סקר ADMAN לחודש פברואר: הדרישה בענף הפרסום ויח"צ ממשיכה לגאות

הדרישה הגבוהה ביותר היא כמו בפעמים קודמות, בעיקר לתקציבאים
משה בנימין |

הדרישה לעובדים בענפי הפרסום והיחס"צ, המשיכה במגמת העלייה גם בחודש פברואר. בפברואר, שהוא חודש קצר, נרשמה הדרישה הגבוהה ביותר לעובדים, מאז חודש אוקטובר 2007 וב-35% יותר מבפברואר 2007. כך עולה מסקר מודעות הדרושים שנערך ע"י ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת. סה"כ נדרשו בפברואר 101 עובדים, בעיקר: תקציבאים- 38, ארטדיירקטורים- 17, תקציבאי מדיה- 13, קופירייטרים- 12 ותקציבאי יחס"צ- 10. גינגי פרידמן, מנכ"ל ADMAN מוסר: השילוב של משק משגשג ומחסור קשה בעובדים טובים, בכל קשת התפקידים, נותן את אותותיו ברמת הדרישה, ולהערכתי, בחודש מרץ נראה דרישה ברמה דומה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה