Scottrade תרחיב את סביבת פתרונות נייס לניהול ביצועים וניתוח אינטרקציות

נציגי מוקד שירות הלקוחות הארצי ונותני השרות ב-336 סניפים מקומיים של Scottrade המספקים תמיכה ללקוחות המשתמשים בשירותי ניהול תיקי השקעות באינטרנט יעשו שימוש בפתרונות של NICE SmartCenter
שי טופז |

חברת נייס מערכות הודיעה היום (ד') כי קיבלה הזמנה ל- NICE SmartCenter מחברת הברוקרז' המקוון המובילה מארה"ב, Scottrade. חברת הברוקרז' תרחיב את סביבת פתרונות נייס הקיימים אצלה עם הפתרונות לניהול ביצועים וניתוח אינטרקציות. נציגי מוקד שירות הלקוחות הארצי ונותני השרות ב-336 סניפים מקומיים של Scottrade המספקים תמיכה ללקוחות המשתמשים בשירותי ניהול תיקי השקעות באינטרנט יעשו שימוש בפתרונות של NICE SmartCenter. הפתרון ייושם בסביבת VoIP ופריסתו תעשה בשילוב עם שותפתה הותיקה של נייס, חברת Avaya.

חברת Scottrade בחרה ב-NICE SmartCenter- הכולל את הפתרונות לניהול ביצועים ויכולות ניתוח אינטראקציות מתקדמות משום יכולתו לאפשר התמודדות עם הניהול המורכב יותר של מוקד השירות הארצי, לטפל בסוגיות עסקיות מרכזיות ולספק תמונת מצב טובה יותר על שירות הלקוחות למטרות הדרכה ובקרת איכות. בעזרת הפתרונות לניהול ביצועים וניתוח אינטראקציות הכלולים ב-NICE SmartCenter תוכל חברת Scottrade להביא לשיפור בביצועי הארגון, ברמה התפעולית וברמת השירות הניתן ללקוחות.

פתרון ניהול הביצועים המהווה חלק מפתרון NICE SmartCenter מספק כלי ניהול המבוססים על מדדי KPI (מדדים מרכזיים לרמת ביצועים) המאפשרים להציב יעדים ומטרות לעובדים ולפקח על הפעילות השוטפת של נציגי השירות בעזרת דרוג ביצועים, שעוני מחוונים (dashboards) ותהליכי עבודה. הפתרון יסייע לחברת Scottrade לשפר את שביעות רצון הלקוחות ואת ביצועי העובדים. יתר על כן, פתרון ניהול הביצועים יאפשר לחברה ליצור מערך דו"חות אשר יעניק תמונת מצב כוללת על פעילות החברה. על ידי שילוב של ניתוח אינטראקציות מתקדם עם משוב לקוחות, תוכל חברת Scottrade לקבל מידע אסטרטגי על רמת שביעות רצון הלקוחות בהתיחס למוצרי החברה או למנהל התיקים אשר סיפק את השירות.

"אנו שואפים להעניק את רמת השירות הגבוהה ביותר הקיימת בתחום ורואים ב- NICE SmartCenter כמנוע עיקרי המסייע לנו להשיג את המטרות האסטרטגיות שלנו ולעלות על הציפיות של לקוחותינו," אמר איאן פטרסון, מנהל מערכות המידע ב-.Scottrade

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
פרוטקשן (דאלי)פרוטקשן (דאלי)

שב"כ ייכנס לתמונה? "פרוטקשן הוא טרור"

ראש מועצת חצור הגלילית, מיכאל קבסה, דיבר בכנס מיוחד של הפורום הצפוני לקידום תעשייה ותעסוקה, שהתמקד במאבק בתופעת הפרוטקשן, וקרא להגדיר את התופעה של גביית דמי חסות כטרור לכל דבר. לדבריו, "כולם צריכים להרים את הראש, לא להתבייש, לא לפחד ולפעול בנחישות. זה מאבק על הצפון שלנו"

עוזי גרסטמן |

כנס מיוחד של הפורום הצפוני לקידום תעשייה ותעסוקה, שהתמקד במאבק בתופעת הפרוטקשן, נערך היום במלון פסטוראל שבכפר בלום. בין המשתתפים הבולטים נכח מיכאל קבסה, ראש מועצת חצור הגלילית ונציג אשכול גליל מזרחי, שהוביל קריאה נחושה לשינוי תפישתי ומוסדי ביחס לאיום ההולך וגובר על יישובי הצפון והמגזר העסקי. קבסה פתח את דבריו בהבעת תודה לכל הגורמים שהגיעו לכנס כדי להשמיע קול משותף נגד התופעה: "תודה לכל השותפים שהגיעו ושמשמיעים את הקול שלנו בסוגיה שמטרידה את כולנו ולא פוסחת על שום פרק זמן או סקטור. אני שמח שמתחילים לדבר על זה בצורה רחבה, כי זו בעיה שמקיפה ונוגעת לכולם".

לדבריו, המאבק בפרוטקשן אינו יכול להישאר באחריות המשטרה בלבד, ויש צורך להגדיר את התופעה כפעילות טרור לכל דבר, כדי לאפשר לשב"כ להיות מעורב. "פניתי שנים לשירותי הביטחון בדרישה לקרוא לזה טרור. אם זה יוגדר כטרור - גם השב"כ יוכל להיות מעורב. עם האמצעים והיכולות שלהם אפשר להשלים את עבודת המשטרה בהיבט הזה", הוא הוסיף.

על פי נתונים של מארגני הכנס, יותר מ-60 אירועי פרוטקשן התרחשו בחודשיים האחרונים בצפון, כולל גביית דמי חסות באיומים, הצתות ופעולות אלימות שונות. לדבריהם, רק באחרונה פורסם כי 160 תיקים נפתחו במשטרה בגין עבירות כאלה, כש-78% מהתיקים שנפתחו הם מהצפון.

קבסה הדגיש כי, "זו שעת רצון גדולה בתקווה שכולם ישלבו כוחות במאבק נגד הפרוטקשן. נעלה הילוך ונצטייד בכלים משמעותיים. זו לא גזירת גורל - כולם צריכים להרים את הראש, לא להתבייש, לא לפחד ולפעול בנחישות. תעודדו את כולם להתלונן ולתקוף. זה מאבק על הצפון שלנו, זו משילות ברמה הכי גבוהה שיש".

אחד הנושאים שעלו בכנס והוגדרו כ"חמורים במיוחד" הוא היבט הביטוח. קבסה אף התריע כי חברות ביטוח רבות אינן מבטחות עסקים שנפגעו מפרוטקשן - מה שמכניס בעלי עסקים למעגל שתיקה וחוסר יכולת להתגונן. לדבריו, "אם עסק מאבד את הפוליסה - הוא נכנס למעגל שתיקה. וכשהוא עוד מקבל חשבונית רשמית ומוכרת כהוצאה - לאן הגענו?". הוא טען כי לאחר מלחמת חרבות ברזל והחלפת ראשי שירותי הביטחון, הוא חש כי המשטרה מעבירה הילוך במאבק, וזה הזמן להתקדם ולהקים מנגנוני פעולה ברורים: "אני חושב שיש שעת רצון גדולה אחרי המלחמה. מרגישים שהמשטרה מעבירה הילוך".