הרשת החברתית של אפל: מיליון משתמשים ב-48 שעות, כישלון או הצלחה?

יחסית לפייסבוק ומייספייס להן לקח חודשים לצבור מיליון משתמשים, מדובר בהצלחה. יחסית לרשימת התפוצה בת מאות מיליוני החברים, מדובר בכישלון

אפל הודיעה בסוף השבוע שפינג, הרשת החברתית החדשה אותה השיקה יחד עם אייטונס 10 במהלך מסיבת העיתונאים האחרונה, צברה מיליון משתמשים תוך פחות מ-48 שעות. בסך הכל, שליש מכל המשתמשים שהורידו את הגרסה האחרונה של תוכנת המדיה גם יצרו פרופיל בפינג. ברחבי העולם יש 160 מיליון משתמשי אייטונס ואפל צופה שרוב המשתמשים יצרו חשבון פינג במהלך השנה הקרובה.

בעוד שמיליון משתמשים ב-48 שעות הוא שיעור חדירה גבוה לעומת רשתות חברתיות כגון טוויטר, מייספייס, פורסקוור ופייסבוק, להם לקח חודשים לצבור את מיליון המשתמשים הראשונים, אנליסטים רבים טוענים שיש להשוות את פינג לבאזז, הרשת החברתית הקודמת של גוגל. 2 הרשתות החברתיות הן רשתות ייעודיות המתבססות על רשימת תפוצה גדולה במיוחד: ל-2 החברות - גוגל ואפל - יש מאות מיליוני משתמשים הרשומים לשירותיהן. לעומת באזז, פינג מדשדשת: עשרות מיליוני משתמשים התקינו את באזז בימים הראשונים ואף היא נחשבה לכישלון בטווח הארוך.

בנוסף, משתמשים רבים אינם מרוצים מהרשת החברתית החדשה. היא דורשת תהליך רישום ארוך והתקנת תוכנה חיצונית ואינה זמינה דרך אפליקציית רשת או סלולר - בפועל, היא נפרדת מכל שאר האינטרנט והרשתות החברתיות, חלק ממדיניות הגן הסגור של אפל. לא ניתן לייבא את רשימת החברים או השירים האהובים מתוך רשתות חברתיות ואתרי מדיה אחרים כגון פנדורה או מייספייס וגם אי אפשר לייצא את הפעילות בפינג לרשתות חברתיות אחרות. פייסבוק מצידה חסמה את האפשרות לייבא את רשימת החברים לתוך פינג על ידי פייסבוק קונקט.

לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה