עמוס תמם בנק הפועלים
צילום: צילום יח"צ

"מקצוענים שפועלים בשבילך": האסטרטגיה השיווקית של בנק הפועלים

את השפה השיווקית יוביל הפרזנטור החדש עמוס תמם. הבנק גם השיק שורה של מוצרים ושירותים חדשים
ביז מדיה |

‏בנק הפועלים מפרסם היום את האסטרטגיה השיווקית החדשה שלו, תחת הסיסמה "מקצוענים שפועלים בשבילך". את השפה השיווקית החדשה יוביל השחקן עמוס תמם.

 

בחודשים האחרונים נעשתה בבנק עבודת מחקר שיווקית נרחבת. הממצאים הצביעו על כך שהמקצוענות היא הזירה החשובה ביותר ללקוחות הבנק וללקוחות פוטנציאליים, והיא מהווה פרמטר משמעותי בהמלצה על הבנק. בנוסף, זוהי הזירה המזוהה ביותר עם היועצים והבנקאים בבנק הפועלים והמוצרים הדיגיטליים שלו.

 

את המהלך השיווקי יוביל תמם כפרזנטור, שנבחר בזכות התאמתו לערכי הבנק והיותו מקצוען אמיתי שהגיע לבמות בזכות כשרון ועבודה קשה, כך לפני הודעת הבנק.

 

כחלק מהמהלך הבנק משיק מוצרים ושירותים חדשים, בהם "השותף הפיינסי" שהוא שירות באפליקציית הבנק החוזה מגמות בחשבון, לצד תובנות פרו אקטיביות המגישות ללקוחות מידע מעובד ומוסבר ומציע חלופות לפעולה; פועלים PRO שירות מיוחד ללקוחות פרימיום דיגיטליים; הקמת 15 מרכזים חדשים לייעוץ פיננסי תחת השם "פועלים INVEST"; והרחבת פעילות המרכז לצמיחה פיננסית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.