קניון חיפה הגדול משנה תמהיל החנויות לרשתות אופנה

ישראל ויזל, מנכ"ל קניון חיפה: "כ-60 חנויות מתוך 170 חנויות בקניון מוחלפות בימים אלו מחנויות פרטיות לחנויות קונספט של רשתות"; משקיע כ-10 מיליון שקל במיתוג מחדש
אפרת אדיר |

קניון חיפה הגדול, שהוקם לפני כ-10 שנים, עובר בימים אלה תהליך של מיתוג מחדש בהשקעה של כ-10 מיליון שקל.

לדברי בעלי הקניון - חברת דלק-נדל"ן שבשליטת יצחק תשובה, המחזיקה ב-51%, חברת מוסט נכסים (28%) וחברת סאמט (21%), מטרת המיתוג המחודש היא להפוך את הקניון למוביל בצפון בתחום האופנה.

על מנת להוביל בתחום האופנה, החליטה הנהלת הקניון לשנות את תמהיל החנויות ולהחליף 35% מהחנויות הנמצאות בבעלות פרטית מאזור חיפה והצפון. במקומן, יושכרו כל השטחים המפונים לרשתות אופנה מובילות, חלקן להקמת חנויות קונספט גדולות.

עוד במסגרת המיתוג מחדש, נדרשו 30 חנויות נוספות בקניון לשפץ ולעצב מחדש את נראות החנויות שבבעלותם, למראה עדכני ומודרני.

בין החנויות הפרטיות שפונו לאחרונה: פסיפיק פוט וור; דאקו אופנת נשים; לונה; ריהוט מהמזרח הרחוק; אופנת אפטרשוק; מיכאלאנג'לו למסגרות לתמונות; אופנת פיקאסו ועוד. בין הרשתות והחנויות החדשות שנכנסות לקניון: TNT, קרייזי ליין, TWENTY FOR SEVEN , היינס, שילב ועוד.

ישראל ויזל, מנכ"ל קניון חיפה, מספר גם על פתיחת מתחם ייחודי של צומת ספרים ורשת בתי הקפה מהצפון - גרג, שייקרא: "הספרייה". לדבריו, "המתחם משתרע על שטח של כ-850 מ"ר ומשלב בעצם בין בית קפה לספרייה המאפשר לקחת ספר מהחנות ולעיין בו בנחת על כוס קפה. במתחם ה"ספרייה" הושקעו למעלה מ-4.5 מיליון שקל", אומר ויזל.

גם מתחם המזון בקניון מתוכנן לעבור שידרוג, שינוי אופי והתאמה למתחם פנאי ובילוי לכל המשפחה, בו ישולבו אטרקציות כגון: אגם סירות מנוע לילדים, מיני גולף וגן שעשועים. "דוכני המזון שבמתחם יציעו, בין היתר, גם מנות המותאמות בגודל ובמחיר עבור הילדים", מציין ויזל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה