חוסכים בביטוחים: דרכים לחסוך בביטוח המקיף לרכב
ביטוח מקיף עשוי להיות הוצאה שנתית (חד פעמית) לא פשוטה בתקציב המשפחתי, אבל כמובן שהוא הכרחי מבחינת מניעת נזקים כספיים עצומים בעתיד, במקרה של תאונה. ולכן, בעת רכישת ביטוח יש לפעול על מנת להשיג את הפוליסה המשתלמת ביותר, כולל איתור הזדמנויות לחיסכון בהוצאה וחיסכון בהוצאה האפשרית במקרה של תאונה.
למעט דירה, רכב פרטי הוא ככל הנראה הרכוש בעל השווי הגבוה ביותר שיש לכם. במקרה של תאונה או גניבה ללא ביטוח מקיף, הנזק עשוי להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים. התנהלות צרכנית חכמה ובחינה של שוק הביטוח חושפות כמה דרכים שבאמצעותן ניתן להפחית את עלויות הביטוח המקיף.
- פוליסות לנהגים זהירים
מומלץ גם לעקוב בעמוד ביטוח מקיף באתר הפניקס אחר המבצעים וההטבות השונות כגון הנחה לנהגים זהירים, ביטול השתתפות עצמית (פוטנציאל לחיסכון משמעותי במקרה של נזקים / גניבה) ועוד.
- חיסכון על הרכב השני
הפניקס, המציעה מגוון מסלולים ייחודיים למבוטחים, משווקת מסלול ביטוח מקיף המיועד לרכב השני של המשפחה. עבור מי שנהנים מרכב צמוד ממקום העבודה, פוליסה זו יכולה להתגלות כפתרון מושלם המפחית משמעותית את העלות של ביטוח הרכב. במקרה של הפוליסה שמציעה חברת הפניקס אתם נהנים לא רק ממחיר מופחת אלא גם מכיסויים מצוינים מהם נהנה כל מי שמבוטח באחד המסלולים של הפניקס smart.
- מנכל"ית בססח: "כמעט כל חברה במשק מתפקדת כבנק קטן בעל כורחה"
- נפגעה מאוטובוס, קיבלה הצעה מעליבה - וזכתה לבסוף לפיצוי של כמעט 200 אלף שקלים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כמה מילים וטיפ קטן לסיום
לסיכום, כמו במקרה של כל מוצר אחר, גם כאשר רוכשים ביטוח רכב חשוב לגבש רשימת צרכים מדויקת ולעשות סקר שוק. ככל שצרכי הביטוח שלכם יהיו יותר מגובשים כך יגדל הסיכוי שתמצאו פוליסה שתספק לכם את הכיסוי שאתם באמת צריכים, ושלא תוציאו כסף על כיסויים מיותרים (עבורכם). ועוד משהו, שימו לב לצורת הרכישה, יש חברות ביטוח רכב, כמו למשל חברת הפניקס שיעניקו לכם הנחה נוספת על רכישת הביטוח און ליין.
שיהיו לכולנו נסיעות בטוחות בראש שקט.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
