פרסום ראשון

בעקבות חוק הריכוזיות: אייל עופר עובר מרני רהב לזמיר דחב"ש

חוק הריכוזיות שהפריד בין הנכסים הפיננסיים והריאליים במשפחת עופר הותיר את אייל עופר עם מזרחי טפחות וגם הוביל אותו לפרידה מרני רהב, שימשיך לטפל בליאורה עופר
משה בנימין | (1)

לאחר 15 שנה שבהן טיפל משרדו של רני רהב ביחסי הציבור של פועלו של איל ההון אייל עופר, לצד בת דודו ליאורה עופר, תיק יחסי הציבור של אייל עופר עבר למשרד שלום תל אביב בבעלותם של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן - כך נודע לאייס. תיק יחסי הציבור של ליאורה עופר ימשיך להיות מטופל במשרדו של רהב. 

העברת ניהול יחסי הציבור מרהב לדחב"ש הוא פועל יוצא של הפרדת הנכסים הריאלים והפיננסיים שבידי ליאורה ואייל עופר כמתחייב על פי חוק הריכוזיות שנחקק ב-2013 ונכנס לתוקפו ב-2019. במסגרת ההסכם בין ליאורה לאייל, היא תחזיק בחברת הנדל"ן מליסרון יחד עם אחיה דורון עופר לאחר שרכשו את המניות מאייל עופר תמורת 1.4 מיליארד שקל. במקביל אייל יחזיק בבנק מזרחי טפחות לאחר שרכש את המניות מידי ליאורה ודורון שבכ-1.6 מיליארד שקל.  

לאחרונה תרם אייל עופר 5 מיליון דולר לשיפוץ ביתן הלנה רובינשטיין לאמנות עכשווית במוזיאון תל אביב. שלום תל אביב יתקשר את פעילותו של אייל עופר ומשפחתו בתחומי הפילנתרופיה, השקעות חדשות בתחומי ההייטק הישראלי וניהול משברים במידת הצורך. במקביל לשלום תל אביב עופר נעזר גם במשרד יחסי ציבור לונדוני שמלווה את פעילותו הגלובלית.   

ממשרדי היח"צ שלום תל אביב וממשרדו של רני רהב לא התקבלה תדובה לידיעה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קומוניקט מביך 29/04/2019 10:30
    הגב לתגובה זו
    ואז כותבים שלא (נ)תקבלה תגובה
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.