מספר מקוצר
צילום: Pixabay

מספר מקוצר לעסק - למה אתם צריכים את זה?

5 דברים שלא ידעתם על מספר כוכבית מקוצר לעסק

שירות כוכבית המותג פועל בישראל משנת 2006 ומספק מספרי כוכבית מקוצרים לבתי עסקים ומוסדות גדולים, המעוניינים להקל על התקשורת עם הלקוחות, למתג גם את מספר הטלפון של החברה ולוודא שכל מי שרוצה להתקשר - יזכור בקלות את המספר שלהם.

חברת החשמל לישראל, סופר פארם ופז גז, הם רק חלק קטן ממעגל הלקוחות המוכרים והמצליחים של כוכבית המותג. אז מה אתם עדיין לא יודעים על מספר מקוצר לעסק? מה היתרונות במסר כזה לעסק שלכם ומה אתם צריכים לעשות כדי שגם לכם יהיה מספר כזה?

 

 

5 דברים שלא ידעתם על מספר כוכבית מקוצר לעסק

 

  1. לפחות מחצית מהאנשים המחזיקים בטלפונים חכמים אינם זוכרים בעל פה מספרי טלפון רגילים. אפילו את מספרי הטלפון של האנשים הקרובים אליהם ביותר.
  2. אפשר להכניס למערכת ניהול הלידים של האתר שלכם את מספר הטלפון המקוצר ולמדוד את מספר הלידים שמגיעים ממקורות שונים.
  3. עד שנת 2008 רק חברת בזק יכלה להציע מספר כוכבית לעסק, אבל כיום כל חברת תקשורת מורשית יכולה להציע מספרים כאלה, מה שפתח את השוק לתחרות בריאה ומשתלמת עבור הצרכנים.
  4. אם לא תהיו מרוצים מהשירות, תוכלו לעבור עם המספר המקוצר שרכשתם לחברת תקשורת אחרת.
  5. שירות כוכבית המותג מספק לכם מספר כוכבית לעסק, אבל גם דוחות נתונים חודשיים, כדי שתוכלו לקבל מושג ברור לגבי האפקטיביות של השירות - מספר השיחות הנכנסות, אורך כל שיחה ועוד
 

מה היתרונות במספר כוכבית לעסק?

  • מספר מקוצר לעסק מקל על הלקוחות לזכור את המספר שלכם ולהתקשר אליכם כשהם מחליטים לבצע עסקה. כידוע, מרגע החשיפה הראשונה ועד לרגע ביצוע ההזמנה, לקוח יכול להתעכב כמה חודשים, גם אם הוא מעוניין במוצר/שירות שלכם ולכן, מספר טלפון שקל לזכור הוא קריטי לצורך הקלה על יצירת הקשר וביצוע עסקאות.
  • פרסום מספר כוכבית לעסק ממתג את העסק כעסק גדול ומוכר, מבוסס ומצליח, מפני שכך הוא נתפס בתודעה של הלקוחות הפוטנציאלים. מבחינה תדמיתית - מספר מקוצר עושה לעסק שלכם רק טוב.
  • רוצים שהלקוחות יוכלו ליצור אתכם קשר בכל זמן, מכל מקום ובכל רגע נתון? מספר מקוצר יאפשר להם לעשות את זה בקלות, בלי לחפש יותר מדי, בלי להסתבך עם חיוג מספר גדול של ספרות. תוך 4 לחיצות הם כבר מדברים אתכם בטלפון ומבצעים עסקה, או מתעניינים.
  • רוצים לחסוך בהוצאות פרסום? מספר כוכבית לעסק מאפשר ללקוחות לשנן ולזכור את המספר שלכם במהירות, כך שאין צורך להשקיע בקמפיין פרסומי ארוך טווח כדי להטמיע את המספר שלכם.
  • שירות כוכבית המותג מספק תמיכה טכנית של 24 שעות ביממה, לאורך כל ימות השבוע, כך שאתם יכולים לצפות לתקשורת חלקה וללא תקלות עם הלקוחות שלכם.
 

מה צריך לעשות כדי שיהיה מספר כזה לעסק שלכם?

  • נתחיל ממה שלא צריך - בניגוד למה שרבים חושבים, אין צורך בהתקנת תוכנה מיוחדת, או אפילו נקודת תקשורת חדשה. פשוט צריך לספק את המספר הקיים של העסק שלכם ושירות כוכבית המותג יעביר את העסק שלכם למספר הכוכבית החדש שלכם.
  • עלויות מספר כוכבית לעסק - גם בנושא הזה לא מתרחש שינוי. שיחות הטלפון למספר מקוצר יעלו לכם וללקוחות שלכם כמו שיחה רגילה, לפי תוכנית התעריפים שיש במכשיר.
  • כדי להתחבר למספר מקוצר של כוכבית המותג, אתם צריכים שיהיה לכם מספר טלפון קווי, או סלולרי, שאליו נוכל לחבר את המספר המקוצר שלכם.
  • כדי לקבל מספר מקוצר מיוחד, יש להזמין חבילת "מספר מקוצר זהב", שיאפשר לכם לקבל מספר מקוצר קל במיוחד, עם ספרות חוזרות, שקל לזכור, לאפקטיביות מרבית.
 

הכוכבית שמקפיצה את המיתוג של העסק

אם גם אצלכם הלקוח נמצא במקום הראשון, אם אתם מבינים שמיתוג העסק כולל גם מספר טלפון קליט ונוח, אם חשוב לכם להשתמש בכלי שיווקי חזק, שגם נותן לכם את האפשרות למדידה וקבלת דוחות על נתוני השימוש וההצלחה, מספר כוכבית מקוצר לעסק זה מה שאתם צריכים.

צוות התמיכה של כוכבית המותג עומד לרשותכם 24 שעות ביממה.

אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבל הצעה עבור מספר מקוצר ייחודי ומקורי לעסק שלכם, שיחזק את המיתוג של העסק, ישפר את הקשר שלכם עם הלקוחות ויספק לכם מדדים אמינים ליעילות השירות.

 

 

מוגש כשירות מטעם אתר Misrot - פרסום משרות חינם

 

 

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קייטרינג
צילום: DEPOSIT PHOTOS

כל מה שצריך לדעת על הזמנת קייטרינג

כשאנחנו מחליטים לערוך אירוע, פרטי או עסקי, אחד הגורמים החשובים ביותר מבחינתנו להצלחתו זה שירות הקייטרינג שנשכור. עד כמה הוא איכותי, מגוון, עד כמה הוא מכיל אלמנטים רלוונטיים עבורנו שיכולים לעזור לנו לספק לאורחים שלנו תפריט איכותי ומגוון.

הזמנת שירות קייטרינג לאירוע, קטן או גדול, פרטי או עסקי, הוא הכרחי שכן במובנים רבים זה הגורם המשמעותי ביותר שיכול להשפיע על איכותו, מאחר ולא פעם האורחים שלנו מחליטים האם האירוע ראוי או לא, על פי גורם זה, על פי טיב האוכל, טיב השירות, מגוון המנות בתפריט ועוד. בשנים האחרונות, אין ספק שאנחנו יכולים לראות יותר ויותר חברות קייטרינג שמספקות לנו אפשרויות שונות ומגוונות להזמנה, מתוכן אנחנו יכולים להחליט עם איזו חברה משתלם לנו לעבוד. על כן, התחרות בשוק היא קשה, כלקוחות יש לנו הרבה יותר אפשרויות, זה אומר שגם אנחנו יכולים להקפיד יותר על פרמטרים שונים בתהליך הבחירה. אנחנו נציג כעת מספר פרמטרים שיכולים להשפיע על תהליך הבחירה שלנו, נקודות שיכולות להשפיע בשאלה, איזה שירות קייטרינג כשר למהדרין משתלם לנו להזמין על פי האופציות השונות שעומדות לרשותנו.

1. אופי תפריט הקייטרינג והמגוון שלו

אין ספק שהפרמטר החשוב ביותר, הוא סוג התפריט שהחברה מציעה לנו ועד כמה הוא מגוון, בין אם זה מבחינת כמות המנות והסוג שלהן. מבחינת סוג התפריט אנחנו יכולים לחלק את זה בין מספר היבטים, למשל, האם מדובר על תפריט קייטרינג בשרי, חלבי, טבעוני, האם מדובר בתפריט שמבוסס על מנות ממטבח ספציפי, נניח, איטלקי, בשרי, יפאני, סיני או תפריט כללי, כמו כן, מבחינת סוג התפריט אנחנו צריכים להבדיל בין תפריט רגיל לבין תפריט גורמה. מה שכמובן מלבד גם על האיכות של המנות. מבחינת המגוון, הרי שתפריט קלאסי לאירועים בנוי על מנות פתיחה, מנות ראשונות, סלטים, מנות עיקריות, תוספות לצד המנות העיקריות וכן קינוחים. השאלה היא, כמה אופציות יש בכל חלק, האם יש 2-3 מנות ראשונות או 6-7, והאם יש 4 סלטים ו 6 סלטים על כל שולחן. אנחנו גם צריכים להתייחס לשאלה, האם יש דברים מעבר, למשל, לחמים, פירות, ממתקים, דברים שאפשר לקחת בין לבין או למשל, כשנמצאים ברחבת הריקודים וכדומה.

