Scottrade תרחיב את סביבת פתרונות נייס לניהול ביצועים וניתוח אינטרקציות

נציגי מוקד שירות הלקוחות הארצי ונותני השרות ב-336 סניפים מקומיים של Scottrade המספקים תמיכה ללקוחות המשתמשים בשירותי ניהול תיקי השקעות באינטרנט יעשו שימוש בפתרונות של NICE SmartCenter
שי טופז |

חברת נייס מערכות הודיעה היום (ד') כי קיבלה הזמנה ל- NICE SmartCenter מחברת הברוקרז' המקוון המובילה מארה"ב, Scottrade. חברת הברוקרז' תרחיב את סביבת פתרונות נייס הקיימים אצלה עם הפתרונות לניהול ביצועים וניתוח אינטרקציות. נציגי מוקד שירות הלקוחות הארצי ונותני השרות ב-336 סניפים מקומיים של Scottrade המספקים תמיכה ללקוחות המשתמשים בשירותי ניהול תיקי השקעות באינטרנט יעשו שימוש בפתרונות של NICE SmartCenter. הפתרון ייושם בסביבת VoIP ופריסתו תעשה בשילוב עם שותפתה הותיקה של נייס, חברת Avaya.

חברת Scottrade בחרה ב-NICE SmartCenter- הכולל את הפתרונות לניהול ביצועים ויכולות ניתוח אינטראקציות מתקדמות משום יכולתו לאפשר התמודדות עם הניהול המורכב יותר של מוקד השירות הארצי, לטפל בסוגיות עסקיות מרכזיות ולספק תמונת מצב טובה יותר על שירות הלקוחות למטרות הדרכה ובקרת איכות. בעזרת הפתרונות לניהול ביצועים וניתוח אינטראקציות הכלולים ב-NICE SmartCenter תוכל חברת Scottrade להביא לשיפור בביצועי הארגון, ברמה התפעולית וברמת השירות הניתן ללקוחות.

פתרון ניהול הביצועים המהווה חלק מפתרון NICE SmartCenter מספק כלי ניהול המבוססים על מדדי KPI (מדדים מרכזיים לרמת ביצועים) המאפשרים להציב יעדים ומטרות לעובדים ולפקח על הפעילות השוטפת של נציגי השירות בעזרת דרוג ביצועים, שעוני מחוונים (dashboards) ותהליכי עבודה. הפתרון יסייע לחברת Scottrade לשפר את שביעות רצון הלקוחות ואת ביצועי העובדים. יתר על כן, פתרון ניהול הביצועים יאפשר לחברה ליצור מערך דו"חות אשר יעניק תמונת מצב כוללת על פעילות החברה. על ידי שילוב של ניתוח אינטראקציות מתקדם עם משוב לקוחות, תוכל חברת Scottrade לקבל מידע אסטרטגי על רמת שביעות רצון הלקוחות בהתיחס למוצרי החברה או למנהל התיקים אשר סיפק את השירות.

"אנו שואפים להעניק את רמת השירות הגבוהה ביותר הקיימת בתחום ורואים ב- NICE SmartCenter כמנוע עיקרי המסייע לנו להשיג את המטרות האסטרטגיות שלנו ולעלות על הציפיות של לקוחותינו," אמר איאן פטרסון, מנהל מערכות המידע ב-.Scottrade

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אמא ותינוק
צילום: Photo by Pixabay

לבד במערכה: כך הפכו אימהות יחידניות לקורבנות המרכזיים של יוקר המחיה

אלפי נשים בישראל שמגדלות ילדים לבדן נמצאות במלחמת הישרדות מתמדת: הן נאלצות לתמרן כדי לגשר על הפער בין ההוצאות שמזנקות מיום ליום להכנסות שמדשדשות במקום, וחרדות מפני העתיד. הורות עצמאית 2025 קווים לדמותה

ענת גלעד |
נושאים בכתבה משפחה יוקר המחיה

הן נשים חזקות שהגיעו להורות כשהן בשלות ויודעות דבר או שניים על החיים. הן רכשו השכלה גבוהה, התקדמו בקריירה, קנו דירה וחשבו שהעתיד בטוח. עבור הילדים שלהן, הן כל העולם.

אבל אחרי חמש שנים של משברים כלכליים רצופים, מיתון עמוק ומדינה שמיום ליום יותר קשה לחיות בה, אימהות יחידניות רבות לא מצליחות להירדם בלילה מהמחשבה מה יהיה מחר. תחושת הביטחון הכלכלי שקרסה הפכה את חלום ההורות היחידנית למלחמת הישרדות יומיומית.

במדינה שבה יוקר המחיה כבר אינו רק מונח סטטיסטי אלא מציאות חיים יומיומית, משפחות רבות נדרשות לעשות ויתורים כואבים. אבל את אחד המחירים הכבדים ביותר משלמות אימהות יחידניות - נשים שבחרו בהורות ללא בן זוג.

עבור נשים אלו, להחלטה להביא צאצא לעולם קדמה כבר מהתחלה מחשבה עמוקה על היכולת לפרנס אותו או אותה בכבוד ולספק את כל צרכי המשפחה. הן ניגשו לתהליך מתוך תכנון כלכלי קפדני ושיקול דעת, הכינו כסף ליום שחור. אך אף אישה שחלמה להיות אם יחידנית לא יכלה לחזות את רצף המשברים הכלכליים ואת גלי ההתייקרויות שפקדו את ישראל בשנים האחרונות.

גם אלו שפעלו בצורה השקולה ביותר, והקימו תא משפחתי יחידני מתוך בחירה ומודעות כלכלית, לא יכלו להיות חסינות מגל ההתייקרויות הגורף שהגיע לשיאו בשנת 2025, שבו הוצאות משק הבית עלו באלפי שקלים בשנה. התייקרות מוצרי מזון, חשמל, מים וארנונה, שלא לדבר על תחבורה, גנים וצהרונים, יחד עם קיצוצים נוספים ומשכורת שלא מתעדכנת בהתאמה, הפכו את שמיכת התקציב לקצרה עוד יותר עבור מי שמפרנסת לבדה. בתנאי אי-ודאות קיצוניים שכאלה, שבהם גם משפחות עם שני מפרנסים מתקשות לגמור את החודש.