לעבוד מהבית או מהמשרד
אם אתם פותחים עסק חדש בעיר חיפה ואתם תוהים האם כדאי לכם בהתחלה לעבוד ממשרד או שמא כדאי לכם לעבוד מהבית, כדאי מאוד שתדעו שבבית יש לא מעט הסחות דעת. עבודה במשרד היא ללא ספק עבודה יעילה ואיכותית יותר. תתפלאו לגלות שתפוקת העבודה שלכם במשרד תהיה הרבה יותר גבוהה מתפוקת העבודה שלכם בבית ועל כן, בהחלט כדאי לכם לשכור משרד. אם מעוניינים להשכיר משרד עבור העסק שלכם, חשוב מאוד שתדעו שעל אף שניתן למצוא כיום לא מעט משרדים להשכרה בחיפה, לא כדאי לבחור בכל משרד באשר הוא. במאמר הבא תקבלו את כל הטיפים עבור השכרת משרד בחיפה שיתאים לכם מכל הבחינות.
כיצד תבחרו את המשרד המושלם עבורכם?
כאמור, כאשר מקימים עסק, לא פעם זקוקים למשרד או אפילו כמה משרדים עבורו, על מנת שהפעילות העסקית תתבצע מהמשרדים הללו. בהתאם לכך, כיום ניתן למצוא לא מעט משרדים המוצעים להשכרה. לכן, אם אתם מחפשים משרדים להשכרה בחיפה עבור העסק שלכם או אפילו רק משרד אחד להשכרה, הנה כמה פרמטרים שחשוב שתשימו עליהם דגש טרם תבחרו במשרד הרלוונטי לכם:
ראשית כל, עליכם לבחור את המיקום הטוב ביותר של המשרד בעיר. כדי שתקיימו סיור בכל מתחמי המשרדים שפועלים בשטחי העיר חיפה על מנת לבחון מקרוב את הנגישות של המשרד לצירי תנועה ראשיים, את מוקדי השירות והמרכזים המסחריים שסמוכים למשרד ועוד. סיור זה יעניק לכם חשיפה לכל בתי העסק שפועלים בסמיכות למקום.
פרמטר נוסף שיש לשים עליו דגש הוא כמובן גודל המשרד. חשוב מאוד שתבחנו את שטחי המשרדים השונים המוצעים באזור שנראה לכם מתאים ותבחרו את גודל המשרד המתאים לכם.
- כמה אנחנו באמת עובדים בזמן שבו אנחנו בעבודה?
- נתוני שוק העבודה נחשפים: 25% ממחפשי העבודה לא יודעים מה הם מחפשים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פרמטר נוסף שעליכם לבחון הוא כל מה שקשור לעלויות האחזקה של המשרד ודמי הניהול של המבנה. כדאי לבדוק מול עסקים אחרים שממוקמים במשרדים במקום מהם עלויות האחזקה של המשרד ומהם דמי הניהול שהם משלמים על מנת לבחון האם זה משתלם לכם.
חשוב מאוד לבחון את דרכי הגישה למשרד שלכם. בסופו של דבר אתם וודאי מעוניינים שכל לקוח פוטנציאלי יצליח להגיע למשרד שלכם בצורה קלה, נוחה ומהירה ועל כן, כדאי מאוד לבחון את כמות החניות בסמוך למבנה שבו ממוקם המשרד על מנת לוודא שתהיה חניה נוחה וקרובה לכל אדם שמגיע וכן, האם ישנה תחבורה ציבורית שמגיעה לאזור או לפחות קרוב לאזור ועוד.
כמו כן, כאשר מדובר על השכרת משרדים, מומלץ מאוד לבחון את נושא השכרת המשרד לטווח הארוך וזאת במידה וחשוב לכם הקביעות של המקום שבו מצוי המשרד שלכם לאורך זמן.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
