CASTRO עולה בקמפיין אביב קיץ בהשקעה של 2.5 מיליון דולר
הקמפיין המושקע יופק באמצעות ראובני פרידן ויעלה מחר (ה') לאוויר
חברת CASTRO עולה בקמפיין אביב קיץ בטלוויזיה בכיכובם של גל גדות ויונתן ווגמן, הפרזנטורים החדשים של המותגים CASTRO ו- CASTRO MEN.
הקמפיין מופק באמצעות משרד מהפרסום ראובני פרידן, ויעלה ממחר (ה) למשך 15 ימים בהשקעה כוללת של כ- 2.5 מליון דולר.
יפעת קרני, סמנכ"ל השיווק של קסטרו: "אנו גאים להשיק את קמפיין העונה בטלוויזיה, בו משתתפים לראשונה הכוכבים החדשים של קסטרו, גל גדות ויונתן ווגמן, להצגת האמירה האופנתית של קסטרו לאביב-קיץ 2008.