יונדאי טוסון LONG - יותר גדול ועם הנעה היברידית
כלמוביל משיקה את הטוסון LONG עם בסיס גלגלים שגדל משמעותית והנעה היברידית. מכוונת ישירות מול הטויוטה ראב 4 הפופולרית.
כלמוביל יבואנית דגמי יונדאי לישראל מודיעה על תחילת השיווק של הטוסון ההיברידי. הבשורה הגדולה, תרתי משמע היא לא רק ההנעה ההיברידית המתקדמת של הטוסון, אלא גידול משמעותי במימדים של הטוסון, כך שהוא נפרד מאחיו התאום לבית קיה, ומכוון ישירות מול הטויוטה ראב 4, רגע לפני שמוצג דגם חדש של הראב 4.
הטוסון LONG מקבל את ההנעה ההיברידית העדכנית המשלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 178 כ"ס ומומנט של 27 קג"מ, לצד מנוע חשמלי בהספק של 64 כ"ס וסוללה בקיבולת של 1.5Kwh. ההספק המשולב עומד על 230 כ"ס והמומנט המשולב עומד על 37.4 קג"מ מרשימים. תיבת ההילוכים אוטומטית, וההנעה כפולה!
הביצועים טובים עם 8.4 שניות מעמידה ל – 100 קמ"ש והמהירות המירבית 185 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת עומדת על כ - 15 ק"מ לליטר בנזין.
הסיפור הגדול של הטוסון LONG הוא הגידול המשמעותי במימדים, כאשר האורך הכולל עומד עתה על 4.64 מטר ( גידול של 13 ס"מ) ובסיס הגלגלים גדל ל 2.755 מטר ( גידול של 7.5 ס"מ). גם מרווח הגחון צמח והוא עומד עתה על מרווח גחון של רכבי שטח עם 21 ס"מ.
- מלחמת מחירים כבר כאן- דגם מוזל לג'אקו 7 PHEV
- מיצובישי אאוטלנדר - מתיחת פנים החל מ 192.0 אש"ח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הצמיחה במימדים מתבטאת בגידול משמעותי במרווח ליושבים מאחור יחד עם תא מטען בנפח של 610 ליטר.
יחד עם ההנעה ההיברידית והגידול במימדים, גם תא הנוסעים עבר שדרוג משמעותי כשהוא דומה לזה של האיוניק 5 החשמלית המצוינת של יונדאי. לטוסון LONG מסך מולטימדיה בגודל ''12.3 עם קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. בורר ההילוכים נמצא על מנוף מאחורי ההגה, בורר מצבי נהיגה, בקרת אקלים בעלת שני איזורים ועוד. לטובת הנהיגה התקינו ביונדאי מנופים מאחורי ההגה לשלוט על עצמת הבלימה הרגנרטיבית (בלימה תוך כדי יצירת חשמל הממלא את הסוללה).
- מבחן כפול - MG HS היברידי, ו MG HS פלאג אין
- ב.מ.וו ומרצדס לקראת שת"פ אסטרטגי היסטורי
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- שוברות את השוק: הסיניות שמציעות טכנולוגיה מתקדמת במחיר של...
הטוסון LONG ישווק בארבע רמות גימור עם הבדלים באיבזור, עם זאת היצרנית שמרה כי בכל רמות הגימור הטוסון LONG יקבל ערכה שלמה של מערכות בטיחות אקטיביות הכוללות שמונה כריות אוויר, בלימה אוטומטית, תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, בקרת שיוט חכמה כולל זחילה בפקקים ועוד. ציון איבזור הבטיחות עומד על 7.
הטוסון LONG ישווק במקביל לטוסון המוכר, ויחד הם יספקו מענה לצרכים המגוונים של הלקוחות המבקשים לרכוש קרוסאובר.
הטוסון LONG משווק כאמור בארבע רמות גימור החל מה PURE במחיר של 200.0 אש"ח, ה Executive במחיר של 213.0 אש"ח, ה – Ultimate במחיר של 230.0 אש"ח, והגירסה הבכירה ה Excellence במחיר של 249.0 אש"ח. (מכל המחירים תקבלו עודף של 100 ₪).
- 3.אין 7 מקומות איך מתחרה עם ראב 4 (ל"ת)נאור 20/05/2025 12:46הגב לתגובה זו
- 2.אנונימי 19/05/2025 17:43הגב לתגובה זומישהו צריך להסביר לעיתונאי שלכם שהוא לא עובד בבלוג אלא בביזפורטל. לכתוב דברים כמו ההנעה כפולה! זה נחמד בפורומים באינטרנט. לא באתר כלכלי
- 1.אנונימי 19/05/2025 16:43הגב לתגובה זוגידול של 2.8 אחוז באורך וזה כבר נקרא LONG !!!כולם יודעים שההספק משולב הוא לא חיבור ההספקים אלא הרבה פחותהאם אתם רואים בלקוחות שלכם מטומטמים אתם יצאתם רמאים
מ - 4 יוצא 1 - רכב השטח הטוב בישראל, האם יש כזה?
ארבעה רכבי שטח משובחים נמכרים בישראל. לכל אחד מהם עדת מעריצים, את חלקן כבר ניתן להגדירן כ'כת'. אבל מי הכי טוב? האם יש כזה דבר 'הכי טוב'? או שיש מקום לשאול מה הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ולהתאים עבורו את הרכב הנכון. באנו לעשות סדר
ארבעה רכבי שטח אמיתיים נמכרים בישראל. למעשה חמישה, אם נחשיב גם את ה KGM רקסטון כרכב שטח, אבל כאן זה מתחיל וכאן זה נגמר, כי הרקסטון, עם כל הכבוד, לא יכול להיות חלק מחבורת החוד של רכבי השטח בישראל – לנדרובר דיפנדר, ג'יפ רנגלר, פורד ברונקו וטויוטה לנדקרוזר. גם את הטנדרים אני שם בצד, אנחנו עם SUV אמיתיים. גם את האינאוס גרנדיר שיחידה אחת ממנו כבר מתגלגלת על כבישי ארצנו אני שם מחוץ למשוואה.
אז מה היה לנו כאן:
הרבה לכביש ומדי פעם לשטח – לנדרובר דיפנדר. לשטח – פורד ברונקו. לשטח אקסטרים – רנגלר רוביקון. למשפחה המטיילת – לנדקרוזר.
הזול ביותר ועדיין ראוי לשטח אתגרי הוא הג'יפ רנגלר ספורט S שעולה 380.0 אש"ח. אחריו הלנדקרוזר סלקט שמגיע עם שבעה מושבים, הנעה כפולה קבועה, נעילת דיפרנציאל מרכזי ובקרת משיכה יעילה ועולה 410.0 אש"ח.
"להביא את אובר לארץ ולפצות את נהגי המוניות"
יו"ר וועדת הכלכלה, דוד ביטון בדיון על תופעת הדרייברים - חאפרים שמסיעים אנשים בלי חשבונית וקבלה;
"יש 25 אלף נהגי מוניות ו-35 אלף דרייברים – זה 3 מיליארד שקל שנעלמים" – כך טענו היום נהגי המוניות בדיון שעסק בתופעה בוועדת הכלכלה. יוזם הדיון ח"כ פורר: "התופעה לא מתקבלת על הדעת"; רשות המסים: "הגענו למחוללים כולל למי שהמציא את התוכנה"; משרד התחבורה: "נלחמים בתופעה בכל האמצעים"; המשטרה: "נרשמו 177 דוחות ב-4 שנים"; היו"ר ביטן: "לשקול להכניס את אובר ולפצות את נהגי המוניות"
ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ דוד ביטן, קיימה היום לבקשת ח"כ עודד פורר דיון שעסק בפעילות ה"דרייברים" ואזלת ידן של הרשויות באכיפת החוק. ח"כ פורר הציג את הנושא ואמר כי נחשף לתופעה מהתחקיר של יוסי מזרחי ששודר בקשת 12.
"יש קבוצה של נהגים שמשלמים מסים וכפופים לחוק, ויש את מי שעושים את אותו דבר בלי פיקוח וזה לא מתקבל על הדעת. גם פתחו את השוק וגם זרקו את מי שהולך בתלם מתחת לגלגלים ועד עכשיו לא שמעתי אמירה ברורה של משרד התחבורה והגופים השונים", אמר ח"כ פורר.
מנכ"ל ארגון המוניות, שבתאי מצליח, אמר כי הבעיה קיימת כבר כ-13 שנים והנהגים לא מפחדים ומפרסמים בגלוי ברשתות ובתחנות אוטובוס. הוא הוסיף כי יש 25 אלף נהגי מוניות וכ-35 אלף דרייברים. "היו פשיטות אבל זה טיפה בים", אמר. נהג המונית אליעזר מעוז הוסיף כי יש 30 אלף דרייברים שכל אחד מהם עושה 20 אלף שקל בחודש וזה 3 מיליארד שקל שנעלמים.
- אובר הכתה את הציפיות אבל התגובה במניה - פושרת
- אובר משיקה תכונת "העדפת נהגות" בארה"ב - שנתיים אחרי ליפט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנכ"לית תנועת האינטרס שלנו, נטע-לי גרייבר, אמרה כי זאת התוצאה של אחד מהשווקים הכי מאוסדרים וחנוקים במדינת ישראל. לדבריה, כל הסיבות שבגינן הטילו את הרגולציה לא טובות כי אין פיקוח וצריך לפתוח את השוק כדי שהוא ייצר מחירים שווים לכל כיס.