מחקר: ירידה של 29% בשימוש בתחבורה ציבורית מאשר לפני הקורונה
29% מהציבור העידו שהם משתמשים פחות בתחבורה ציבורית כיום בהשוואה לתקופה שלני מגפת הקורונה, 16% אמרו שהם משתמשים יותר ו-55% אמרו שהתנהגותם נותרה זהה, כך עולה ממחקר שערכה Visa בישראל בקרב 800 איש מהאוכלוסיה הבוגרת שנשאלה מה הכי חשוב למשתמשים כיום בתחבורה ציבורית.
עוד עולה מהמחקר כי 46% אמרו שלשלם בנייד הכי חשוב להם, 16% אמרו שתהיה להם אפשרות לשלם ללא טעינה מראש של כרטיס- אלא באופן חופשי, ו-17% אמרו שהתשלום יהיה מותאם לצרכים שלהם על בסיס חודשי. 40% אמרו שהם יהיו מוכנים לנסות במידה רבה טכנולוגיה או אפליקציה שימליצו על מסלול הנסיעה החסכוני ביותר, בהתבסס על הרגלי הנסיעה שלהם. 72% אמרו שהם בטוחים ו/או חושבים שהם ישתמשו באפליקציה שבאמצעותה ניתן לטעון כסף לתשלום תחבורה ציבורית לילדיהם עד גיל 18 עם הגבלות שימוש. רובם חושבים שזהו חידוש אמיתי.
בין החסרונות בשימוש בכרטיס נטען מראש נימנו הצורך בכרטיס נוסף בארנק (70%) וחוסר יכולת להשתמש בכרטיס לנסיעות מחוץ לאזורים שנקבעו מראש (61%).
בנוסף נרשמה ירידה בשביעות הרצון של משתמשי הכרטיס הנטען מראש - closed loop (רב-קו): רק 16% מרוצים מאוד, בהשוואה ל-20.8% מהנשאלים בשנת 2019 - ההטענה מראש מהווה את הטרדה העיקרית.
חלה ירידה בשימוש בתחבורה ציבורית והמכונית היא עדיין הכלי העיקרי
אם אתם מחפשים את הסיבה לפקקי התנועה אז היא כמובן מול העיניים - מכונית פרטית היא עדיין אמצעי התחבורה המוביל בישראל, הן לנסיעה והן לצרכים אישיים (72%), 60% מהישראלים משתמשים בתחבורה ציבורית לפחות פעם בשבוע, כאשר הצעירים מאמצים אותה לעתים קרובות יותר (גילאי 18-34). יותר מ-30% מהנשאלים מעולם לא נסעו ברכב פרטי בנת״צ (בנתיבים המהירים של התחבורה הציבורית) - מבין אלה שהשתמשו, 19% היו מאוד מרוצים, 27% היו מרוצים ו-27% היו מרוצים במידה בינונית.
- הודעות פרטיות מסלבס ומבצעי חיסול מעכשיו לעכשיו: חודש הקניות מביא איתו גם הונאות מבוססות AI.
- eToro ו-Visa משיקות כרטיס חיוב באירופה ובריטניה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כ-71% מהנשאלים משתמשים באוטובוס (בהשוואה ל-79% בשנת 2019), 38% משתמשים ברכבת (בהשוואה ל-36% בשנת 2019), 15% משתמשים ברכבת הקלה בירושלים (בהשוואה ל-12% בשנת 2019).
עפ"י המחקר הישראלים חושבים שניתן לשפר את חווית ההמתנה בתחנות האוטובוס: 33% מעוניינים שיהיו סככות והצללות נוספות וטובות יותר, ו-14% חושבים שצריך להוסיף עוד ספסלים. במקביל עולה כי יש עדיין מקום לצמיחת התחבורה השיתופית. עם זאת, הישראלים נרתעים מאוד משימוש באופניים, קורקינטים או רכב שיתופי - 62% אמרו כי הם בטוחים או חושבים שלא ישתמשו בהם.
