האיום החדש על בזק והוט? אקספון מציעה תשתית אינטרנט וספק ב-69 שקלים בלבד
איום חדש על חברת בזק 0.75% מגיע היום מכיוונה של חברת אקספון אשר מנסה לפגוע בבטן הרכה של הוט ושל בזק. חברת אקספון מציעה היום מבצע הכולל ספק ותשתית אינטרנט בהיקף של 100 מגה. המחיר - 69 שקלים בלבד. המבצע הינו לחודש בלבד ולאחר מכן המחיר יעלה ל-99 שקלים.
תחום תשתיות הרשת הוא אחד התחומים הרווחיים היום בשוק התקשורת. בזק מחזיקה בתשתיות תקשורת קווית, ואילו הוט מחזיקה בתשתית של כבלים. עד היום מכרה אקספון את החבילה ב-99 שקלים בחודש - אך כעת מציעה את אותה החברה לזמן מוגבל במחיר שנמוך בכ-30%.
- 4.PAN 12/05/2015 21:28הגב לתגובה זווגם קו טלפון קוי,,, אם יסדרו שני דברים אלו, מיליונים כמוני יעברו לאקספון אני ממתין חבילה זולה לקוי + תשתית + ספק זה חבילה המנצחת !!!
- 3.מבצע שווה - לקוחות קיימים משלמים 49 ש״ח דמי מעבר לחבילה (ל"ת)פון פון 12/05/2015 17:43הגב לתגובה זו
- 2.נסראללה 12/05/2015 16:53הגב לתגובה זומה דעתכם ליומיים?פרייר מי שעובר.כותרת פלצנית,מדוע לא לרשום שהמיבצע לחודש?
- 1.המחיר לחודש...טוב שלא לשעה... (ל"ת)לקוח 12/05/2015 15:58הגב לתגובה זו
- המכירה היא לחודש המבצע 69 שח זה למשך שנה (ל"ת)משה 13/05/2015 09:28הגב לתגובה זו
- אולי הכוונה שהמכירה היא לחודש אבז המחיר לשנה?? (ל"ת)דיד 12/05/2015 16:43הגב לתגובה זו
רונן גינזבורג. קרדיט: רשתות חברתיות564 מיליון שקלים: דניה סיבוס זכתה במכרז להרחבת כביש 6
העבודות צפויות להימשך כ-3 שנים מרגע קבלת צו התחלה, התשלום לפי כמויות בפועל ובהצמדה למדדים, אך בינתיים ההתקשרות עדיין לא נסגרה
דניה סיבוס דניה סיבוס 1.02% מודיעה על זכייתה במכרז של דרך ארץ הייווייז (1997), החברה שמפעילה ומתחזקת את כביש 6, לביצוע הרחבת הכביש בשני מקטעים באזור מחלף דניאל ועד מנהרת חדיד. מדובר בפרויקט תשתית רחב שמצטרף לצבר העבודות של החברה בתחום התחבורה, עם עבודות שמתפרסות על כמה חזיתות ולא מסתכמות רק בהוספת נתיב.
היקף התמורה הכולל מוערך בכ-564 מיליון שקלים בתוספת מע"מ. התמורה צמודה לתמהיל מדדים שכולל את מדד תשומות הבניה למגורים ואת מדד תשומות סלילה וגישור, בהתאם למנגנון שנקבע בין הצדדים. בענף שבו עלויות החומרים והעבודה משתנות מהר, להצמדה הזו יש משמעות, גם אם היא לא מעלימה את חוסר הוודאות סביב מה שיקרה בשטח בפועל, מתי זה יתחיל ובאיזה קצב. נכון לעכשיו עדיין לא נחתמו חוזים מפורטים ומחייבים מול המזמינה, ועדיין לא התקבל צו התחלת עבודה.
המניה נסחרת היום סביב 149 שקלים, וכרגע בעלייה קלה של אזור ה-1%. מתחילת השנה היא מציגה עלייה של כ-34%, והיא כבר נוגעת באזור הגבוה של הטווח השנתי, אחרי שבשפל של השנה האחרונה הייתה סביב 90 שקלים. גם במחזור יש תנועה, עם מסחר יומי של כ-33 מיליון שקלים, ושווי שוק של כ-4.9 מיליארד שקלים.
- חצי שנה אחרי: לפידות קפיטל שוב מממשת בדניה סיבוס
- דניה מסכמת רבעון עם ירידה קלה בהכנסות אך שיפור ברווחיות התפעולית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברקע הזכייה: הצבר גדל והפעילות מתרחבת
בדוח האחרון שפרסמה דניה סיבוס באוגוסט היא הציגה המשך התרחבות בפעילות, עם גידול בהכנסות וצבר הזמנות שהמשיך לעלות. ההכנסות ברבעון השני הסתכמו בכ-1.7 מיליארד שקלים, והצבר הגיע לכ-18.6 מיליארד שקלים, בין היתר בעקבות כניסת חלקה בפרויקט הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים לדוחות.

אחרי אקזיט של 25 מיליארד דולר - ״אל תסתכלו לטווח קצר ועל מסיבת אקזיט מהירה, אפשר לבנות דברים גדולים״
בוועידה הכלכלית של ביזפורטל ראיינו אנשים שיש להם "מניות" בהצלחה הכלכלית של המדינה - אחד מהם הוא אודי מוקדי, מייסד ויו"ר סייברארק CyberArk Software -2.2% . במהלך הראיון הוא סיפר איך נולדה העסקה למכירת החברה לפאלו אלטו, מה זה אומר לנהל אותה יותר מ-25 שנה מאור יהודה לפתח תקווה ועד לעסקת ענק, ולאן הוא חושב שהתעשייה והיזמים הישראלים צריכים לכוון מכאן.
"הכרזנו ביולי, מחכים לאישורים"
כשנשאל על מועד סגירת העסקה, מוקדי אומר: "הכרזנו ב-30 ביולי ומחכים לכל מיני אישורים". לדבריו, "כרגע הצפי הוא פברואר, מרץ או אפריל 2026". העסקה, כמו שהוא מדגיש, עדיין לא מאחוריהם: "קודם כל, זה לא מסתיים עד שזה לא מסתיים, מחכים לאישורים".
ברקע יש נתון אחד שמסדר את המספרים - פאלו אלטו רכשה את סייברארק בעסקה ששווייה נע "ב-25 בערך, תלוי במחיר המניה, סביב 23-25 מיליארד דולר", לדבריו. "סיכמנו מה המחיר עם מנגנון בעיקר מנייתי".
איך זה הרגיש לסגור עסקה כזו אחרי 25 שנה כמוביל החברה, מה היה הכי מרגש?
- "סייברארק ממשיכה לראות ביקושים חזקים, אבל השארנו בתחזית מקום להאטה"
- סייברארק מכה את הצפי בשורה העליונה והתחתונה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"זה היה מרגש מאוד, הישג גדול. אבל, הרבה יותר ריגש אותי שהנפקנו את החברה בנאסד"ק". בהנפקה בנאסד"ק והנפקה בכלל יש משהו נוסף - הבעת אמון, היכרות, וזה מתורגם גם לביצועים בשטח. כשאיש המכירות הולך למכור, יש מאחוריו שם, מותג, חברה שנסחרת בוול סטריט. הדלתות נפתחות מהר יותר.
