השתלת שיער בארץ ובחו"ל – מהם סימני האזהרה לקליניקות/רופאים לא איכותיים

תוכן בחסות |

השתלת שיער הפכה בשנים האחרונות למאוד פופולרית בקרב ציבור המקריחים בישראל. הגן היהודי, בשילוב עם המזג האוויר החם, האוכל המעובד והמתח והלחץ במדינה גרמו לכך שכמעט 70 אחוז מהגברים הישראלים יאבדו את השיער שלהם בין הגילאים 18 עד 50. אז נכון, תחום השתלות השיער עבר מהפכה משמעותית עם המצאת שיטת ה FUE  וניתן לראות ברשת וברחוב תוצאות מאוד מרשימות של שחזורי שיער, אך יחד עם זאת יש עדיין המון סיכונים בתחום ובחירה בקליניקה הלא נכונה עלולה לגרום לעוגמת נפש גדולה ופגיעה מאוד משמעותית בביטחון העצמי.

יש הבדל משמעותי בין מישהו שמקריח ומגלח את השיער (התמודדות מכובדת וטבעית עם המצב) לבין מישהו שביצע השתלת שיער לא טבעית ונאלץ להסתובב עם הקלון לשארית חייו. בכתבה הזאת, ננסה לתת לכם כלים כיצד לבחור בקליניקה/רופאים שיעשו לכם שיחזור שיער טבעי ברמה שלא יהיה ניתן לזהות שמדובר בהשתלת שיער וכמובן עם המון מחשבה לעתיד ההתקרחות ושמירת משאבים (אזור תורם) לטיפולים נוספים בעתיד בהתאם לצפי ההתקרחות, שכן הרעיון של השתלת שיער הוא לשחזר את השיער שנשר והוא אינו מונע את המשך ההתקרחות .

אז החלטתם לבצע השתלת שיער ... נכנסתם לגוגל /פייסבוק לבצע מחקר לגבי החלופות, קרוב לוודאי שתגיעו למסקנה שיש כ"כ הרבה רופאים בארץ, בתורכיה ובאירופה וכל אחד טוען שהוא הטוב ביותר, מה עושים? במי בוחרים? ובכן, נתחיל מלשלול את מי שלא עומד בקריטריונים בסיסיים שאי עמידה בהם עלולה לגרום לעוגמת נפש.

  1. ביצוע- יש לברר מי מבצע בפועל את השתלת השיער? האם הוא רופא מיומן בהשתלות שיער עם ניסיון של שנים ועם מאות לקוחות מרוצים או שמדובר באוסף של טכנאים שחלקם מנוסים יותר וחלקם פחות והרופא הוא בעצם המותג. מי שחושב שהשתלת שיער זה תהליך פשוט ללא סיבוכים טועה בגדול. מדובר בניתוח כירורגי קוסמטי לכל דבר עם סיכון של דימום יתר, הרדמה מקומית עם אדרנלין וסכנה של זיהום. לכן רק רופא מיומן בעל ניסיון של שנים יכול לבצע השתלת שיער!
 
  1. מחיר -מחיר יקר לא אומר בהכרח שהטיפול יהיה ברמה גבוהה יותר, אבל קליניקה/רופא שמבליטים בעיקר את המחיר האטרקטיבי שלהם יהיה ברוב המקרים כישלון! למה? כי הקריטריון היחידי לקידום מרפאה באמת זה תוצאות מצוינות באופן עקבי ולאורך זמן. אם למרפאה יש תוצאות מצוינות למה שהמחיר שלהם יהיה נמוך משמעותית מהשאר?
 
  1. מגה טיפולים – היזהרו מקליניקות שמבצעות למעלה מ 3500 זקיקים. האזור התורם הוא מוגבל, לכן חשוב לשמור זקיקים לעתיד ויתרה מזאת הוצאה גדולה מידי של זקיקים עלולה לגרום לצלקות וחוסרים באזור התורם ובכך לפגוע ברמת הטבעיות של ההשתלה בהווה ובעיקר בעתיד.
 
  1. גימיקים – היזהרו מקליניקות שממציאות שמות חדשים לטיפול השתלת שיער בהתאם לכלים הטיפוליים באמצעותם הם מבצעים חלק מהטיפול. למעשה יש היום שתי שיטות  ל השתלת שיער: סטריפ עם צלקת (אין הצדקה לעשות בימינו בשום פנים ואופן) וכמובן FUE שזו בעצם השיטה העדכנית והטובה ביותר. קליניקות שמנסות לבדל את הטיפול שלהם באמצעות כלים ניתוחיים ולא באמצעות תוצאות טבעיות וטובות עלולים להיות פחות מקצועיים.
 

5.תמונות באתר- רופאים וקליניקות ששמים באתר האינטרנט שלהם בעיקר תמונות של דוגמנים ממאגר התמונות על חשבון תמונות של תוצאות של מטופלים מרוצים עלולות למכור לכם חלומות לא מציאותיים.

 

לאחר הסינון הבסיסי מומלץ לראות כמה שיותר תמונות של לפני ואחרי בהתאם לרמת וסגנון ההתקרחות שלכם וכמובן לדרוש לפגוש פנים מול פנים מטופלים מרוצים. אחרי כל זה שיהיה לכם טיפול מוצלח, שכן השתלת שיער טובה וטבעית יכולה להיות נקודת מפנה משמעותית עבור הביטחון העצמי, ההרגשה הכללית והמראה החיצוני שלכם.

לייעוץ חינם לגבי השתלות שיער לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.