טסלה עושה ריקול ל-1.1 מיליון רכבים; נדרש עדכון תוכנה למערכת החלונות
יצרנית הרכבים החשמליים TESLA INC עושה ריקול (קוראת בחזרה) ל-1.1 מיליון רכבים בארה"ב בכדי לעדכן תוכנה, בעקבות חלונות שלא מגיבים לחסימה. בחלונות הרכב של טסלה ישנו חיישן שמאתר כאשר יש חסם שמונע מהחלון להיסגר ובעקבו זאת הוא מבטל את סגירת החלון, התקלה - החלונות נסגרים על אף שיש מכשול, דבר אשר יכול לגרום לפציעה.
יצרנית הרכב החשמלי אמרה לרשות הבטיחות בתעבורה בכבישים (NHTSA) שהיא תבצע עדכון תוכנה של מערכת החלונות ברכב. הריקול כולל את טסלה מודל 3, דגם Y, S ודגם X משנים שונות. טסלה אמרה כי לא דווח שהתקבלו תביעות, תאונות, פציעות או מקרי מוות הקשורים לתקלה.
בנוסף, במהלך בדיקות הרכבים באוגוסט ביצועי מערכת החלונות היו טובות מהצפוי והגיבו כמצופה למחסומים. לאחר בדיקות נוספות נרחבות בימים האחרונים, טסלה קבעה כי ביצועי מערכת החלונות לא עמדו ביעד של החברה, ולכן החליטה לבצע ריקול.
טסלה אמרה כי כבר משבוע שעבר, כלי הרכב שנמצאים בייצור עברו עדכון תוכנה שמסדר את התקלה של מערכת החלונות ברכב.
- 2.חשמלית מזהמת יותר מסולר ובנזין בגלל תחנות כח מזהמו 23/09/2022 14:25הגב לתגובה זוחשמלית מזהמת יותר מסולר ובנזין בגלל תחנות כח מזהמות. חכו למימן
- 1.תעדכנו מרחוק או שזה החלפת חומרה (ל"ת)דובלה 22/09/2022 23:52הגב לתגובה זו
אינוויז - חיישנים למשאיות דיימלר (אינוויז)אינוויז תספק חיישנים למשאיות דיימלר
דיימלר טראק וטורק רובוטיקס בחרו באינוויז כשותף LiDAR לייצור סדרתי של משאיות אוטונומיות ברמה 4
חברת "אינוויז" (Innoviz Technologies 0% ), ספקית של פלטפורמות חיישני LiDAR מתקדמים ותוכנות משלימות, הודיעה שאיימלר טראק, אחת מיצרניות כלי הרכב המסחריים המובילות בעולם, וטורק רובוטיקס, חברת בת של דיימלר טראק, בחרו באינוויז כשותף LiDAR לייצור סדרתי של משאיות סמי-טריילר אוטונומיות ברמה 4.
אינוויז תספק את חיישני InnovizTwo - לטווחים קצרים עד בינוניים שלה לדיימלר טראק וטורק רובוטיקס עבור תוכנית הרכב המסחרי האוטונומי שלה. כחלק ממאמץ פיתוח משותף, החברות ישתפו פעולה כדי לקדם את החיישנים עבור יישומים שונים של המשאיות המסחריות.
דיימלר טראק וטורק רובוטיקס מתכננות לשלב את טכנולוגיית ה-LiDAR של אינוויז במשאית המטען האוטונומית Freightliner Cascadia בשילוב עם הנהג הווירטואלי של טורק כאחת ממספר טכנולוגיות חיישנים מרכזיות המאפשרות אוטונומיה ברמה 4. השותפות ממקמת את טכנולוגיית אינוויז כמרכיב קריטי באסטרטגיה של דאיימלר טראק להבאת משאיות אוטונומיות לשוק. עם פריסת המשאיות החדשות בכבישים המהירים ובצירים המרחביים, הטכנולוגיה תסייע למפעילי צי רכב לשפר את היעילות התפעולית ולהגביר את בטיחות הדרכים.
"שותפות זו עם דיימלר טראק וטורק רובוטיקס משקפת את האמון שיש לדאיימלר בטכנולוגיה שלנו והמוכנות שלנו לשוק האוטונומי," אומר עומר כילף, מייסד ומנכ"ל אינוויז. "תעשיית המשאיות דורשת חיישני LiDAR שיכולים לפעול בצורה אמינה בתנאים קשים וכבדים, ולספק את הדיוק והטווח הנדרש לפעולה אוטונומית בטוחה. חיישני InnovizTwo שלנו הוכיחו עמידה בדרישות קשיחות אלו, ואנו נרגשים להביא את הטכנולוגיה המהפכנית הזו לשוק."
- אינוויז שרפה 18 מ' דולר ברבעון - בקופה נשארו 13 מ' דולר
- ספליט הפוך בדרך? אינוויז לא עומדת בדרישות הנאסד"ק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"בחירת שותף LiDAR הנכון היא יסודית לאסטרטגיית המשאיות האוטונומיות שלנו," אמר ראקש אניג׳ה, העומד בראש הפיתוח התאגידי בדאיימלר טראק. "המוניטין המוכח של אינוויז בחיישני LiDAR העומדים בסטנדרטים של תעשיית הרכב הופך אותם לשותף אידיאלי בדרך שלנו לייצור סדרתי. ההחלטה הזו מקרבת אותנו לפיתוח משאיות אוטונומיות שיעצבו מחדש את תעשיית הלוגיסטיקה."