2.אוכל מוכן או קייטרינג בהפקה מלאה?

כשאנחנו מדברים על סוג השירות, הכוונה גם לאופי העבודה עם החברה בעת בניית התפריט, וכן אופי העבודה בזמן האירוע עצמו. לגבי אופי העבודה עם החברה בזמן בניית התפריט, הכוונה היא, כיצד זה מתבצע, מול מי זה מתבצע, כמה זמן מראש עורכים ערב טעימות, כיצד הוא מתבצע. לגבי אופי העבודה עם החברה בזמן האירוע, הכוונה היא כמובן לנקודה האם מדובר במזנון או הגשה לשולחנות,כמה מלצרים  המקום מספק וכיצד נערך התמחור שלהם.ברמת העיקרון, השאלה העיקרית כאן היא, כמה מלצרים יהיו על כל שולחן והאם זה יספק מבחינת השירות שהאורחים יקבלו במהלך האירוע.

3.מתי צריך להזמין את האירוע ומה חשוב לבדוק

הפרמטר מתי צריך להזמין את החברה, מלמד לא מעט על איכות החברה והביקוש שלה. מן הסתם, חברה איכותית וטובה, אנחנו נצטרך שבועות מראש, לעומת זאת, חברות פחות איכותיות, ייתכן שנוכל להזמין גם בהפרש של מספר ימים מהאירוע. זה כמובן גם תלוי בסוג האירוע ועד כמה החברה צריכה ויכולה להיערך לו מראש. בכל הקשור לשאלות על פי מה נזמין, אז יש פה נקודות כמו המלצות וחוות דעת, אמינות, שירות איכותי, וכמובן הפרמטרים שהצגנו קודם לכן וכן אלה שנציג בהמשך.

4. קייטרינג כשר או קייטרינג כשר למהדרין?

ברמת העיקרון, כמעט כל חברות הקייטרינג בישראל מציעות מטבח כשר, שכן במידה ויציעו מטבח לא כשר, הן עלולות להפסיד לקוחות. השאלה היא באיזה סוג כשרות מדובר. ישנם שני סוגי כשרות עיקריים, קייטרינג כשר רגיל וקייטרינג כשר למהדרין, שנחשב הרבה יותר מדוקדק, קפדני, ובמקרים מסוימים הוא גם עלול לייקר את העלויות. חשוב לומר, קייטרינג כשר רגיל, הוא איכותי לא פחות מאשר קייטרינג כשר למהדרין.  עם זאת, זה תלוי בקהל היעד ובמה שהוא מצפה לקבל באירוע.

5.קייטרינג מחירים - מה העלות של מנת קייטרינג?

מן הסתם, זה יהיה הפרמטר שישפיע על כל תהליך הבחירה שלנו. אנחנו נבחן את התקציב שעומד לרשותנו ועל פיו נחליט איזה סוג קייטרינג נרצה להזמין. אנחנו צריכים לקחת בחשבון שהעלות נקבעת על פי מנת, זה יכול להשתנות מ-150-200 שקל למנה ועד 400-500 שקל למנה כולל מעמ לפי חישוב במחשבון מעמ) ואף יותר. זה תלוי כמובן באיכות הקייטרינג ובתמחור שלו. העלויות הן על פי כמות המנות, כאשר לעיתים יש דרישה להזמנה של מינימום או תשלום מינימאלי, כשיש מקרים שהעלות נקבעת על פי מנה אך צריך גם לשלם עבור כמות מלצרים מסוימת. חשוב לציין בכל אירוע אנחנו נבחן את סוג הקייטרינג שנרצה להזמין לאירוע, האם נרצה להזמין שירותי קייטירג בלי מלצרים, נניח לאירועים קטנים שנערכים בבית או בעסק, או האם נרצה להזמין שירות קייטרינג רגיל עם מלצרי, על כל המשתמע מכך.