פילת מדיה: השנה נסגרה בעליה של 50% בהכנסות
פילת מדיה גלובל פי.אל.סי, ספקית התוכנה לניהול שידורי טלוויזיה, הנסחרת בבורסה בתל אביב ובלונדון (AIM) מדווחת היום, כי רשמה עליה של 50.2% בהכנסותיה ב-2006 ל-159 מיליון שקל. בבחרה אמרו, כי הגידול בשיעור כה גבוה במכירות נבע מצבר הפרוייקטים החדשים שהושגו כבר בשנת 2005 והעבודה עליהם, שקודמה בצורה אינטנסיבית במהלך 2006.
הפרוייקטים הגדולים, עתירי הפיתוח וארוכי הטווח המתבצעים על ידי החברה עבור לקוחותיה הגדולים והתורמים להכנסות מדמי רישיון ושירותים באופן מתמשך היוו כ-59% מסך ההכנסות בשנת 2006 בדומה לשנה הקודמת. הכנסות החברה מהתקשרות עם החברה האמריקאית FOX TELEVISION STATION היוו כ-26% מסך ההכנסות בשנת 2006 לעומת 16% בשנת 2005 בעוד שההכנסות מ-CTV הקנדית היוו כ-17% מסך המכירות בשנת 2006 לעומת 25% בשנת 2005.
הרווח הגולמי של החברה בשנת 2006 הסתכם ב-92.33 מיליון שקל, לעומת 57.86 מיליון שקל ועמד על שיעור של כ-57.9% לעומת כ-54.5% בשנת 2005. העלייה ברווח הגולמי נובעת מהעלייה במכירות.
הרווח התפעולי של החברה בשנת 2006 הסתכם ב-33 מיליון שקל, 90% מעל הרווח התפעולי בשנת 2005 שהיה 17.3 מיליון שקל. הגידול ברווח התפעולי נובע בעיקרו מהגידול במכירות. הרווח הנקי בשנת 2006 עמד על 21.21 מיליון שקל, גידול של 62% לעומת שנת 2005. הרווח למניה בדילול מלא עמד על 37 אגורות לעומת 25 אגורות בשנת 2005.
במהלך שנת 2006 חתמה החברה שישה חוזי IBMS חדשים, כשאחד מהם הינו עם לקוח קיים SBS האוסטרלי. כמו כן, חתמה החברה חמישה חוזי מדיה מדיה-פרו חדשים במהלך שנת 2006 וכן הוארך הרישיון וחוזה התחזוקה עם ערוץ 5 האנגלי לתקופה של 6 שנים נוספות עד 2012.
מספר הלקוחות של פילת מדיה לסוף שנת 2006 הגיע ל-54 לקוחות כולל: 13 לקוחות בצפון אמריקה, שההכנסות מהן היוו 58% בשנת 2006 לעומת 60% בשנת 2005, 33 לקוחות מאירופה שההכנסות שלהן היוו 33% מההכנסות בשנת 2006 לעומת 30% בשנת 2005 ו-10 לקוחות מדרום מזרח אסיה (רובם באוסטרליה) שהכנסתוהן היוו 9% מההכנסות בשנת 2006 לעומת 10% בשנת 2005 .
החברה הציגה יעדים ואסטרטגיה לשנת 2007 הכוללים - היא מעריכה, כי הגידול העיקרי בשנים הקרובות צפוי להיות מהשוק הצפון אמריקאי ולכן בכוונת החברה לרכז חלק ניכר ממאמצי השיווק שלה בשוק זה.
בפילת מדיה מתכוונים לנצל את רכישת מדיה ליין שבוצעה בשנת 2006 ולהציע את מערכת מדיה פרו שלה ללקוחות קטנים יותר וללקוחות באירופה, שם יש למדיה ליין נוכחות ובסיס לקוחות.
הנהלתה דיווחה כי היא בוחנת אפשרות מיזוג או רכישה של ביחס לחברות המציעות או מוצרים משלימים או חברות בעלות מערך לקוחות חופף ונוכחות גיאוגרפית משלימה.