שולחן
צילום: PIXABAY

מה צריך לשאול חברה שמבצעת עבורנו פינוי דירה?

תוכן בחסות |

כל מי שיחפש בגוגל חברה לפינוי דירות, יוכל למצוא לא מעט שמות של חברות אשר פעילות בכל רחבי הארץ. שמות של חברות בתחום זה אפשר למצוא גם בלא מעט מקומות אחרים, אפילו על בלוחות מודעות ברחבי היישוב בו הם מתגוררים וכן במקומות פחות מתאימים, כמו למשל על גבי רמזורים או תמרורים בכבישים כאלה ואחרים.

העניין הוא, אם אנחנו זקוקים לשירותיה של חברת פינוי דירות, אזי שעלינו לדעת כיצד לבחור את החברה הנכונה, על פי אילו פרמטרים לעשות את זה בשביל שנוכל לעבוד עם החברה הטובה ביותר שאנחנו יכולים למצוא, לקבל שירות שמותאם בדיוק לצרכים שלנו.

לפני שאנחנו נסביר כיצד בוחרים את החברה הנכונה לפינוי דירות, צריך להדגיש שתי נקודות בהקשר זה:

  • הנקודה הראשונה היא: על מנת לבחור את החברה הנכונה עלינו לאפיין בצורה טובה את הצרכים שלנו, את סוג השירות שאנחנו מחפשים.

    בין אם זה פינוי דירת ירושה או פינוי של כל דירה אחרת. ברגע שנדע לאפיין בצורה נכונה את הצרכים שלנו, יהיה לנו הרבה יותר קל לדעת מה אנחנו מחפשים, מה אנחנו מצפים שהחברה תספק לנו.

  • הנקודה השנייה היא, אנחנו צריכים לדעת איפה וכיצד לחפש. הרי אין טעם לחפש חברה לפינוי דירות במקום שאנחנו לא נוכל לקבל מידע אמין ומקצועי על החברה.

    לכן, חברות שמפרסמות את עצמן בצורה לא רצינית, כמו למשל על תמרורים או רמזורים, מוטב לנו להתרחק מהן. מנגד, אם אנחנו מחפשים חברה באינטרנט, חברת פינויים שיש לה אתר, עמוד פייסבוק או כל דבר אחר, סביר להניח שיהיה לנו הרבה יותר קל גם למצוא מידע, וגם סביר להניח, שתהיה זו חברה מקצועית ואמינה, כזו שנוכל לסמוך עליה.

מה צריך לשאול את חברת פינוי הדירות?

נתחיל מהבסיס, עלינו לדעת מה קיים בשוק, כלומר, אילו חברות קיימות, אילו חברות פעילות ומה הן מציעות לנו.

למעשה, אנחנו יכולים למצוא שני סוגים עיקריים של חברות פינוי דירות. ישנן חברות שמציעות לנו פינוי תמורת חפצים ורכוש. כלומר, הן יפנו עבורנו את הדירה ובתמורה יקבלו את החפצים שלנו, במקום כסף. לעומת זאת, ישנן חברות שישלמו לנו עבור החפצים והריהוט שהן מפנות, בלי קשר לעובדה שהן מבצעות את עבודת הפינוי.

מוטב לנו לבחור באופציה השנייה, ולו בגלל שכך אנחנו נרוויח יותר, מה עוד שזה הרבה יותר הוגן. שכן החברה יכולה לקחת את החפצים והרכוש שהיא מפנה ולמכור אותו.

מכאן נובע הרווח שלה. לכן אין סיבה שהיא תקבל אותו בחינם או שנשלם לה על תהליך הפינוי.

אחרי שהחלטנו לבחור חברה שתפנה עבורנו את החפצים תמורת רכישתם, עלינו לבחון פרמטרים ופונקציות אחרות שיכולות להשפיע על הבחירה שלנו, מבין החברות השונות שעוסקות בתחום:

ניסיון ומקצועיות – פינוי דירה הוא תהליך לא פשוט, הוא דורש הרבה מאוד זמן, אנחנו לא יכולים להשאיר את זה בידיי חברה שאיננה מנוסה בכך.

זה נכון לגבי תהליך המיון, הסידור, וכמובן לגבי תהליך הפינוי עצמו. אנחנו צריכים לבחור חברה שיש לה ניסיון בתחום, בפרט כשמדובר על מבנים ורכוש מהסוג שאנחנו מבקשים לפנות.

 

אמינות – אחד הפרמטרים החשובים ביותר לבחירת חברת פינוי דירות, הוא ללא ספק אמינות. אנחנו לא יכולים לבחור חברה שאיננה עומדת בפרמטר זה.

זה נכון לגבי הערכת השווי שהיא תספק לנו עבור החפצים והריהוט שלנו, זה נכון לגבי היבטים שקשורים להסכם בינינו וכן לכל מה שקשור לעבודה עצמה. אם החברה לא תעמוד בכל מה שהיא התחייבה, אזי שאנחנו עלולים להינזק כלכלית וכן בהיבטים אחרים.

כלים ואמצעים לפינוי – חלק מהותי בתהליך הפינוי יתבצע באמצעות כלים ואמצעים שונים. הכוונה לא רק למשאית שעומדת לרשות החברה אלא גם בכל מה שקשור לאמצעים שיכולים לעזור לחברה לבצע את הפינוי ועוד. חשוב לבחון מה החברה יכולה לספק ועד כמה זה יכול לשרת אותנו.

לוח זמנים – החל מהשאלה מתי החברה תוכל להגיע אלינו לבצע את תהליך הפינוי, תוך כמה זמן משוער היא תוכל לסיים אותו, ותוך כמה זמן אנחנו נוכל לחזור ולהשתמש במבנה כפי שאנחנו רוצים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.