מאסטר שף
צילום: עדי אורני
רייטינג

השקת 'מאסטר שף' מרסקת את 'גב האומה': פי 4 יותר צופים

הפער בין הערוצים נפתח כבר במשבצת החדשות עם הפרש בולט ברייטינג ובכמות הצופים לטובת חדשות 12
משה בנימין | (10)

אתמול בערב חזרה לאוויר תכנית ריאליטי הבישול של קשת מאסטר שף וכבשה את הפריים טיים עם פי 4 יותר צופים מגב האומה שהתרסקה מולה. הריאליטי הוותיק קיבל אמש רייטינג של 20.9% (השקת ריאליטי הבישול הגבוהה מאז הפיצול) עם 550K צופים מול 'גב האומה' עם 6.4% בלבד ו-139K צופים.

שידור חוזר של 'חברות' (רשת) עם 3.6% ו-83k, 'שטח הפקר' (כאן) עם 4.3% ו-125k. 'אנשים' (קשת) עם 14.3%, 'חי בלילה' (קשת) עם 9.3%, לקט של 'הצינור' (רשת) עם 2%, 'היום שהיה' (רשת) עם 2.1%. 

בגזרת הבוקר

'העולם הבוקר' (רשת) עם 3.6%

'חדשות הבוקר עם ניב רסקין' (קשת) עם 3.5%

רצועת 17-19

בקשת: 'חמש עם רפי רשף' עם 7.8%, 'שש עם עודד בן עמי' עם 8.7% 

ברשת: 'החדשות עם יעקב אילון' עם 4.7%, 'שש עם אמנון לוי' עם 4.3%

בכאן: 'ערב ערב' עם 1.2%, 'קלמן וסג"ל' עם 1.7%

ראש בראש בפרה פריים

בקשת: 'ערב טוב עם גיא פינס' עם 9.7%, 'תכנית חיסכון' עם 11.3%

ברשת: 'לפני החדשות' עם 4.8%, 'ברקוד' עם 4.4%

בכאן: 'העולם היום עם מואב ורדי' עם 1.8%, 'גאולה ולונדון' עם 2.2%, 'מהצד השני עם גיא זוהר' עם 2.2%

בגזרת החדשות

פער בולט לטובת מהדורת 'חדשות 12' בקשת עם  עם 15% ו-393k

ברשת 'חדשות 13' עם 6.3% ו-162k בלבד

בכאן: חדשות 11 עם 4.9% ו-140k

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    רותי 30/05/2019 20:18
    הגב לתגובה זו
    חוץ מאהרוני איך נמאסו השופטים. כל אחד עם המניירות שלו. עם השטיקים שלו. עוד מעט יתחילו הבכיות, ספורי סבתא. החיבוקים של מיכל. החריימות הקציצות. השירה הדבילית של אייל שני. גוואלד!!!!!!!!!
  • 7.
    ציון 30/05/2019 19:30
    הגב לתגובה זו
    איך נותנים לדבר הזה להיות בפריים? אז ברור שקשת אוכלים את רשת.
  • 6.
    בב 30/05/2019 14:17
    הגב לתגובה זו
    בטח. זו תכנית בכי לא בישול
  • 5.
    חדשות 13 הסוף 30/05/2019 09:08
    הגב לתגובה זו
    אחרי שיאיר לפיד העיף.אותך אחרי יומים כי היית כל כך מוגשר ואחרי שהרסת את דסק החדשות של מעריב המשכת להרוס את מהדורות 10 ו13. בקרוב תחתום בלשכת האבטלה.
  • 4.
    אחת שיודעת 29/05/2019 12:40
    הגב לתגובה זו
    אנשים שותקים עכשיו, אבל אם הם ימשיכו להתייחס לעובדים שלהם כמו שהם מתייחסים עכשיו, אנשים יתחילו לדבר. כשהראשון יפתח את הפה - הסחף יהיה בלתי נמנע. כדאי מאוד שאנשי ניהול אמיתיים יתחילו לקחת שם אחריות ולהתנהל כמו שנהוג בעולם עבודה מתקדם. ורשבסקי לא יכול לנהל הכל לבד. גולן היה ריכוזי וראינו לאן זה הביא. צריך לעבוד מסודר, להכניס רוגע ולהתנהג כמו מבוגרים אחראיים שדואגים למשאב החשוב ביותר - העובדים. קודם תדאגו לזה - אחר כך תתעסקו בלונה פארק. בן אדם לא צריך גלגל ענק כשהיום-יום שלו רכבת הרים והוא צריך לדאוג כל הזמן שהבנק לא יתקשר. אגב ועד עובדים - יהיה נחמד לדעת שגם יש לכם שיניים ולא באתם להיות להקת מעודדות. יש עוד אנשים בערוץ חוץ מה"טאלנטים" שאפילו בהנהלה אמרו שאף אחד לא מכיר.
  • 3.
    הפרה פריים של התאגיד מביש!!! (ל"ת)
    א' 29/05/2019 09:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ניב 29/05/2019 09:54
    הגב לתגובה זו
    תוכנית אוכל עלובה .אין מצב הקנוניה של שני וחבריו....
  • 1.
    גב האומה המיץ של הזבל. (ל"ת)
    יענקלה 29/05/2019 09:53
    הגב לתגובה זו
  • אתה בטח ההוא שפיטרו אותו משם בבושת פנים (ל"ת)
    יוסי 29/05/2019 13:03
    הגב לתגובה זו
  • אתה כנראה מבין בזבל. כנראה גם הצבעתה בשבילו בקלפ.י (ל"ת)
    צופה 29/05/2019 11:19
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״