אסף רגב, סמנכ"ל Visa בישראל: "לתשלומים יש חלק מהותי בשימוש בכל אמצעי התחבורה, והגיע הזמן לעשות דיגיטציה רחבה יותר גם בתחבורה הציבורית. חדשנות בתשלומים הדיגיטליים יכולה להניע שימוש רחב יותר בתחבורה הציבורית, ולאפשר לתיירים ולנוסעים מזדמנים בה להשתמש ביתר קלות . בסך הכל הדבר יקל עומסי התנועה הכבדים בערים הגדולות".
- 6.שאול 19/06/2023 16:30הגב לתגובה זולצאת עם קמפיין רציני לטובת שימוש בתחבורה ציבורית נוחה . יש תחושה שבעלי רכבים פרטיים לא מכבודם להשתמש בתחבורה ציבורית . איך נצא ממלכודת הפקקים ? רק באמצעות שינוי השינוע ,אוטובוס אחד שקול כנגד עשרות מכוניות .
- 5.נחל 19/06/2023 15:24הגב לתגובה זולהוסיף לכל תעריף 25 % ולאפשר לנוסע המזדמן באוטובוסים בלבד . לשלם . 5.5 יהפוך ל -7 . וישולשל למכונה שתנפיק קבלה . 12 יהפוך ל-15 . 16 יהפוך ל -20 וכך הלאה .
- 4.נוסע תחבצ 19/06/2023 14:48הגב לתגובה זוכל פעם שהמדינה השיתה הגבלות הראשונים לסבול היו נוסעי התחבצ, בו בזמן שבעלי הרכבים פחות הרגישו את זה. שלא לדבר שרוב בדיקות הקומונה היו רק ברכבים. כל זה נתן לנו תחושה ממש סוג ב, מכיר הרבה אנשים שהגיעו למסקנה שרכב זה אכן חובה
- 3.נוסע תחבצ 19/06/2023 14:18הגב לתגובה זוכל פעם שהמדינה השיתה הגבלות הראשונים לסבול היו נוסעי התחבצ, בו בזמן שבעלי הרכבים פחות הרגישו את זה. שלא לדבר שרוב בדיקות הקומונה היו רק ברכבים. כל זה נתן לנו תחושה ממש סוג ב, מכיר הרבה אנשים שהגיעו למסקנה שרכב זה אכן חובה
- 2.מוקי 19/06/2023 13:15הגב לתגובה זואזי אנשים רכשו רכבים ומשתמשים בהם
- 1.חיים 19/06/2023 12:51הגב לתגובה זומעדף שיעלו מחירים ויעלו שירות
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אש"ח. צילום יואב פולסג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אלף ש"ח
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל החלה בשיווק הג'ילי Starray EM-i עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 170.0 אש"ח לדגם PRO ו - 176.0 אש"ח לדגם TECH
בכוונת היבואנית לייבא גם את הג'ילי EX2 החשמלית הקומפקטית, במהלך 2026
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל השיקה את הג'ילי Starray EM-i דגם הפלאג אין הייבריד החדש של היצרנית. אם משהו מצלצל לכם מוכר אתם לא טועים, כבר בתחילת נובמבר פרסמנו ממש כאן במדור אודות תחילת הייבוא של הרכב, עם הפרטים הטכניים שהיו ברשותנו.
הג'ילי Starray EM-i הוא קרוסאובר בסגמנט C-Suv העושה שימוש בפלטפורמה GEA של היצרנית, אותה פלטפורמה בה עושה שימוש גם הקרוסאובר החשמלי של היצרנית ה EX5. עד כדי כך הפלטפורמות זהות, שחלק מהתמונות של ה Starray EM-i שהגיעו מהיצרנית נשאו את השם EX5 EM-i.
ה Starray EM-i עושה שימוש בהנעת פלאג אין הייבריד מהדור החדש בה הנעת הרכב מבוצעת על ידי המנוע החשמלי, ומנוע הבנזין משמש לטעינת הסוללה ויכול גם לספק חשמל ישירות למנוע החשמלי.
המימדים של הג'ילי Starray EM-i מציבים בחלק העליון של הסגמנט בהיבט המימדים עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר, כאמור מהגדולים שבקטגוריית ה C-Suv.
- פרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
- זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
