דיווח: הממשל הסיני חתך את הריבית כדי לתמוך בכלכלה

אחרי התרסקות של עוד 7.6% במדד שנחאי, הממשל הסיני פועל. "זה מיני בזוקה, אבל הממשל שם נחוש"
|
(28)
לא מחכה

לפי דיווחים בחו"ל, הממשל בסין חתך את הריבית במדינה במטרה לתמוך בבורסה הסינית ולהאיץ את הצמיחה במדינה. הריבית על ההלוואות בסין הופחתה ב-0.25% ותעמוד על 4.6%. הריבית על הפקדונות בסין הופחתה אף היא ב-0.25% ותעמוד כעת על 1.75%. נציין כי לא מדובר בצעד חריג במיוחד מצד הממשל הסיני שכבר הוריד 5 פעמים את הריבית מאז חודש נובמבר האחרון (כולל ההפחתה היום) במטרה לתמוך בצמיחה. 

בתגובה, העליות בבורסות אירופה מתחזקות כאשר הקאק הצרפתי עולה כבר 4.5% והדאקס מטפס 4.4%. החוזים בוול סטריט מזנקים כעת ב-4%. גם במעו"ף העליות מתחזקות וכעת המדד מטפס 3% כאשר מדד הבנקים מזנק 4%. מחיר הנפט שצלל אתמול עד 37 דולר, מתאושש כעת ומטפס למחיר של 39.5 דולר לחבית.

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

DAX 30 -0.62% DAX 30 13,579.33 -0.62% DAX 30 סגירה:13,664 פתיחה:13,609.94 גבוה:13,689.23 נמוך:13,500.5 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
CAC 40 -0.54% CAC 40 6,029.72 -0.54% CAC 40 סגירה:6,062.3 פתיחה:6,035.03 גבוה:6,067.29 נמוך:5,995.14 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 35 -0.52% מדד ת"א 35 1,725.09 -0.52% מדד ת"א 35 בסיס:1,734.11 פתיחה:1,736.94 גבוה:1,740.18 נמוך:1,722.63 תמורה:808,732,584 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  

לפי שעה נראה שהממשל בסין נחוש לעשות הכל בכדי לעמוד ביעד הצמיחה שעומד על 7%. המהלך כעת בנוגע לריבית מגיע לאחר שביום ו' האחרון פורסם נתון ההזמנות ממפעלים בחודש אוגוסט שהראה פספוס משמעותי של התחזיות וחודש חמישי ברציפות שהנתון מאותת על ירידה בפעילות העסקית.

נזכיר כי הבוקר התרסק מדד המניות ב שנחאי +0.31% שנחאי 3,039.67 +0.31% שנחאי סגירה:3,030.15 פתיחה:3,022.25 גבוה:3,058.9 נמוך:3,020.14 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: בעוד 7.6%, לאחר שאתמול צלל המדד בשיעור של 8.5%. בסה"כ צלל מדד שנחאי 43% תוך חודשיים וחצי בלבד. 

יניב פגוט, אסטרטג ראשי באיילון: "הערכנו כי הבנק המרכזי הסיני מתקרב להשקת בזוקה על מנת לתמוך בכלכלה המקומית. המהלך הבוקר הוא בגדר שיגור מיני בזוקה הממחיש את נחישות הבנק המרכזי הסיני לבלום את כדור השלג השלילי בשווקים. אנו חוזרים על עמדתנו כי בסין קיים השילוב המנצח בין רוצה ויכול. הבנק המרכזי הסיני רוצה לתמוך בכלכלה, וחשוב לא פחות - יכול לתמוך בה. הריבית בסין העומדת בשיעור של 4.6% יכולה וצפויה להמשיך ולרדת בעוד במדינות אחרות אין גמישות מוניטרית. יתרות המט"ח של הבנק המרכזי הסיני מגיעות לכ-4 טריליון דולר והן זמינות לתמיכה בכלכלה באמצעות תמריצים והחוב הלאומי הסיני הוא נמוך באופן חריג ועומד על כ- 20% תוצר."

עוד אומר פגוט, כי "המהלך הנוכחי של הבנק המרכזי הסיני אינו חותם את המשבר הנוכחי בשווקים הפיננסים אולם הוא ממחיש לפעילים נחישות. אנו מעריכים כי תמריצים סיניים נוספים יושקו בתקופה הקרובה על מנת לתמוך בכלכלה וחשוב לא פחות לתמוך באמון המשקיעים. הפחתת הריבית בסין עשויה לתמוך בהמשך החלשות היואן ולהפעיל לחץ על מטבעות מתעוררים וכן לתמוך בעוצמת הדולר וכך להקטין עוד יותר את התיאבון של הפד להעלות ריבית. בשורה התחתונה - מדובר באיתות חיובי של הבנק המרכזי הסיני כי הוא ערני ונחוש לתמוך בכלכלה, אולם צעד זה אינו מגה תמריץ המשנה פני משחק באווירה הנוכחית בשווקים ולפיכך העצבנות צפויה להמשך. אנו עדיין סבורים כי אירועי חודש אוגוסט הם בגדר מימוש כואב ולא מיתון עולמי חדש."

תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    קול 1660 +1670 הולכים למחיקה. אתם לא רואים זאת ???
    זיפו 25/08/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתמול המדד תיקן ממינוס 3.3 ל-2.5 וקול 1660 טס ל-300 שח . היום המדד עלה 3.3% והקול עלה 15 שח. לא ברור לכם שאם המדדים היו מיועדים להמשך טיסות הקול לא היה נשחק אחרי עליה של 50 נקודות. בבוקר בשעה 11 דיווחתי לכם שסך המכירות בקול 1670 מסתכם ב-90 אלף שח. עכשיו הוא עלה קצת אך הכיוון למטה. מחר ירידות והקולים הולכים למחיקה.
    סגור
  • 20.
    המניות זולות בתמחור חסר מאוד,המפולת בסין התחילה בתיקון
    אופטימיסט 25/08/2015 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייבים להבין,כל המייעצים להחזיק ולא למכור מנזילים את התיקים שלהם היום על חשבון אלה שמכרו בירידות ופוחדים שהשוק יברח להם אז הם קונים היום,כמו כן המנזילים משכנעים אתכם לא למכור כדי שיוכלו למכור לאוהבי מלכודת הפתאים, שוק המניוץ קיבל סטרוק מוחי וארוע לבבי והוא לא יזנק לפני טיפול אגרסבי,הלוואי שאני טועה
    סגור
  • 19.
    מה שבטוח יקרה ללא ספק זה
    תום 25/08/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    או שיהיו עליות, או שיהיו ירידות. אם יהיו עליות - יגידו לכם "אמרנו לכם" אם יהיו ירידות - יגידו לכם "אמרנו לכם"
    סגור
  • 18.
    תגיד לי פגוט
    בני גור 25/08/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    במקום לקשקש חזינו ראינו צפינו, בזוקה, מתוקה. האם הבורסה צפויה לתקן. לא ראיתי אתמול שאמרת שזה התחתית, וכדאי לבצע קניות
    סגור
  • 17.
    המעוף יעלה עוד 3 אחוז
    סבלנות 25/08/2015 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהמתנה ל ארהב ,היום ומחר 8 אחוז למעלה לא למכור את הקולים,הם מחר ימריאו
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    ביזפורטל הכותרות שלכם מעוררות בחילה
    בני 25/08/2015 15:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חוזים מתפוצצים, דרמה, פאניקה - מה זה? צהובון אונליין איבדתם את זה
    סגור
  • 15.
    הכותבים עוד ישלמו לי עליו ויפסידו
    מחזיק קול 1660 25/08/2015 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחזיק 590 י'ח ולא אמכור עד הפקיעה גם אם יימחקו אני בטוח שמחר הקול יתפוצץץ להם בפנים והמעוף יחזור ויסגור ב 1690 יש לי סבלנות
    סגור
  • 14.
    קול 1660
    הזוי 25/08/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המדד טס 3.3 אחוז והקולים נשחקו בלי הכרה עולה בעשר אחוז בלבד ,לא ייאמן, כשהמדד עלה 2.5 אחוז הקול הגיע ל 180 ועכשיו ירד ל 150
    סגור
  • בקרוב תביעה ייצוגית
    אייל 25/08/2015 15:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עובדים על זה. הכל מתועד ,מצולם. תביעה של עשרות מליוני שקלים בדרך.
    סגור
  • כן,רק את מי בדיוק ?????????? (ל"ת)
    אחלה -הזוי 25/08/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רשות לניירות ערך
    אייל 25/08/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפקידה לאכוף את הפשעים האלה והם לכאורה עד שלא יוכח אחרת ..לא עושים את עבודתם.הקולים היום היו צריכים לטוס למעלה למרות ירידה בסטייה . השמועות על מאפיה בחסות החוק עלו לי ולהרבה אנשים על העצבים. אנחנו מכינים כתיבה ייצוגית על עשרות מליוני שקלים . יש מומחים שעוזרים לנו בנושא שמסבירים באיזה מחיר האופציות קולים צריכים להיות ואנחנו מתעדים הכל. אני מעריך שתוך שבוע,שבועיים תשמעו על זה בכלי התקשורת.
    סגור
  • 13.
    היום זה התיקון לירידות ..נראה שמחר רגיעה ואח"כ שוב למיד (ל"ת)
    הצופה מהצד 25/08/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    הם עשו את אותם צעדים כבר כמה פעמים בשנה
