גליה שחר מביאה עמה ניסיון רב ואיכותי בעולם הדוברות ויחסי הציבור המשפטיים ומהווה חיזוק לשירותי התקשורת השיווקית שמספקת COM&SENSE ללקוחותיה".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    יוסףףף 21/09/2011 10:53
    הגב לתגובה זו
    איזו חדשה מרתקת!!! האם זה ניתן בבלעדיות ל"אייס"??? אני בטוח שאם כתב כלשהו מידיעות אחרונות היה יודע שסגנית הדובר (לשעבר) של משרד המשפטים חתמה במשרד יח"צ, הוא היה מפרסם את זה בעמוד הראשי של העיתון. תגידו, נפלתם על הראש? למה שזה יעניין את האזרח הקטן? מה החדשה כאן? בכל יום מאות עובדים חדשים חותמים על חוזים במשרדי יח"צ, והשאלה הנדרשת היא האם הכתבת תכין כתבה על כל עובד ועובד??? חוץ מזה, הרי שמדובר ב"סגנית דובר לשעבר" ולא באיזה דובר בכיר ומוכר, אז למה שזה יעניין מישהו בעצם? פשוט פאתטי!!!!!!!!
  • רויטל 22/09/2011 16:23
    הגב לתגובה זו
    חבל רק שזה לא משנה כל מה שכתבת, כי אף אחד במערכת לא טורח לקרוא את התגובות לכתבות. ברגע שהעלו את הכתבה לאתר זה בבחינת שגר ושכח.
  • 3.
    גיל 21/09/2011 09:57
    הגב לתגובה זו
    המון בהצלחה לגליה שחר בביתה החדש קום אנד סנס
  • 2.
    בכל יום עוברים עשרות יחצנים ממשרד למשרד (ל"ת)
    ממתי זה אייטם? 20/09/2011 15:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    למי איכפת לעזאזל? 20/09/2011 13:50
    הגב לתגובה זו
    מי זאת בכלל? ומי זה המשרד השולי הזה שאתם חושבים שמגיע לו (ולה) אייטם?
ביטוח לאומי תעסוקה אבטלה
צילום: תמר מצפי

ביטוח לאומי: מאות אלפי זכאים יקבלו עד 1,200 ש"ח בחשבון

מענק חימום לקראת החורף בסכום של 600 עד 1,200 שקל לזכאים; למי מגיע ואיך לבקש מענק כזה?

רן קידר |
נושאים בכתבה ביטוח לאומי מענק

המדינה תעביר מענקי סיוע לחימום - רובם ישולמו אוטומטית לחשבון הבנק של הזכאים. המוסד לביטוח לאומי בשיתוף משרד הרווחה יתחיל בימים הקרובים להעביר מענקי חימום לאזרחים הזכאים לכך, לקראת עונת החורף הקרבה.

מענק חד פעמי להקלה בחשבונות החימום

מדובר בתשלום חד פעמי, שמיועד להקל על ההוצאה של משקי בית מוחלשים בחשבונות החימום - בין אם מדובר בחשמל, גז, דלק או אמצעים אחרים. המענקים נעים בטווח של 600 עד 1,200 שקלים למשפחה, בהתאם לקריטריוני הזכאות. סכומים גבוהים יותר יועברו לקבוצות אוכלוסייה מסוימות, כמו קשישים או ניצולי שואה. לפי נתוני ביטוח לאומי, המענק הסטנדרטי לשנת 2025 עומד על 649 שקלים - סכום שנקבע בהתאם למנגנון חישוב שנתי המשלב עדכון קצבאות והוצאות אנרגיה ממוצעות.

מי זכאי למענק ומתי ייכנס הכסף?

ברוב המקרים, הזכאים לא יצטרכו להגיש בקשה - המענק יוזרם באופן אוטומטי לחשבונם, לפי נתוני הזכאות שכבר קיימים בביטוח הלאומי. ההעברות צפויות להתבצע כבר בימים הקרובים, חלק מהתשלומים יוקדם למועד שלפני 28 באוקטובר - תאריך תשלום הקצבאות החודשי.

בין מקבלי המענק נמצאים:

  • מקבלי קצבת אזרח ותיק עם תוספת השלמת הכנסה
  • מקבלי קצבאות נכות וסיעוד
  • זכאים לקצבת שאירים שהגיעו לגיל פרישה
  • חיילים משוחררים ונפגעי פעולות איבה
  • ניצולי שואה
  • משפחות עם ילדים בהכנסה נמוכה

בנוסף, מי שקיבל גמלת אזרח ותיק מיוחדת או תוספת בגין השלמת הכנסה באחד מהחודשים האחרונים - יזכה אף הוא לקבלת המענק.

מטוס אתיחאד (אתיחאד)מטוס אתיחאד (אתיחאד)

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה

אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן

רן קידר |

אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים. 

השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.

מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול

טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.

גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.

יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.