Scottrade תרחיב את סביבת פתרונות נייס לניהול ביצועים וניתוח אינטרקציות

נציגי מוקד שירות הלקוחות הארצי ונותני השרות ב-336 סניפים מקומיים של Scottrade המספקים תמיכה ללקוחות המשתמשים בשירותי ניהול תיקי השקעות באינטרנט יעשו שימוש בפתרונות של NICE SmartCenter
שי טופז |

חברת נייס מערכות הודיעה היום (ד') כי קיבלה הזמנה ל- NICE SmartCenter מחברת הברוקרז' המקוון המובילה מארה"ב, Scottrade. חברת הברוקרז' תרחיב את סביבת פתרונות נייס הקיימים אצלה עם הפתרונות לניהול ביצועים וניתוח אינטרקציות. נציגי מוקד שירות הלקוחות הארצי ונותני השרות ב-336 סניפים מקומיים של Scottrade המספקים תמיכה ללקוחות המשתמשים בשירותי ניהול תיקי השקעות באינטרנט יעשו שימוש בפתרונות של NICE SmartCenter. הפתרון ייושם בסביבת VoIP ופריסתו תעשה בשילוב עם שותפתה הותיקה של נייס, חברת Avaya.

חברת Scottrade בחרה ב-NICE SmartCenter- הכולל את הפתרונות לניהול ביצועים ויכולות ניתוח אינטראקציות מתקדמות משום יכולתו לאפשר התמודדות עם הניהול המורכב יותר של מוקד השירות הארצי, לטפל בסוגיות עסקיות מרכזיות ולספק תמונת מצב טובה יותר על שירות הלקוחות למטרות הדרכה ובקרת איכות. בעזרת הפתרונות לניהול ביצועים וניתוח אינטראקציות הכלולים ב-NICE SmartCenter תוכל חברת Scottrade להביא לשיפור בביצועי הארגון, ברמה התפעולית וברמת השירות הניתן ללקוחות.

פתרון ניהול הביצועים המהווה חלק מפתרון NICE SmartCenter מספק כלי ניהול המבוססים על מדדי KPI (מדדים מרכזיים לרמת ביצועים) המאפשרים להציב יעדים ומטרות לעובדים ולפקח על הפעילות השוטפת של נציגי השירות בעזרת דרוג ביצועים, שעוני מחוונים (dashboards) ותהליכי עבודה. הפתרון יסייע לחברת Scottrade לשפר את שביעות רצון הלקוחות ואת ביצועי העובדים. יתר על כן, פתרון ניהול הביצועים יאפשר לחברה ליצור מערך דו"חות אשר יעניק תמונת מצב כוללת על פעילות החברה. על ידי שילוב של ניתוח אינטראקציות מתקדם עם משוב לקוחות, תוכל חברת Scottrade לקבל מידע אסטרטגי על רמת שביעות רצון הלקוחות בהתיחס למוצרי החברה או למנהל התיקים אשר סיפק את השירות.

"אנו שואפים להעניק את רמת השירות הגבוהה ביותר הקיימת בתחום ורואים ב- NICE SmartCenter כמנוע עיקרי המסייע לנו להשיג את המטרות האסטרטגיות שלנו ולעלות על הציפיות של לקוחותינו," אמר איאן פטרסון, מנהל מערכות המידע ב-.Scottrade

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

הדס מינקה ברנדהדס מינקה ברנד

"החברה הישראלית צועקת ואסור לנו לפספס את הרגע"

הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, חידדה את הקשר בין חברה ולכלכלה אחרי ה-10/7, וקראה למגזר העסקי להצטרף לנשיאה באתגרים העצומים שעומדים בפיתחה של ישראל


זיו וולף |
נושאים בכתבה כלכלה

תא"ל במיל' הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, עלתה לבמה בוועידה הכלכלית עם מסר אחד מרכזי: הקשר בין כלכלה לחברה הפך בלתי ניתן להפרדה מאז אירועי השבעה באוקטובר, והעשור הקרוב יהיה עידן של אתגרים עצומים לצד הזדמנויות חדשות לבניית מערכת חברתית חזקה וכוללת יותר.

היא פתחה את דבריה בתודה למגזר העסקי, למגזר הציבורי ולכל הארגונים שנרתמו אחרי מתקפת הטרור. "אין ארגון בישראל שלא התייצב בדרך כלשהי, אם דרך מעורבות חברתית, אם דרך המילואימניקים שלכם, אם דרך התמיכה בעובדים שלכם במה שהם עברו. כל מי שיושב כאן לקח חלק אמיתי במאמץ האזרחי שעבר על המדינה".

אבל לצד התודה, היא ביקשה להבהיר כי הימים הקרובים יהיו רק תחילת הדרך. "המסע שלנו רק מתחיל, אני רוצה לקחת אתכם איתי, להבין מה מחכה לנו ומה מאפיין את העשור הקרוב בחברה הישראלית".

מינקה ברנד הזהירה מפני אובדן הזדמנות היסטורית: "אנחנו בנקודת מפנה. עכשיו צריך להבין מה מחכה לנו בעשור הקרוב. החברה הישראלית מתמודדת עם פערים מבניים שהחריפו בשנים האחרונות. אחד המרכזיים שבהם הוא הזדקנות האוכלוסייה. עשרים וחמש שנות חיים נוספו לאנושות. העולם עדיין לא מותאם לזה.

"גם ישראל זקוקה להתאמות מקיפות במערכות השירותים החברתיים, הבריאותיים והתעסוקתיים כדי לתת מענה אמיתי לדור המתבגר. במדינה יש עדיין שירותים רחבים שפועלים במודל ישן שאינו מתאים למציאות החדשה".