יריות במהלך קטטה בין עובדי 'אושר עד' ל'רמי לוי' ליד מתחם קניון איילון בר"ג
אלימות קשה ופצוע שפונה לבית החולים - אלו תוצאות הקטטה שפרצה לפני שעה קלה (יום ב') בין עובדי רשת 'אושר עד' ועובדי 'רמי לוי שיווק השקמה' סמוך לקניון איילון ברמת גן. הערכות הן כי הרקע לקטטה הוא סכסוך בין 2 הרשתות שהוביל לאלימות.
היום סמוך ל-14:00 הגיעו מספר עובדים מסניף 'רמי לוי' הפועל במתחם שליד קניון איילון בשנתיים האחרונות, לסניף של 'אושר עד' שנפתח לפני כחודש בסמוך לו, במטרה לצלם את מוצרים במרכול החדש ואת המחירים המוצגים בו.
גורם המכיר את הפרטים, סיפר לאייס כי עובדי 'רמי לוי' "שנתפסו" בשעת המעשה על ידי עובדי 'אושר עד', התבקשו לעזוב את המקום, אולם סירבו ובעקבות כך פרצה קטטה, כאשר מספר לקוחות ניסו להפריד בין הניצים.
עד ראיה סיפר לאייס כי במהלך הקטטה נשלף סכין יפני, אולם אף אדם לא נפגע ממנו. מאבטח של רשת 'אושר עד' שמוצב במקום, התקדם לאזור הקטטה וירה מספר יריות באוויר במטרה לפזר ככל הנראה את הקטטה.
כעבור דקות אחדות הגיעו למקום כוחות גדולים של משטרה, ועוכבו לחקירה 10 אנשים החשודים במעורבות באירוע.
בשיחה עם אייס, טוען רמי לוי כי כתוצאה מהקטטה נפגע אחד מעובדיו ופונה לבית החולים. בשלב זה אין אישור לכך.
רשת 'אושר עד', שמפעילה סניפים בצפון ובירושלים, נמצאת בבעלות אברהם משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לנדאו, שהקימו בעבר את רשת 'זול פה' שהפכה ל'אלף'. בהמשך פעילותה הפכה הרשת לרשת 'יש' ומרגלית ושותפיו החלו בפיתוח רשת נוספת בשם 'אושר עד'.
לדברי לוי, אין זו הפעם הראשונה שדבר כזה קורה: "מדובר באנשים אלימים. מה שקרה זה שמנהל הסניף הגיע למקום בשביל לעשות סקר מחירים, אנחנו מבצעים סקר מחירים כזה על בסיסי יום יומי. הפעם התנפלו עליו העובדים של הסופר עם סכין יפנית יחד עם המאבטחים. המנהל נבהל והתקשר לעובדי הסניף בו הוא עובד ואז התפתחה תגרה בין הצדדים".
- 23.רמי לוי תבדוק את עובדיך בטבריה ממש לא אדיבים (ל"ת)דליה 19/01/2011 16:58הגב לתגובה זו
- 22.הפעם רמי לוי הגזים עם האלימות שלו (ל"ת)לא קונה יותר ברמי לוי 17/01/2011 22:18הגב לתגובה זו
- 21.מלחמת מחירים (ל"ת)יוני 17/01/2011 20:03הגב לתגובה זו
- 20.הלוחש לעיזים 17/01/2011 18:20הגב לתגובה זומספרים שראו את קצב קונה ברמי לוי שאלו אותו משה מה תעושה פה ענה להם רק אצל רמי לוי מותר לדפוק על השלחן
- 19.הסוקר 17/01/2011 18:09הגב לתגובה זוהמחירים ואיפה זאת השאלה כעת
- 18.ג'וחה 17/01/2011 16:38הגב לתגובה זושיווק בית"ר ירושלים.גועל הנפש מירולים הגיע לת"א בזיון .
- 17.דניאל 17/01/2011 16:36הגב לתגובה זוהיום היה מלאה משטרה ליד קניון איילון מזה סגרו את כל הכביש
- 16.יואל 17/01/2011 16:26הגב לתגובה זודר' שמואל רפפורט מהבשר תמיד כ"כ מנומס ואדיב-אף פעם לא מחטט באף תוך כדי שהוא חותך לי את הבשר המעושן. גם גברת דינה (פאטמה*) המנקה כ"כ עדינה ואלגנטית-אף פעם לא דוחפת אותי עם המגב עם האקונימיקה על הנעל כדי שהזז. פשוט המום שבמקום כ"כ תרבותי ואלגנטי יכולה לפרוץ כך קטטה.
- 15.חמוץ מתוק 17/01/2011 16:15הגב לתגובה זוהמחירים כבר לא מדברים היום לאנשים משווים מי יותר חזק,מי יותר אלים זה מה שמוכר היום
- 14.אפרת 17/01/2011 16:07הגב לתגובה זווהעדר כבר ירמוס את כל העובדים שם ואת כל הסחורה
- 13.רבקה מרום 17/01/2011 16:05הגב לתגובה זושלא תתפלו אח"כ אם הבן שלכם יעבוד שם ויקבל סכין (יפנית) בגב
- 12.עוז 17/01/2011 15:59הגב לתגובה זולעשות את זה שקוף? גם אני הייתי מקבל ת'עצבים ואני לא מרוקאי...
- 11.חמאת בוטנים בדלי 17/01/2011 15:57הגב לתגובה זומה שבטוח שתי הרשתות קיבלו עכשיו פירסום חינם, בין אם לטוב ובין אם לרע. ועוד דבר... מי שמרוויח מכל זה זה הצרכן. אז חבר'ה תמשיכו לריב.
- 10.תמשיכו לקנות ולתמוך בעבריינים האלה (ל"ת)רועי 17/01/2011 15:53הגב לתגובה זו
- 9.שאולי 17/01/2011 15:53הגב לתגובה זופעם הבאה שמישהו יתעסק איתי אני ישר שולף את הכרטיס-שיראו לאיזה מועדון אני שייך ישר מבריח אותם
- 8.נחמדים 17/01/2011 15:42הגב לתגובה זוסקר מחירים? יש מצב שזה ריגול תעשייתי בתחפושת? רמי?
- 7.אושרי 17/01/2011 15:37הגב לתגובה זואיזה אושר
- 6.עגלה 17/01/2011 15:26הגב לתגובה זומתעסקים בו בשעה שהאדמה כאן רועדת מתחת לרגליים.
- 5.בבני ברק כמו בכנסת, מותר הכל (ל"ת)שישינסקי האלים 17/01/2011 15:19הגב לתגובה זו
- 4.רבקה חריש (לא הסופרת) 17/01/2011 15:17הגב לתגובה זולאן הדרדרנו פעם הבאה יתבצע רצח בשביל ואז מהפרסום המנייה תזנק ב-7% לפחות
- 3.שאולי 17/01/2011 15:15הגב לתגובה זוזה יותר זול מלקנות סכין יפאני ב-9.90 באופיס דיפו.
- 2.בדלאק אנה מקלתולק לא תתעסק איתם? (ל"ת)מין בית שאמה 17/01/2011 15:07הגב לתגובה זו
- 1.לאן התדרדרנו (ל"ת)משה 17/01/2011 15:03הגב לתגובה זו

סמוטריץ' מבטיח: "מחירי הדירות יירדו, המסים יירדו" - האם להאמין לו?
נכנסים לכלכלת בחירות; סמוטריץ' יודע שאם מחירי הדירות יעלו - הציבור יאשים אותו, ומכין פתרונות וגם - מה התוכנית של סמוטריץ' לשנה הבאה ועל הפטור ממס לעולים חדשים
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', הציג את עקרונות התקציב. הוא דוחף להורדת הריבית ובצדק; ומדבר על הורדת מסים והורדת מחירי הדירות. סמוטריץ' יודע שיש חשש גדול שמחירי הדירות יחזרו לעלות עם סיום תוכנית דירה בהנחה במתכונתה הנוכחית, והוא יודע שהוא זה שתוטל עליו האשמה בעליית מחירי הדירות, אז הוא מכין תוכנית (הרחבה: ההזדמנות לירידת מחירי הדירות ולמה היא עלולה להתפספס?).
סמוטריץ' לא הציג תוכנית, אלא דיבר מלמעלה, בקווים כלליים. צריך לזכור שאנחנו בשנת בחירות, הבוחר הוא "המלך", הסיכוי שיפגעו בכיס שלו - נמוך. ירצו לתת לו תחושה טובה, תחושה של עושר. תחושה של ביטחון כלכלי. בכנס של יועצי המס הוא אמר באופן ברור: "אל תקנו דירות, המחירים ימשיכו לרדת".
סמוטריץ' טען כי שנת 2026 תהיה "גשר ממלחמה לצמיחה", עם תוספת משמעותית לביטחון, שצפויה לחרוג מ-100 מיליארד שקל, לצד ייצוב יחס החוב-תוצר. במרכז התוכנית: הורדת מס הכנסה על הכנסות מעבודה, שתעודד יציאה לעבודה והעלאת פריון. "זה יחזיר כסף לכיסי העובדים ויעזור למשק לצמוח", אמר, תוך הדגשה כי ההפחתה תתמקד במדרגות הנמוכות יותר כדי להגיע למעמד הביניים הרחב. נזכיר כי מדרגות המס הוקפאו השנה והמשמעות היא מיסוי גדול יותר. סמוטריץ' בעצם רמז על כוונה להסיר את ההקפאה בחלק מהמקומות.
סמוטריץ' גם הבטיח הטבות מס משמעותיות לעולים חדשים: פטור ממס לא רק על הכנסות מחו"ל (כפי שקיים כיום למשך 10 שנים), אלא גם על הכנסות שיופקו בישראל עצמה. צעד כזה יכול להפוך את ישראל ליעד עלייה אטרקטיבי יותר, אבל השאלה היא למה לספק הטבה גדולה כל כך בשעה שאפשר להיטיב עם הציבור הישראלי עצמו. תושביך קודמים לעולים חדשים.
