שקיות דוריטוס
צילום: דוריטוס ישראל

אחרי גפן טים: תקציבי דוריטוס וצ'יטוס עוברים לליאו ברנט

חודשיים לאחר מכירת גפן טים ל-WIX, זכה ליאו ברנט במכרז שניהלה שטראוס. תקציבי דוריטוס וצ'יטוס נאמדים יחד בכ-10 מיליון שקלים בשנה
משה בנימין | (2)

חודשיים לאחר סגירתה של סוכנות החדשנות של ערן גפן - גפן טים - ומכירתה לחברת WIX, תקציבי הפרסום של שטראוס, מותגי דוריטוס וצ'יטוס שטופלו על ידי הסוכנות יעברו לליאו ברנט.

מערך הפרסום של שטראוס כולל את באומן בר ריבנאי שלאחרונה זכה במכרז הענק שזו ניהלה, עליו התמודד גם אדלר חומסקי שטיפל בתקציב מילקי שהיה אחד המושקעים של החברה מבחינת הוצאה לפרסום בשנים האחרונות. הזכייה של ליאו ברנט בתקציבים הגיעה לאחר מכרז שניהלה שטראוס. 

בשנה האחרונה נכנסו לתמונה משרדים נוספים כגון ליאו ברנט שגם הוא מקבוצת פובליסיס שקיבל לידיו את מותג Energy ומנצ' שנכנס לקטגוריית המאפים של החברה ובשנה החולפת העלה קמפיין למותג 'רבע לשבע'.

תקציבי דוריטוס וצ'יטוס נאמדים יחד בכ-10 מיליון שקלים בשנה. הקמפיינים המוביל של דוריטוס בחודשים האחרונים הם "נראה אותך" ו"סיפור אהבה בשקית אחת". 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אחד העם 24/07/2019 15:25
    הגב לתגובה זו
    איש הקריאטיב הכי טוב בארץ!! שטראוס הרווחתם בענק!!
  • 1.
    אורלי 24/07/2019 12:18
    הגב לתגובה זו
    מגיע לכם
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.