Scottrade תרחיב את סביבת פתרונות נייס לניהול ביצועים וניתוח אינטרקציות

נציגי מוקד שירות הלקוחות הארצי ונותני השרות ב-336 סניפים מקומיים של Scottrade המספקים תמיכה ללקוחות המשתמשים בשירותי ניהול תיקי השקעות באינטרנט יעשו שימוש בפתרונות של NICE SmartCenter
שי טופז |

חברת נייס מערכות הודיעה היום (ד') כי קיבלה הזמנה ל- NICE SmartCenter מחברת הברוקרז' המקוון המובילה מארה"ב, Scottrade. חברת הברוקרז' תרחיב את סביבת פתרונות נייס הקיימים אצלה עם הפתרונות לניהול ביצועים וניתוח אינטרקציות. נציגי מוקד שירות הלקוחות הארצי ונותני השרות ב-336 סניפים מקומיים של Scottrade המספקים תמיכה ללקוחות המשתמשים בשירותי ניהול תיקי השקעות באינטרנט יעשו שימוש בפתרונות של NICE SmartCenter. הפתרון ייושם בסביבת VoIP ופריסתו תעשה בשילוב עם שותפתה הותיקה של נייס, חברת Avaya.

חברת Scottrade בחרה ב-NICE SmartCenter- הכולל את הפתרונות לניהול ביצועים ויכולות ניתוח אינטראקציות מתקדמות משום יכולתו לאפשר התמודדות עם הניהול המורכב יותר של מוקד השירות הארצי, לטפל בסוגיות עסקיות מרכזיות ולספק תמונת מצב טובה יותר על שירות הלקוחות למטרות הדרכה ובקרת איכות. בעזרת הפתרונות לניהול ביצועים וניתוח אינטראקציות הכלולים ב-NICE SmartCenter תוכל חברת Scottrade להביא לשיפור בביצועי הארגון, ברמה התפעולית וברמת השירות הניתן ללקוחות.

פתרון ניהול הביצועים המהווה חלק מפתרון NICE SmartCenter מספק כלי ניהול המבוססים על מדדי KPI (מדדים מרכזיים לרמת ביצועים) המאפשרים להציב יעדים ומטרות לעובדים ולפקח על הפעילות השוטפת של נציגי השירות בעזרת דרוג ביצועים, שעוני מחוונים (dashboards) ותהליכי עבודה. הפתרון יסייע לחברת Scottrade לשפר את שביעות רצון הלקוחות ואת ביצועי העובדים. יתר על כן, פתרון ניהול הביצועים יאפשר לחברה ליצור מערך דו"חות אשר יעניק תמונת מצב כוללת על פעילות החברה. על ידי שילוב של ניתוח אינטראקציות מתקדם עם משוב לקוחות, תוכל חברת Scottrade לקבל מידע אסטרטגי על רמת שביעות רצון הלקוחות בהתיחס למוצרי החברה או למנהל התיקים אשר סיפק את השירות.

"אנו שואפים להעניק את רמת השירות הגבוהה ביותר הקיימת בתחום ורואים ב- NICE SmartCenter כמנוע עיקרי המסייע לנו להשיג את המטרות האסטרטגיות שלנו ולעלות על הציפיות של לקוחותינו," אמר איאן פטרסון, מנהל מערכות המידע ב-.Scottrade

"זהו פרויקט חשוב עבור נייס, הנותן תוקף לערך המוסף שמספק פתרון NICE SmartCenter ללקוחותינו, בכללם אירגונים המספקים שרותים פיננסיים, והמביא לשיפור ביצועים ברמת הנציג, ברמה התיפעולית וברמת האירגון כולו," אמר ערן גורב, נשיא ומנכ"לNICE Americas . "זכיה זו ממחישה כיצד אירגונים המובילים במצויינות בשירות בתחומם נעזרים בנייס על מנת להגביה עוד יותר את רף המצויינות בשירות ללקוחותיהם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה