ג'נסיס G80. צילום יצרןג'נסיס G80. צילום יצרן

ג'נסיס משיקה גירסאות כניסה חדשות ל-G80 ול-GV80

כלמוביל, יבואנית דגמי ג'נסיס לישראל משיקה גירסאות כניסה חדשות ו-'מוזלות' לדגמי ה G80 (הוזלה של 100.0 אש"ח) וה-GV80Coupe (הוזלה של 75.0 אש"ח), על מנת להתמודד עם התחרות הגוברת בשוק רכבי הפרימיום. 

האיבזור כמקובל בג'נסיס נדיב במיוחד, המחירים על אף שהוזלו ביחס לגירסאות הכניסה הקודמות, עדיין גבוהים אבסולוטית.  

יואב פולס |

כלמוביל יבואנית דגמי ג'נסיס לישראל משיקה שני דגמי כניסה חדשים לשני דגמים. על מנת להתמודד עם התחרות הגוברת המורגשת בכל הסגמנטים, לרבות סגמנט הפרימיום (האמיתי, לא ה 'וונאבי') הודיעה כלמוביל על דגמים מוזלים (יחסית) לדגם ה G80 ולדגם ה GV80 Coupe.

דגם ה G80 הוא רכב סאלון מפואר של ג'נסיס עם אורך כולל של 5.0 מטר ובסיס גלגלים של 3.01 מטר. ל G80 מנוע טורבו בנזין בנפח 2.5 ליטר המפיק 300 כ"ס ומומנט של 43 קג"מ. ההנעה כפולה לכל ארבעת הגלגלים.

רמת הגימור החדשה שנקראת Exclusive כוללת בקרת אקלים עם שלושה איזורים, תאורת DRL, ריפודי עור ויגן, מושבים קדמיים חשמליים, מחוממים ומאווררים, גג פנורמי, משטח טעינה אלחוטית ועוד.

ל G80 מסך מתקדם בגודל ''27 המשלב את לוח המחוונים ואת המולטימדה ביחידה אחת אופקית, קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי אלחוטי, תצוגה עילית ועוד.

המחיר לדגם ה Exclusive עומד על 400.0 אש"ח, הוזלה של 100.0 אש"ח מדגם ה Luxury ששווק עד כה.


ג'נסיס GV80Coupe. צילום יצרן

בנוסף לדגם ה G80 החלה כלמוביל לשווק גירסת כניסה חדשה גם לקרוסאובר GV80 Coupe. ה GV80 Coupe הוא קרוסאובר בתצורת קופה עם אורך של 4.96 מטר, רוחב של 1.975 מטר ובסיס גלגלים של 2.955 מטר.

גריסת הכניסה החדשה שתיקרא Elegant מצויידת במנוע טורבו בנזין בתצורת V6 המפיק 409 כ"ס ומומנט של 56 קג"מ. הרכב מצויד בנוסף במערכת היברידית קלה 48V.

קיראו עוד ב"רכב ותחבורה"

האיבזור כמקובל בסגמנט מקיף וכולל חישוקי ''20, מושב נהג ונוסע חשמליים מחוממים ומאווררים, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה איזורים, טריקה שקטה של הדלתות, מערכת לזיהוי טביעת אצבע, חלון גג חשמלי, ועוד.

בהיבט הדינמי מצוייד הGV80 Coupe  במתלים אדפטיביים ובדיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה.

ה GV80 Coupe בגירסת הכניסה החדשה Elegant ישווק במחיר של 600.0 אש"ח, כשמעליו משווקים דגמי ה Luxury במחיר של 675.0 אש"ח וה Ultimate במחיר של 725.0 אש"ח.

בתחום הבטיחות מקבלים שני הדגמים את כל המערכות האקטיביות המקובלות דוגמת בקרת שיוט אדפטיבית, מניעה אקטיבית של סטיה מנתיב, בלימה אוטומטית, ועוד, ובנוסף לא פחות מעשר כריות אוויר. דגם ה G80 מקבל ציון איבזור בטיחות 7, ואילו ה GV80Coupe מקבל ציון איבזור בטיחות 8. ההבדל ביניהן הוא ניטור עירנות נהג שיש ב GV ואין ב G.


הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05. צילום יצרן

דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון

מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח. 

יואב פולס |

מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.

הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07  המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.

העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.


דיפאל S05 סביבת נהג. צילום יצרן

תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.

המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.

רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

ענף הרכב-Kill the Rich רק אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם

השיח בנושא רווחיות בענף הרכב לוקה בפופוליזם זול, מידע שגוי, Kill The Rich קלאסי - כזה שלא נותן לעובדות לבלבל אותו.

המידע הרשום לא נועד להגן על יבואני הרכב, אלא כדי לסייע לקורא הנבון לגבש דעה ולא להיות מוטה למניפולציות של 'קליק בייט' למיניהן. 

על אף כל האמור, הנסיון להבין מה הרווחיות של יבואן רכב מכל מכונית שהוא מוכר נדון לכישלון, גם שלי, גם של כותבים אחרים.

יואב פולס |
נושאים בכתבה ענף הרכב

אין כיף גדול יותר מאשר לחבוט ביבואני הרכב, כמה שיותר חזק יותר טוב. אם אפשר להוסיף גם שמות של הבעלים או מנהלים כחלק מהניים-דרופינג שיוכיח כמה הכותב מכיר את הענף – מה טוב. כבונוס גם להצטייר כאביר הצרכנים שנלחם בתאגידים הגדולים והרשעים ולא מפחד, זה כמו לשלוח לוטו ולזכות גם במספר הנוסף (אני מניח שיש איזה תכנית כזו של הגרלה עם הכפלת הזכייה).

מצטער, אני לא מכוון להצטרף לתזמורת המטופשת הזו. מטופשת כי אם הכותבים השונים היו מחפשים את האמת ולא את הכותרות, או את ה'קילק-בייט' הכל-כך אהוב על מערכות התקשורת השונות, זה היה הורס את החגיגה.

אומר מראש, אין לי כוונה להגן על יבואני הרכב בישראל, או על אף גורם עסקי אחר. יש לי כוונה לפתוח לקוראי ביזפורטל צוהר, בעצם חלון, או אולי דלת כפולה, דרכה הם יוכלו לקבל מידע שאין בו כוונה או רצון להטות דעה לכאן או לכאן, אלא רק לשקף את המצב. הקורא האינטיליגנטי ישקלל את המידע המוצג לו בכל המדיות השונות, ועם כל גיוון המידע, יגבש לעצמו את דעתו האישית.

Revers Accounting

כותרות של רווחיות של עשרות אלפי שקלים על כל רכב. כל קורא יכול לעשות Revers Accounting שזה בדיוק כמו רוורס אנג'נירינג רק עם מספרים. עשיתי את זה עבורכם.

ניקח רכב ממוצע שנמכר בישראל במחיר של 200,000 ₪. דבר ראשון נפחית מע"מ של 18%. מי מכם שעשה 18%X200,000 שיחזור לכיתה ד' בבקשה. המספר הנכון הוא 200,000/1.18, מה שמביא אותנו למחיר של 169,491 ₪. זה מחיר הרכב אחרי מיסים, לפני מע"מ.