לפעמים יש להם גם ארץ נהדרת: קשת כבשה את הרייטינג אתמול
ארץ נהדרת (קשת 12) הפגיזה אתמול (יום ד') עם 21.1% בקרב היהודים ו-554 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, וממשיכה במגמת ההתחזקות של השבועות האחרונים: 16.6% לפני שבועיים, 18.9% בשבוע שעבר, וכעת הרבה מעבר לרף 20 הנקודות.
על פי נתוני צפייה ראשוניים, השיבוץ מנגד - פנים אמיתיות (רשת 13), בפער עצום עם 8.8% (246K) בלבד. משחק ליגת האלופות בו הדיחה מנצ'סטר יונייטד את פ.ס.ז' (ספורט 5) רשם 7.9%, סדרת הדוקו מעברות (כאן 11) נחלשת ל-3.5% (94K), ואילו האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.9%. המשחק בין פורטו לרומא (ספורט 5 פלוס) בליגת האלופות הסתפק ב-0.7%.
לקט של 'אנשים' (קשת 12) - 9.6%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 7.4%, 'הצינור' (רשת 13) - 4.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.3%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 1.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.6%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 1.1%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.6%,
בפער גדול מהעולם הבוקר (רשת 13) עם 2.9%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.9%, שש עם עודד בן עמי - 10.4%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4%, שש עם אמנון לוי - 5.8%.
כאן 11: ערב ערב - 0.9%, העולם היום - 1.3%.
ערוץ 20: ספורט ברשת - 0%, כולם ב-20 - 0.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) הניבה 11.7%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 14.1%.
מנגד ניפקה לפני החדשות (רשת 13) 6.9%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 8%.
קלמן סג"ל (כאן 11) הסתפקה ב-1.6%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם נתון חלש של 1.3%, שלא נספר רשמית בטבלת הרייטינג משום שהתכנית קצרה מ-20 דקות.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ריקלין ומגל (ערוץ 20) הניבה 1.3%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה נתון גבוה של 19.3% (491K),
בפער גדול מחדשות 13 עם 7.7% (237K) בלבד.
חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.7% (134K),
וחדשות ערוץ 20 עם 2.1% נאים.
- 8.רון 10/03/2019 08:51הגב לתגובה זולהגברת הדינמיקה של התפוצצות בין הדיירים שהיא על היא על עצימות נמוכה הנה עצות זהב א. מדיי פעם צריך לסגור את הבית שמכיל שלשה דיירים / או את האכסניה לצורכי ניקיון שיפוץ או כל סיבה אחרת. כך שחלק בעל כורחם יישארו לישון בחוץ - ואז יהיה תמחור אגרסיבי על האכסניה או הבית בהתאם. ונראה מי מוכן לסבול ומי מוכן לבזבז כסף - שבוע בחוץ תעלה את העצבים והמריבות בין המשתתפים. ב. צריך לבצע מדיי פעם עוצר של הדיירים באמתלה כל שהיא כדי שכולם יתרכזו בבר ולתת משקאות לכמה שעות ביחד ולתת בנדיבות אלכוהול חופשי כפיצוי עקב העוצר / המצב / הבעיה שנוצרה יו ניים איט - זה ירים את הדינמיקה בין כולם, אם אסור לרכז את כולם בבר בגלל דמיון לאח הגדול תכריזו על בעיית סניטציה וריחות רעים באכסניה ושכולם יעברו לבר. ג. כהרחבה בעיות נוספות שניתן ליצור הן בעיות ריח רע באמצע הלילה שימשכו יומיים באחד המתחמים עקב סניטציה ואז פיצוי אלכוהול חינם בבר ושינה מחויבת לזמן קצר בחוץ הומלסים אמיתיים. ד. מי שיגיע ל 14000 ₪ או סכום אחר תוך כך וכך זמן יזכה לשיחה עם המשפחה חינם וחמשת אלפים שח אוטומטית (שיוכל לממש גם כדי להגדיל את זמן השיחה
- 7.ערוץ 13 חוזר להיות ערוץ 10. עובדים לברוח!!!!! (ל"ת)מכירת חיסול 08/03/2019 00:48הגב לתגובה זו
- 6.כאן 11 הטוב ביותר (ל"ת)ששון שמע 07/03/2019 15:29הגב לתגובה זו
- 5.ערוץ 11 עם המרדף נהדרת (ל"ת)ריקי 07/03/2019 13:00הגב לתגובה זו
- 4.רשת הורידו לעצמם כאפה עם הכתבות המוזרות על החלומות (ל"ת)מוזרים 07/03/2019 12:58הגב לתגובה זו
- נכון וחבל כי לפני היו להם כמה סדרות מרימות (ל"ת)לא קובי 07/03/2019 22:14הגב לתגובה זו
- 3.יוד 07/03/2019 12:03הגב לתגובה זוארץ נהדרת הייתה משעממת.
- 2.כל רצועת 17-20 של התאגיד מגוחכת ומביאה תוצאות בהתאם. (ל"ת)ענת 07/03/2019 10:50הגב לתגובה זו
- 1.וורשבסקי מכין את מכתבי הפיטורים. רק הפריבילגים יישארו (ל"ת)המחסל 07/03/2019 10:11הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.