- להשקיע בבורסה במקום לקנות דירה - הצעירים משנים גישה
- "מחירי הדירות יעלו ב-6% בשנה הבאה" - על מה מתבסס מנכ"ל אאורה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
החשש הוא שמהלכים אלו יובילו לעלייה בגירעון, אם כי חייבים להגיד שהגירעון בשליטה, ולמרות מלחמה של שנתיים ישראל התבררה כחזקה מאוד כלכלית. הפגיעה בנתונים הכלכליים היא לא אנושה כפי שיכול היה להיות. אין כלכלן אחד שחושב שהנתונים הכלכליים בהינתן השנתיים האחרונות, הם לא הפתעה לטובה. לכן, דווקא בהינתן הצמיחה של אחרי המלחמה כפי שצופים כלכלנים וגם בנק ישראל בתחזיות קדימה, עשויות לתמוך ולהשתלב בהורדת מסים.
מנכ"ל פנגו, יונתן אלון. קרדיט: עופר חג'יובפנגו מתרחבת לתיירות עם שירות הזמנת טיסות לחו"ל
פנגו משיקה את Pango Flights, המאפשר להזמין טיסות לחו"ל ישירות מתוך האפליקציה, בשיתוף מנוע חיפוש הטיסות SkyGini; השירות מצטרף לעולם Pango Global, הכולל גם את שירות ה-eSIM ואטרקציות לחו"ל, ומסמן את כניסת פנגו לתחום התיירות
השירות מאפשר ללקוחות להזמין בקלות ובמהירות טיסות ישירות מהאפליקציה, בלחיצת כפתור, תוך קבלת מחירים תחרותיים וחוויית שימוש נוחה בעברית ובעיקר שירות לקוחות אישי, זמין ומקצועי של החברה. השקת השירות היא חלק ממהלך אסטרטגי רחב תחת עולם Pango Global באפליקציה, המרכז את כלל השירותים הדיגיטליים של פנגו לחוויית חו"ל: Pango eSIM - פתרון גלישה בינלאומי בשיתוף חברת 8WORLD, המאפשר חיבור מיידי לאינטרנט בחו"ל בעשרות מדינות ברחבי העולם.
בנוסף, פנגו מציעה את Pango Global Fun, שירות המאפשר רכישת מגוון רחב של אטרקציות, כרטיסי כניסה לאתרים, סיורים מודרכים ואירועי תרבות ברחבי העולם, במחירים משתלמים וללא עמלות נוספות. הרכישה מתבצעת ישירות מהאפליקציה בשפה העברית, עם אפשרות להזמין מראש מהארץ או תוך כדי הטיול, ולקבל את הכרטיסים ישירות לנייד, ללא צורך בעמידה בתורים. השירות כולל מבחר רחב של יעדים פופולריים באירופה, בארה"ב ובמזרח הרחוק.
בנוסף, לרגל ההשקה במסגרת השירות החדש, כל רוכש טיסה דרך Pango Flights מקבל 50 ש"ח קאשבק לחניה בכחול-לבן במתנה, ישירות לחשבון המשתמש באפליקציה. שירות הלקוחות של פנגו, באמצעות חברת SkyGini, פעיל וזמין בעברית גם במהלך השהות בחו"ל, להבטחת חוויית שירות מלאה.
יונתן אלון, מנכ"ל פנגו: "Pango Flights הוא חלק מאסטרטגיה שלמה של
הצעות ערך ייחודית ללקוחות פנגו וגיוון מוצרי בכל היבט תחבורתי שניתן לספק. מדובר בצעד טבעי כחלק מהחזון שלנו להפוך את פנגו לפלטפורמה אחת שמספקת פתרונות חכמים, נוחים ומשתלמים לכל נסיעה, בארץ ובעולם. פנגו פועלת במגוון תחומים החל מתחבורה ציבורית, דרך טעינה לרכבים
חשמליים ועד למיקרו־מוביליטי, כשהמטרה היא להציע מעטפת שלמה המלווה את הלקוח בכל דרך שיבחר להתנייד".
- תלמידים בתחב"צ - 'חופשי חודשי' לא תמיד הכי זול
- ההייטקיסט שהפך לאלוף: סיפורו של החבר החדש בפורום מטכ"ל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תחרות מתגברת
לאחרונה, הודיעה אגד על כניסתה לתחום האפליקציות, כשהשיקה את egg, במטרה להתחרות בפנגו וב-Moovit, וכוללת פתרון שלם למשתמשי התחבורה הציבורית מכל הסוגים: אוטובוסים של כלל החברות, רכבת ישראל, הרכבות הקלות, הכרמלית, קורקינטים ואופניים שיתופיים. האפליקציות כולן מתחרות פחות או יותר באותו סגמנט שוק, ונבדלות זו מזו בהיקף השירותים שכל אחת מהן מציעה. ובעוד שהכנסות מוביט מתבססות על פרסומות, הן egg והן פנגו עובדות על מודל ללא פרסומות.