    לוקה 25/08/2015 14:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האחרונה וזה לא עזר אלא להפך, לא בזוקה ולא מיני בזוקה...העיקר להגיד " כפי שהערכנו"...
    סגור
  • 11.
    רק פה המעוף לא זז בהתאם למדדים (ל"ת)
    מעוף 25/08/2015 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    בושה וחרפה קולים לחודש הבא
    ב 25/08/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בקושי עולים 5 אחוז.פשוט פשע מאורגן!!!! חתכו להם את הצורה ביומיים 60 אחוז ..היום עולים קרוב ל3 אחוז והם בקושי עולים. ואח'קכ מתפלאים למה אנשים בורחים מהבורסה הישראלית. להעמיד לדין את האחראיים. איפה המשטרה ???????
    סגור
  • 9.
    הסינים צריכים את ביבי כראש ממשלה
    הרהורים 25/08/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם נחושים ושולחים מיני בזוקה ואצלנו ביבי נחוש להוציא את הגז והשרים האחראים מתחמקים ולועסים מסטיק בזוקה ביבי הביא עלינו לטובה את ועדת בכר עם קופות הגמל שמהמרות בקזינו הלאומי עם החסכונות והממשל הסיני הורה לקופות הפנסיה להשקיע במניות כנראה התיעצו עם ביבי בכלל הסינים קנו את תנובה ואנחנו צריכים לקנות את החומה הסינית ולעשות איחוד מדיני. שיקבלו ישר את המקור שלנו ביבי למה להשתמש בחיקוי?
    סגור
  • עוד פעם ביבי האשם היחידי ?
    יהורם 25/08/2015 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדבריך אתה מאשים את ביבי במפולת העולמית.
    סגור
  • איך הבנת שביבי אשם במפולת העולמית?
    גאון 25/08/2015 15:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל לביבי יש רעיונות כבירים איך למזער לנו את החסכונות בעמלות מפולות ושאר שטויות. המסקנה היחידה היא שהסינים הולכים להפסיד הרבה כסף בקופות הפנסיה שלהם. תחזור לקורס מתימטיקה אומרים שזה עוזר לחשוב בהגיון. אתה חושב שועדת שישנסקי זה רעיון של ביבי או של שטייניץ?
    סגור
  • 8.
    פלוג תלמדי
    יואב 25/08/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תלמדי מה עושים במצב כזה יאפס שכמותך
    סגור
  • 7.
    כל סוף שנת שמיטה יש התרסקות
    יהודי 25/08/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה ימשיך יד אלוקים בדבר שמיטת כספים ...
    סגור
  • 6.
    אסיה בבעיה אבל העולם תמיד צועד קדימה (ל"ת)
    סיני מסינגפור 25/08/2015 14:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    קונה מחוץ לבורסה במחירים הגבוהים בשוק אגח לא סחיר
    קונה אגח 25/08/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    קונה מחוץ לבורסה במחירים הגבוהים בשוק אגחים שהפסיקו להיסחר כמו אפריל ב', דוראה,אולימפיה,אפריל ב', סיאלו,סיביל ג'רמני,מטיס קפיטל,רילון,סנטראל יורו,טאו,חפציבה חופים,לידקום,אייס דיפו,אפסק ואחרים. במכירת האג"ח ניתן להתקזז מול רווחי הון במהלך השנה ולנצל את מגן המס. לפרטים והצעות מוזמנים לפנות בצירוף פירוט כמות ענ למייל : DOR123DORI@WALLA.COM ולקבל הצעה הוגנת.
    סגור
  • אתה קונה זבל ליבריאות (ל"ת)
    צרלי נקש 25/08/2015 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לא הפתרון
    הריבית היא הבעיה 25/08/2015 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא מבינים
    סגור
  • 3.
    הממשל היה חייב לעשות משהו (ל"ת)
    זה היה ברור 25/08/2015 13:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    חבל אלה שברחו
    אורי בוגר2008 25/08/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יש פתגם שאומר מי שלא יכול להיות במטבח שחם שם שלא יכנס בכלל
    סגור
  • זה רק ההתחלה הנפילות בדרך אל תתרגשו מתיקון למעלה (ל"ת)
    גיל 25/08/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 1.
    ע (ל"ת)