תחזית: הפרסום ברשתות חברתיות יעמוד ב-2010 על 1.7 מיליארד דולר בארה"ב

אם צריך הוכחה לכך שהפרסום החברתי צומח, אז התחזית של eMarketer מחזקת זאת וקובעת כי פרסום זה יעמוד על 6.7% מכלל הפרסום המקוון

הפרסום החברתי צומח: חברת המחקר eMarketer עדכנה את תחזית ההכנסות שלה לשוק הפרסום ברשתות חברתיות בעולם במהלך 2010 - מ-2.8 מיליארד דולר ל-3.3 מיליארד דולר.

החברה ציינה לטובה את השיפור בשוק הפרסום ובפייסבוק בפרט. ההוצאה לפרסום חברתי בארה"ב צפויה להגיע ל-1.7 מיליארד דולר, 6.7% מכלל הפרסום המקוון במדינה.

מהנתונים עולה עוד, כי בשנים הקרובות ארצות הברית הולכת לאבד את ההגמוניה שלה בשוק הפרסום החברתי לטובת השווקים המתפתחים והאסייאתים. נתח השוק האמריקאי צפוי לקטון מ-55% במהלך 2009 ל-49% במהלך 2011.

פייסבוק ממשיכה לצמוח ומחצית מכל הכנסות שוק הפרסום האמריקאי יגיעו מהרשת החברתית הגדולה בעולם, מה שמשקף לחברה הכנסות של למעלה מ-850 מיליון דולר מארצות הברית בלבד. לפי ההערכות, פייסבוק הכניסה בין 1 ל-2 מיליארד דולר במהלך 2009.

לכתבה המלאה - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה