גיא גלבויז מציין תכונות אישיות שכדאי לחזק על מנת להצליח בתחום העסקי
אין תחושה טובה יותר מאשר להצליח במשימה או אתגר שלקחתם על עצמיכם. ההצלחה היא מנת חלקם שם אלו שהאמינו בעצמם, ניסו ונכשלו ולא ויתרו עד להשגת המטרה. בסופו של דבר כל אחד שואף להצליח ולהגיע ליעדים מסוימים, אך לעיתים אנו מוצאים שלמרות המאמץ הרב שאנו משקיעים לא הצלחנו להגיע אפילו לחצי מהדרך שציפינו להגיע. ואז אנו נתקלים מרגישים מעט החמצה ותסכול.
מתוך שיטוט ברשת החברתית, צפייה בטלוויזיה, קריאת עיתונים ודרכים נוספות אנו לומדים שישנם אנשים מוצלחים מאוד אשר "הכול הולך להם בקלות". למעשה ההצלחה היא לא משהו שמגיע לפתע ללא כל סיבה והאנשים הללו עבדו ועובדים קשה מאוד על מנת לבסס את הצלחתם.
מה צריך לעשות כדי להצליח?
את ההצלחה יש למדוד באמצעים אשר קשורים בעידן הנוכחי קרי, כסף, פרסום וידע. מאידך כל אחד מגדיר את ההצלחה בצורה אחרת, ולכן לעיתים תחושו את ההצלחה מפעמת בכם גם כאשר אנשים אחרים יסברו כי נכשלתם כישלון חרוץ. הכול תלוי בתחושה הפנימית שלכם ואין כל טעם לנסות ולהשוות את מצבכם למצבם של אנשים אחרים "מוצלחים" יותר.
מצד שני ישנם כמה אלמנטים כלליים וידועים שקשורים להצלחה ואם ניתלה בהם אז הסיכוי שלנו להצליח יגבר בצורה משמעותית:
- השקעה בכסף היא אמנם עניין חומרי נטו אך במקרים רבים אנו מקשרים הצלחה וכסף. אמנם אין כל רע בלהפוך לעשיר, אך כדאי להישאר עם הרגליים על הקרקע. גיא גלבויז הינו איש עסקים מצליח והוא אחד האנשים שמומלץ לפנות אליהם לקבלת טיפים בנושא הצלחה.
- כל דבר לוקח זמן, וזמן הוא הדבר היקר לנו ביותר. על כן יש לחשב אותו נכון ולא להביא לבזבוז. אין כל טעם לשבת ולחכות שמשהו יקרה. בדרך כלל התנהגות כזו מביאה להפסדים ודריכה במקום. הרעיון הוא להתקדם כל הזמן בביטחון מלא ולא להביט אחורה.
- למידה היא ללא ספק התחום החשוב ביותר שניתן להשקיע בו. ידע הוא כוח (את זה כול אחד יודע) וכל פיסת מידע היא רלוונטית ויכולה לסגור קצוות ולהשלים עסקה.
- תכנית עסקית למסעדנים? יש דבר כזה - לגזור ולשמור
- ללמוד ממנהל המעצמה הגדולה בעולם איך להפוך לאיש מצליח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עם כל הידע והניסיון פעמים רבות אנו נתקעים ולא יודעים מה לעשות. כאשר זה קורה לנו אנו עלולים להפסיד ואף לפספס הזדמנויות טובות שחולפות לידנו. לא תמיד ניתן לדעת מה תהיה התוצאה של פעולה מסוימת ועל כן כדאי לסמוך על עצמיכם וללכת עם תחושת בטן (או לב). האינטואיציה היא כלי מצוין שעשוי להביא להצלחות רבות ומשמעותיות. היות שכל אירוע שמתרחש בעולם מושפע מגורמים רבים שחלקם נסתרים וחלקם ממש ברורים לעין, ניתן להבין שההחלטה לא יכולה להיות שכלתנית בלבד ותמיד יהיה מקום לתחושות פנימיות שלא תמיד יש להן הסבר.
תכונות הזהב בקידום העסקים
ישנן כמה תכונות אשר עשויות לסייע לכם בעולם העסקים. אין זה משנה אם אתם מנהלים או שאתם רק שואפים לתפקיד מנהל, הצטיידות בתכונות אלו יעזרו לכם להתקדם ולהצליח בעולם זה:
- תקשורת היא שפה, שמאפשרת לכם להסביר מה אתם רוצים, עוזרת לכם להסביר את עצמיכם ותורמת מאוד לכל תהליך. זו יכולה להיות משימה, מכירה או כל דבר אחר שיכול לקדם אתכם ואת הצוות שלכם.
- אמנם מדובר על תכונה שכביכול לא קשורה לעולם העסקים הקשוח או אפילו עומדת בסתירה אליו, אך כנות היא חשובה מאוד ואנשי עסקים משופשפים יזהו כנות מקילומטר ויעריכו אותה. לעומת זאת חוסר כנות עשוי להכשיל עסקה וגם להביא לפגיעה בשם של המוצר או בית העסק שלכם.
- האצלה של סמכויות קשורה באופי של המנהל. בתחום העסקי מומלץ מאוד לאגד סביבך אנשים אשר אתם סומכים עלייהם ולהאציל עליהם סמכויות שונות שיסייעו לכם להשתלט על העסק בצורה טובה יותר. אמנם לעיתים זה עלול להרתיע מעט ולגרום לתחושה של חוסר שליטה. אין כל צורך להיבהל וניתן בהחלט לבנות עסק שמבוסס על האצלת סמכויות.
כמו כל מקצוע גם בעולם העסקים ישנן תכונות אשר עשויות לקדם מאוד את העסק שלכם. כל תכונה ניתן להתאמן עליה ולשדרג אותה. בנוסף ניתן לשפר תכונות על ידי מאמן אישי אשר יקשיב לכם ויפעל על מנת לתקן ולהעמיד את הדברים על דיוקם. גיא גלבויז הוא יועץ עסקי שמחזיק בידע רב אשר יכול לסייע לאנשים עסקים אשר נקלעו למחסומים. להלן מספר תכונות שיסייעו לכם בדרככם העסקית:
- מנהיגות, מילה אשר צועדת יד ביד עם עולם העסקים. רבים לא יודעים להגדיר את המנהיגות בצורה נכונה ולא מכירים את המרכיבים שלה. בניגוד לדעה הרווחת לא מדובר רק בכריזמה. אדם בעל מנהיגות הוא זה שמסוגל להוביל ולהעלות את רמת המוטיבציה בסביבתו הקרובה ובקרב האנשים אשר כפופים למרותו. כמובן שאנשים אלו ילכו אתו מרצון ולא מתוך כפייה או פחד.
- יוזמה וידע בפתרון בעיות שונות - תושייה היא תכונה סופר חשובה שיכולה לסייע במקרים של קשיים בחברה או בעסק שלכם. חשוב להיות בעל תושייה וללמוד מגמות חדשות וטכנולוגיות בתחום העסקי שלכם. כל חברה, אמורה לעמוד בקצב ולהיצמד לשיטות החדשות בתחומה.
- כאשר צצה בעיה, טוב שיש אדם אשר יודע לפתור בעיות במהלך העבודה. התגברות על מכשולים תסייע מאוד להתקדמות של החברה.
- תחרות היא אמנם מועילה אך כאשר זה מתבצע בין עובדי החברה עלול להיגרם נזק. ניהול טוב כרוך בוויתורים (איפה שצריך). לדוגמא אם ישנן שתי קבוצות של עובדים
- גם לחזון יש מקום בעולם העסקים. למעשה מנהל ללא חזון הוא כמו מטייל ללא מפה. החזון מוליך את החברה למקום הנכון ומשדר אוירה אופטימית ורגועה.
- חדשנות היא הידע מתי לפתח או להפסיק לשווק מוצרים חדשים של החברה. כך ניתן להציב את החברה בראש הפירמידה ולמנוע מהמתחרים
- תובנות והבנה בשוקי היעד תאפשר להבין אילו מוצרים הם נדרשים ללקוחות ומה נחוץ על מנת לשפר את הטכנולוגיות הקיימות. בנוסף איש עסקים טוב ידע גם לצפות אילו מוצרים יהיו נדרשים בשנים הקרובות ולהיערך לכך מבעוד מועד. הוא ישיג את כל המידע הדרוש על הלקוחות כולל מצבם הכלכלי ועוד.
כל איש עסקים יודע שישנם מסביבו אנשי עסקים נוספים אשר פוזלים כל העת אל עבר העסקים שלו. כל שכן כאשר מדובר על תחום זהה אשר מציע את אותו השירות או את אותם המוצרים ללקוחות. למעשה כדאי מאוד ללמוד את המתחרים ובעיקר לכבד אותם. הכרה של האסטרטגיות השונות והטכנולוגיה שבה הם עושים שימוש תסייע לכם לגבור על המתחרים ולהקדים אותן בכמה צעדים. בצורה כזו יוכל איש העסקים לגרור את החברה להצלחות רבות.
מנהל איכותי וטוב הינו אדם בעל מעוף ואשר מצויד בתובנות עמוקות שקשורות לתחום העיסוק של החברה שבראשה הוא עומד. ואת כל זאת הוא מבצע בצורה כזו שמאפשרת לו לקדם את העסק, את המטרות שלו ולהגדיל את היקפי הרווח שלו.
הורייזן. צילום: עמית צורהשקעות נדל''ן בדובאי: החברה ששכרה אנליסטים כדי למצוא לכם את ההשקעה עם התשואה הטובה ביותר
רבים לוטשים עיניים אל עסקאות נדל"ן בדובאי. אבל מאחורי המידע שנראה לעין, מסתתרים נתונים שמבדילים בין עסקה מוצלחת לנפילה כלכלית. זו בדיוק המומחיות של חברת הורייזן, שמובילה תכנון פיננסי מותאם אישית למטרה
עושה רושם שבשנים האחרונות כל שיחה על השקעות נדל״ן איכשהו מובילה לדובאי. פתאום זה הזוג מהמרכז שעשה עסקה יפה, או ההייטקיסט שקנה כמה דירות כי שמע שאין שם מס על שכירות, וכולם מספרים על ההצלחות.
מאחר וזה נשמע טוב, העניין מעלה לא מעט שאלות. האם זה ריאלי לקנות דירה בדובאי? האם ההזדמנויות שם באמת כל כך משתלמות?
ובכן, לא סתם דובאי הפכה להיות לאחת מזירות הנדל״ן הפעילות ביותר בעולם. בשנת 2024 לבדה נרשם שיא חדש של 18.72 מיליון מבקרים בעיר, ומדובר היה בעלייה של 9% לעומת השנה שקדמה לה. וכבר ברבעון הראשון של 2025 המספרים שוב שברו שיא, עם 5.31 מיליון תיירים תוך שלושה חודשים בלבד.
המגמה ברורה והפעולות שנעשות מאחורי הקלעים מצד איחוד האמירויות בהתאם. מדובר בהשקעות עתק בתשתיות, תחבורה, טכנולוגיה, ופתיחת דלתות לעוד ועוד השקעות בינלאומיות מכל עבר.
- 8 הבדיקות שאתם חייבים לבצע לפני רכישה של נכס נדל"ן בדובאי
- לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כמו בכל שוק דינמי גם כאן המשוואה פשוטה. יותר תיירים פירושו יותר ביקוש להשכרת יחידות דיור ודירות נופש.
אבל לא רק תיירים מגיעים לנפוש בדובאי. מדובר במדינה עם כ-4 מיליון תושבים שאליה מצטרפים מדי שנה יותר מ-170
אלף מהגרים, בין היתר בזכות מדיניות של אפס מס. לכן יש קצב מטורף של ביקוש לדירות להשכרה לטווח ארוך. הנקודה החשובה היא שכמות הדירות החדשות שנבנות בשנה עומדת על כ-60 אלף בלבד, כמות שלא מתקרבת לעמוד בביקוש הגדול. וככל שהביקוש גדל גם מחירי הנדל"ן מטפסים בהתאם.
עלייה בהכנסות. צילום: Pexelsשירותי משרד שמגדילים הכנסות בעסק
שירותי משרד מקצועיים מרכזים את כל הפעולות התפעוליות במקום אחד ומאפשרים לבעלי עסקים להתמקד במה שחשוב באמת: פיתוח העסק, שיווק ומכירות
בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם נשחקים בעומס משימות יומיומי. ניהול יומנים, טיפול בגבייה, תיאום פגישות, הוצאת חשבוניות ותקשורת עם לקוחות וספקים הם פעולות חיוניות, אך גוזלות זמן יקר. כל
אלו מונעים רצף עבודה ממוקד. התוצאה היא ירידה בפרודוקטיביות, פגיעה ביכולת לשווק ולמכור, ולרוב גם תחושת תסכול וחוסר שליטה. גם עסק מצליח עלול להיתקע במקום אם הניהול התפעולי שלו לא מסודר.
כאן נכנסים לתמונה שירותי משרד, שמאפשרים לעסק לעבוד בצורה מסודרת, להפחית
עומס ולפנות את בעל העסק להתמקד בליבה העסקית.
שירותי משרד - הפתרון ליעילות, לייצוב ולצמיחה
שירותי משרד מקצועיים מרכזים את כל הפעולות
התפעוליות במקום אחד ומאפשרים לבעלי עסקים להתמקד במה שחשוב באמת: פיתוח העסק, שיווק ומכירות.
במקביל, ניהול יומנים, מענה לפניות, תיאום פגישות, טיפול בגבייה ותקשורת עם ספקים ולקוחות, מתבצעים על ידי גורם מקצועי ומסודר. כך העסק מפסיק לפספס פניות חשובות, השירות
ללקוחות הופך עקבי והניהול היומיומי פשוט יותר. מעבר לכך, האדמיניסטרציה עצמה מתבצעת ברמה גבוהה יותר, מתוך מומחיות וניסיון, ולא כעוד משימה שמבצעים בין לבין.
הערך המוסף: יותר זמן, יותר כסף, מקצועיות, צמיחה
אחד הערכים הגדולים ביותר של שירותי משרד הוא החזרת הזמן לידיים של בעל העסק. במקום לבלות שעות במשימות תפעוליות, אפשר להשקיע את האנרגיה במה שבאמת מניע הכנסות.
חיסכון בזמן הוא רק חלק מהתמונה. שירותי משרד חיצוניים מוסיפים שכבת מקצועיות
שבדרך כלל קיימת רק בארגונים גדולים. במקום התנהלות מאולתרת, העסק מקבל תפעול שמבוסס על שיטות עבודה קבועות, תיעוד מלא, שליטה במידע וסטנדרט שירות אחיד. כל פנייה מתועדת, המשימות מנוהלות לפי סדרי עדיפויות ברורים, והתקשורת מול לקוחות וספקים מתבצעת ברמה גבוהה. עבור
עסקים רבים זו קפיצת מדרגה המאפשרת להם להתנהל כמו ארגון גדול בלי לשאת בעלויות של מחלקה פנימית.
תדמית מקצועית שמייצרת צמיחה
ההשפעה של תפעול מקצועי אינה נשארת בתוך המשרד. לקוחות שמקבלים מענה מהיר ותיאום מסודר רואים עסק אמין, ממוקד ויציב. ספקים שמקבלים תשלומים בזמן מרגישים ביטחון בקשר העסקי. התדמית הזו מייצרת יותר מהמלצות ותחושת אמון, היא יוצרת קרקע שמביאה עוד לקוחות ומאפשרת לעסק לצמוח. תדמית מקצועית לא נוצרת רק מעיצוב או שפה שיווקית, אלא מהדרך שבה העסק מתנהל בפועל.
- 5 דרכים להפוך משרד קר למרחב נעים ומעורר השראה
- להכניס חיים למשרד – עיצוב משרדים עם צמחייה מלאכותית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השקעה שמניבה תוצאות ממשיות
שירותי משרד נתפסים לעיתים כהוצאה, אך בפועל הם השקעה עם השפעה ישירה על ההכנסות. שעתיים ביום שמוקדשות למשימות תפעוליות מצטברות ליותר מארבעים שעות בחודש. זמן זה יכול להיות מושקע במכירות, בפיתוח עסקי ובבניית אסטרטגיה. כל שיפור קטן בהתנהלות מייצר יתרון תחרותי ומגדיל את הסיכוי לצמיחה יציבה.
