CASTRO עולה בקמפיין אביב קיץ בהשקעה של 2.5 מיליון דולר

הקמפיין המושקע יופק באמצעות ראובני פרידן ויעלה מחר (ה') לאוויר
משה בנימין |

חברת CASTRO עולה בקמפיין אביב קיץ בטלוויזיה בכיכובם של גל גדות ויונתן ווגמן, הפרזנטורים החדשים של המותגים CASTRO ו- CASTRO MEN.

הקמפיין מופק באמצעות משרד מהפרסום ראובני פרידן, ויעלה ממחר (ה) למשך 15 ימים בהשקעה כוללת של כ- 2.5 מליון דולר.

יפעת קרני, סמנכ"ל השיווק של קסטרו: "אנו גאים להשיק את קמפיין העונה בטלוויזיה, בו משתתפים לראשונה הכוכבים החדשים של קסטרו, גל גדות ויונתן ווגמן, להצגת האמירה האופנתית של קסטרו לאביב-קיץ 2008.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה